Ik heb nog eens goed gekeken naar het pakken van de kaartjes van de oberduo's. Pedro pakt als eerste, dan Rusiana, dan Hilde en tot slot Sarah. Sarah was niet erg oplettend, Hilde wel. Als je met Rusiana een duo wilt vormen, dan kun je haar vragen het dienblad vast te pakken, want dan heb je zelf 1 hand vrij om nog even 5 extra glazen mee te nemen. Deze vormen het verschil tussen wel of niet doorkomen.
Hilde als oudste deelnemer wordt niet heel erg serieus genomen door alles en iedereen. Beetje gek doen bij het bord bij de olifanten (met Michele), gek dansen in afl. 4 bij de feestdag met Sarah. Het wordt haar allemaal vergeven.
Hilde was ook mols door zichzelf en Michele aan te wijzen als degenen van wie de voeten gemasseerd waren bij het gokken. Hilde zette bij de drakentoren de geboortedatum van Maksim Stojanac fout neer, na eerst regie te nemen met Gert Verhulst. Fout neerzetten is duurder (2x) dan iets goedzetten.
Bij het ballonnenprikken zaaide ze wantrouwen in ronde 1, dat was voor deze opdracht genoeg? (edit: nee, in ronde twee zegt ze dat Michèle haar voeten naast elkaar moet zetten).
Als het niet het kleine meisje is, dan ga ik voor de oudere dame als mol met molkoffer.
Sarah wordt opeens veel te obvious en in de rest zie ik het gewoon niet.