Auteur Topic: Wie is de mol 2026  (gelezen 72740 keer)

Offline Sanmol

• Forumlid
  • professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2026
« Reactie #320 Gepost op: 3-01-2026, 23:16:50 »
Lezen de makers hier mee of niet? In Maart vorig jaar noemde ik Tanzania en Bram Krikke als wenskandidaat. Het kan natuurlijk toeval zijn maar ik ben ergens wel trots dat ik 2 dingen goed had  :P

Ze lezen zeker mee.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #321 Gepost op: 3-01-2026, 23:36:05 »
Iris de Graaf is inderdaad 1 van de 10 kandidaten die meedoet aan het nieuwe seizoen kan ik uit zéér betrouwbare bron melden.

Ze zitten nu in de 2e week van de opnames.

Niet echt betrouwbaar dus.

Maar de naam was al afgestreept, intussen.

Offline Liena

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 4-01-2026, 00:15:38 »
Wanneer je dat WIDM deuntje hoort, zit je meteen weer in de stemming.

De leader vind ik mooi en het maakt me benieuwd naar het seizoen. Wow naar Tanzania! Ik heb zin om meer van het land te zien.

Ik herken ook veel kandidaten van gezicht, maar weet niet precies wat ze allemaal doen.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #323 Gepost op: 4-01-2026, 08:11:51 »
Wow ik ken dit keer gewoon 7 kandidaten  ::oink::
Maar super leuk en ben benieuwd  ;D
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #324 Gepost op: 4-01-2026, 10:10:36 »
Natuurlijk gingen er mensen aan de haal met de online storing op de website. Daaruit meende men al op te kunnen maken wie de mol was.

Soms is een storing gewoon een storing.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #325 Gepost op: 4-01-2026, 11:02:30 »
Ik kan het alleen maar hopen dat het een storing is, zou echt jammer zijn als we al zo gespoilerd zouden zijn.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 4-01-2026, 11:40:06 »
4 niet. Geraldine nog het meest gezien op tv met 3 op Reis. Zij heeft 2 overeen komsten met Kees Tol. Alle bij uit Volendam en alle bij een seizoen in Afrika. Ben benieuwd of er straks ook weer mensen uit een kooi gered kunnen worden.

Quinty deed ooit mee aan De Slimste en het Perfecte Plaatje, zag haar voor het eerst in  programma Ghost Host waarin Bner gezocht en geraden moest worden. Erg druk is ze wel.

Leader lijkt sneller te zijn gemaakt, dat is minder.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2026, 11:42:08 door Pierce_Brosnan »

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 4-01-2026, 11:55:57 »
Ik ken er ook veel, 8 maar liefst. Alleen Nienke en Matteo niet. Ik zie dat die Matteo in Oogappels heeft gespeeld, dat heb ik toch wel gezien, maar ik zou er zo het karakter niet bij weten.

Een van de docenten ;)

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 4-01-2026, 12:07:37 »
Geraldine kent Jan Versteegh wel heel goed. Als ze de mol zou zijn en van hem tips heeft gekregen, dan wordt het een topmol

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 4-01-2026, 15:28:57 »
Het lijkt erop dat er dit seizoen sprake is van een oog-thema. De bekendmaking van de kandidaten gebeurde in een uitzending met de titel: ‘De eerste blik: Wie is de Mol?’. Na de leader in deze uitzending zegt Rik: ‘Wie houd jij in het oog?’ Vlak daarvóór komt heel kort een oog in beeld, zie de tweede afbeelding hieronder. Ditzelfde oog komt in kleur ook even voorbij tijdens de weergave van de beginopstelling met de tafeltjes, overigens opgesteld in de vorm van een half oog. In het persbericht staan de volgende passages: ‘Oog in oog met de wildernis van Tanzania, elkaar én… de Mol’, ‘[...] de kandidaten komen oog in oog te staan met niet alleen de prachtige natuur, maar vooral met elkaar én… met de Mol’ en ‘Wie houdt zijn blik scherp en doorziet wat er écht speelt?’.

Het oog in de uitzending van gisteren heeft een duidelijke, soms diamantachtige tekening van de iris. Deze tekening heb ik niet 100% kunnen matchen met de iris van een kandidaat op ieders kandidatenfoto in hoge resolutie (en de ogen van Rik zijn het evenmin). Het linkeroog van Geraldine is echter niet goed te zien. Mijn vermoeden is vooralsnog dat het oog-thema op een andere manier zal verwijzen naar de Mol van seizoen 26.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #330 Gepost op: 4-01-2026, 15:32:09 »
Sowieso Kim-Lian dan ;D oh wacht... wel leuk gevonden Molzkovicz!
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Sanmol

• Forumlid
  • professionele speurneus
« Reactie #331 Gepost op: 4-01-2026, 15:56:54 »
Het zou mij niks verbazen als dit een afvallershint is en we elke aflevering een oog gaan krijgen van de afvaller ::vergroot::. Als er iemand in de eerste aflevering er uit gaat (wat wel zo lijkt, want ze maken allemaal de test) dan moet de hint al voor de eerste aflevering ergens te vinden zijn. Om de hint nu in de trailer te doen kan je de afvallershint alvast beginnen voor aflevering 1.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #332 Gepost op: 4-01-2026, 15:58:48 »
dit is een hele goede line up vind ik, Geraldine was een van mijn favorieten toen ze meedeed aan expeditie robinson (haar bestie dat seizoen Anna-Alicia Sklias was mijn tweede favoriet dat seizoen, was een sterk jaar toen) (en ik vond haar leuk als big brother presentatrice)

ik hoop dat we een soortgelijk geweldig seizoen mogen verwachten zoals enkele jaren geleden in Zuid Afrika, denk dat we misschien ook sommige soortgelijke opdrachten kunnen verwachten, qua ongeveer dezelfde type locatie

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #333 Gepost op: 4-01-2026, 16:11:59 »
Oké, nu moet ik al uitkijken dat ik veel te vroeg in een tunnel beland.  ::rofl::
Geraldine zou een geweldige mol kunnen zijn, denk ik.   ::bravo::
Maar ja, eerst maar even aflevering 1 afwachten... En de rest.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 4-01-2026, 17:33:26 »
Ik (her)ken niemand van die tien deelnemers. Dat ligt aan mij, want ik volg zo goed als geen Nederlandse media en ik ken geen enkele Hollandse acteur of actrice. Laten we het erop houden dat bekende Nederlander zijn een relatief begrip is van zodra je de landsgrens oversteekt.

Toch geeft de trailer al veel weg. Ik ken de naam van de vrouw met het witte bloesje (met korte mouwen) en het vrij lange, loshangende haar niet, maar volgens mij moet dat de Mol zijn. Ze zit op positie 5 als je telt van links naar rechts bekeken vanuit Riks standpunt (in die halve cirkel met tafeltjes en schermpjes). Rik verklapt het gewoon.

Voor de rest ga ik over WIDM niks meer zeggen. Niet alleen omdat een YouTuber mij 5000 euro heeft aangeboden om voortaan mijn kop te houden over WIDM, maar vooral ook omdat ik wellicht toch niet ga kijken omdat het grotendeels gaat overlappen met De Mol 2026. Drie of vier afleveringen kijken en dan afhaken, dat is het hoogst haalbare.

En nu ga ik echt niets meer zeggen.  ::joehoe::

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #335 Gepost op: 4-01-2026, 19:17:21 »
Is er al bekend wanneer het forum voor widm 2026 geopend wordt?

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #336 Gepost op: 4-01-2026, 19:18:08 »
Tja, lijkt me gek... Aangezien een mol blind is. ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

« Reactie #337 Gepost op: 4-01-2026, 20:11:40 »
Toen rik aankwam lopen en zei: ‘Welkom in Tanzania kandidaten’ geeft aan dat dat de 1e ontmoeting is met rik. Ze zaten op dat moment allemaal aan een tafel maar het lijkt me sterk dat ze gelijk al de test gaan maken aan t begin van afl 1. Naast ieders tablet lag een koptelefoon en naamplaatje. Wat we gezien hebben is denk ik een opdracht met geluid ipv test en eliminatie.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #338 Gepost op: 4-01-2026, 20:48:54 »
Toen rik aankwam lopen en zei: ‘Welkom in Tanzania kandidaten’ geeft aan dat dat de 1e ontmoeting is met rik. Ze zaten op dat moment allemaal aan een tafel maar het lijkt me sterk dat ze gelijk al de test gaan maken aan t begin van afl 1. Naast ieders tablet lag een koptelefoon en naamplaatje. Wat we gezien hebben is denk ik een opdracht met geluid ipv test en eliminatie.
Dat denk ik ook ja. Misschien iets van mollicitaties bekijken?
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #339 Gepost op: 4-01-2026, 22:19:50 »
Altijd leuk om te zien dat mensen veel meer uit een fragment halen, dan de makers erin hebben gestopt.