Auteur Topic: Niet de Mol met Splinter Chabot  (gelezen 5167 keer)

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niet de Mol met Splinter Chabot
« Reactie #80 Gepost op: 14-12-2025, 20:27:56 »
Denk zelf dat Loes, die echt heel opzichtig probeerde te mollen bij tijden en door het hele seizoen heen en niet bepaald kleurloos was, gewoon zoveel kandidaatse acties ook had buiten de camera's of de edit om, dat de deelnemers haar allang hadden afgestreept als mol. Maar dat de makers er voor de uitzendingen juist gebruik van maakten om het allemaal spannend te houden, wat in dat geval goed gelukt is.
Nou ik denk dat Merel haar tot eind nog meenam voor de zekerheid. Dit zou ook kloppen met de beelden die we zagen, de blikken die Merel, Loes gaf en de biechten die tot het eind erin bleef.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2025, 20:30:25 door Mol1991 »

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #81 Gepost op: 14-12-2025, 20:32:17 »
Dacht ik tot gisterenavond ook  ::rofl::
Maar er werd toch wel een bommetje gedropt daar hoor. Merel zegt gewoon vanaf de 1e aflevering Nathan al in het vizier te hebben gehad. Dat ze lang heeft lopen spreiden geloof ik ook wel, maar we zijn op het verkeerde been gezet door de edit. En Merel is ook wel zo geslepen dat ze dat gebbetje met Loes bij de sinaasappelopdracht bijvoorbeeld in scene zette om de anderen te laten denken dat ze op Loes zat. Als ze echt de enige is die nathan verdenkt, dan is dat een slimme tactiek; ze wil dan niet dat de anderen nog naar Nathan gaan schakelen. Hopelijk horen we het allemaal volgende week  :)

« Reactie #82 Gepost op: 14-12-2025, 20:33:18 »
Blijf nathan een zwakke mol vinden, hoor.. ik hoop nog op loes!!

en hij heeft idd weinig met mollen en had wat lo al zei echt duizend keer meer kunnen doen en heeft juist onmolse acties om de kandidaten af te leiden of wat m.i. gewoon niet klopt als mol..

Hoezo ga je voor geld als dat niet hoeft? hoe is dat mols?

Je zou maar de mol zijn met vijf gewiekste oud-mollen en vier zeer ervaren kandidaten die in je nek staan te hijgen. Over wat hij heeft gemold kan je pas “oordelen” na zijn verhaal gehoord te hebben volgende week.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 14-12-2025, 20:40:47 »
Toch blijf ik zeggen dat ze echt Loes zeker vanaf aflevering 4 t/m aflevering 6 verdacht vond, want anders heeft ze ons zo voor de gek gehouden en de makers ons ook. Dus ik denk dat in eerste instantie ze alleen Nathan had van deze twee, maar in aflevering 4 Loes ook ging verdenken, door dat ze ipv Rusland, Georgië noemde. Dat zei ze ook in een biecht en dit geloof ik ook wel echt. Want vanaf dat moment hield ze Loes in de gaten, ook op de momenten dat de kandidaten het niet eens zagen. Dus dit is in mijn ogen echt, alleen ik kijk wel nu anders na de sinaasappelopdracht naar deze informatie.

Ik ga sterk vanuit dat ze Loes echt gewoon meenam, maar dan niet als hoofdverdachte. Maar we horen dit van Merel zaterdag wel. Maar er is voor mij te veel bewijs dat ze Loes echt wel verdacht vond.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #84 Gepost op: 14-12-2025, 22:16:44 »
Ik kan het ook niet rijmen. Je kiest niet een Mol die het niet leuk vindt om te mollen en alles wat daarbij hoort (vals spelen, manipuleren, liegen). Resultaat is dat zo'n Mol zo min mogelijk molt als anderen het toch al verpesten.
Het lijkt me inderdaad dat de productie gewoon keihard voor effectbejag heeft gekozen (de antimol mol maken speciaal voor het jubileumseizoen) en niet een mol hoefde die ook daadwerkelijk molde. Vandaar werd de Hofdihuis opdracht ingezet, en was er een gelukje dat de juryleden de opzet allemaal meteen doorhadden, en er dus nog eens 2000 euro uit de pot ging, met het alibi voor Nathan om NOG minder te mollen.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 14-12-2025, 22:32:42 »
Nou ik hoop wel dat we een mol hebben die echte leuke acties heeft. Ja, dat van de oud winnaars dat konden ze niet weten en dat is echt pech hebben als Nathan het is of juist geluk hebben met zijn karakter. Dat merkte je in de app ook, hij stond altijd bij de eerste 3, maar dit was bij Merel ook.

Maar dat je als mol als excuus hebt om zo min mogelijk te mollen, door de 2000 euro uit de pot gaat en de Hofdihuis opdracht hebt, vind ik het heel flauw en sta ik er totaal niet achter. Niet verkeerd bedoelt voor Nathan.

Ik wil een mol zien die gewoon echt leuke acties heeft en dat je best doet om een opdracht te verpesten, door echt mee te doen. Als ik dit zaterdag bij Nathan zie dan echt bravo, maar het excuus verhaal nee daar kan ik niet tegen, dan heb je het voor mij verpest. Als dit nou door de makers of de mol komt.

« Laatst bewerkt op: 14-12-2025, 22:34:59 door Mol1991 »

Online Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #86 Gepost op: 14-12-2025, 22:36:06 »
Een mol moet mollen ook in een jubileumseizoen.
Ik laat me graag verrassen door opvallende acties van nathan .
Het zit in zijn hele karakter dat hij voor eerlijkheid, sportiviteit gaat.

Dan zou het best kunnen dat hij een geheim bewaart dit jaar, maar dan nog moet hij mol acties hebben.
Opdracht 1 zit hij niet in de positie om te mollen. Die ene koffer niet ophalen, is alleen mols als ze wisten dat die geld waard was.
Opdracht port vaten, hij heeft voorkennis net als de mol en toch kiest hij ervoor om naar buiten te gaan een geen verdere invloed te hebben op de opdracht .
Tevens wijst het vat aan bij de ingang als dat ze die niet zouden moeten meepakken, wat dus bleek te kloppem

Opdracht flitsers, hier staat hij op de goede positie, maar waar niemane met het skatebord de snelheid zou halen, bedenkt hij het plan dat hij uitvoert waarmee er gewoon geld in de pot komt

Opdracht spicy eten, zuur drankje, veel te weinig sturing vanuit nathan voor een mol.
Hij geeft nul tegengas als kandidaat merel ineens zegt dat ze jurre verdacht voor het zure drankje, als mol had hij hier anne marie kunnen viseren wat de groep al deed.

Dus nogmaal hij mag van mij zeker de mol zijn,  heel leuk zelfs, maar ik heb de acties dan gemist in beeld .

Offline kdvu

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 14-12-2025, 22:54:58 »
Jammer dat we geen reacties te zien kregen op de mol bij het zwembad!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: Gisteren om 08:24:32 »
Een mol moet mollen ook in een jubileumseizoen.
Ik laat me graag verrassen door opvallende acties van nathan .
Het zit in zijn hele karakter dat hij voor eerlijkheid, sportiviteit gaat.

Sommigen hier lijken het spel te serieus te nemen…
Je kunt het ook zo zien: goede levensles dat de buitenkant niet alles zegt. Mensen kunnen doen voorkomen dat ze enorm deugen, zij laten zich voorstaan als zijnde het beste van het beste, zijn moreel het meest hoogstaand zeggen ze zelf, maar ondertussen, buiten het zicht van de camera, leveren ze de grootste streken.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 08:26:13 door Run »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: Gisteren om 08:27:49 »
Nou ik wil ook graag wat molstreken zien, die we echt konden ontdekken tijdens het zien van de afleveringen en niet pas bij de molacties.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: Gisteren om 10:03:37 »
Is het niet gek dat Kim nou nooit bij Niet de Mol is geweest?

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: Gisteren om 10:06:27 »
Is het niet gek dat Kim nou nooit bij Niet de Mol is geweest?
Is ze wel, voor de aflevering van de finalisten.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #92 Gepost op: Gisteren om 10:09:27 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: Gisteren om 10:14:26 »
Aha! Die had ik kennelijk gemist. Dank!

Online Delightz

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: Gisteren om 11:58:06 »
Ik kan het ook niet rijmen. Je kiest niet een Mol die het niet leuk vindt om te mollen en alles wat daarbij hoort (vals spelen, manipuleren, liegen). Resultaat is dat zo'n Mol zo min mogelijk molt als anderen het toch al verpesten.
Nu het seizoen er zo'n beetje op zit, vraag ik me af of het uberhaupt een goed idee was een oud-kandidaat, die destijds niet voor het molschap in aanmerking kwam, nu wel als mol te kiezen. Geldt in zekere zin dan ook voor Loes, Sahil, Richard en Immanuelle. Tenzij men voor andere motieven (sensatie) heeft gekozen.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #95 Gepost op: Gisteren om 12:21:19 »
Je wilt ook na 25 jaar toch elke keer weer wat nieuws verzinnen. JUIST ook na 25 jaar. Dus ik vind de inzet wel te prijzen. En je bent of kandidaat of mol geweest, meer smaken zijn er niet. Ik had het slechter gevonden als ze een oud-mol nu Supermol hadden gemaakt. En het argument dat Loes en Nathan destijds niet goed genoeg waren om de mol te zijn, ach, dat kan dicht bijelkaar hebben gelegen, en bijvoorbeeld een optelsom van wat voor mol ze nou precies dat jaar zochten. Je wilt afwisseling, niet elk jaar een Jan type mol, niet elk jaar een Renee type mol, nee juist elk jaar wat nieuws.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: Gisteren om 12:29:04 »
En wie zegt dat ze de vorige keer wel de mol wilde zijn. Ik herinner het antwoord van beide niet meer. Misschien is hun mening wel veranderd. Dat voorbeeld Nathan het eerst niet wilde en nu wel of net andersom.

Online Delightz

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: Gisteren om 13:32:48 »
Je wilt ook na 25 jaar toch elke keer weer wat nieuws verzinnen. JUIST ook na 25 jaar. Dus ik vind de inzet wel te prijzen. En je bent of kandidaat of mol geweest, meer smaken zijn er niet. Ik had het slechter gevonden als ze een oud-mol nu Supermol hadden gemaakt. En het argument dat Loes en Nathan destijds niet goed genoeg waren om de mol te zijn, ach, dat kan dicht bijelkaar hebben gelegen, en bijvoorbeeld een optelsom van wat voor mol ze nou precies dat jaar zochten. Je wilt afwisseling, niet elk jaar een Jan type mol, niet elk jaar een Renee type mol, nee juist elk jaar wat nieuws.
Dank, daar kan ik me in vinden. Blijf het wel bijzonder vinden, dat wanneer Loes niet de mol is, zij zo onstpannen bleef tijdens de eliminaties.

« Reactie #98 Gepost op: Gisteren om 15:06:57 »
Een goede actrice. En blijkbaar overtuigd van haar mol.   ;)

Offline Blauw

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: Gisteren om 19:46:58 »
Toen Splinter op bezoek was bij de drie finalisten (Loes zit er hier ook meer ontspannen bij omdat het in haar eigen huis is gefilmd) stonden er koekjes op tafel. Waarschijnlijk door Loes gebakken? Nu waren ze niet zwart zoals in de aflevering.