Een mol moet mollen ook in een jubileumseizoen.
Ik laat me graag verrassen door opvallende acties van nathan .
Het zit in zijn hele karakter dat hij voor eerlijkheid, sportiviteit gaat.
Dan zou het best kunnen dat hij een geheim bewaart dit jaar, maar dan nog moet hij mol acties hebben.
Opdracht 1 zit hij niet in de positie om te mollen. Die ene koffer niet ophalen, is alleen mols als ze wisten dat die geld waard was.
Opdracht port vaten, hij heeft voorkennis net als de mol en toch kiest hij ervoor om naar buiten te gaan een geen verdere invloed te hebben op de opdracht .
Tevens wijst het vat aan bij de ingang als dat ze die niet zouden moeten meepakken, wat dus bleek te kloppem
Opdracht flitsers, hier staat hij op de goede positie, maar waar niemane met het skatebord de snelheid zou halen, bedenkt hij het plan dat hij uitvoert waarmee er gewoon geld in de pot komt
Opdracht spicy eten, zuur drankje, veel te weinig sturing vanuit nathan voor een mol.
Hij geeft nul tegengas als kandidaat merel ineens zegt dat ze jurre verdacht voor het zure drankje, als mol had hij hier anne marie kunnen viseren wat de groep al deed.
Dus nogmaal hij mag van mij zeker de mol zijn, heel leuk zelfs, maar ik heb de acties dan gemist in beeld .