Auteur Topic: [Kandidaat] Merel Westrik  (gelezen 8018 keer)

Re: [Kandidaat] Merel Westrik
« Reactie #20 Gepost op: 10-11-2025, 16:00:04 »
Tja die Merel:  die hints naar het sinterklaasjournaal: de boot met de vlaggetjes, de Draaag van Rik (leek wel sinterklaas) en in de vorige aflevering ging Rik ineens rijmen  ??? Ik vind dat toch wat gek voor een kandidaat, Rik zit volgens mij niet op andere kandidaten zo te hinten.
Het is bekend dat ze wat ziekjes begon (was daarom expres 'af' ??)
Ik weet het niet met die Merel.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #21 Gepost op: 17-11-2025, 21:12:34 »
Sinterklaasjournaal, Waku waku, Wie is de mol, Merel staat goed in de spotlights…  ::bravo::

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #22 Gepost op: 18-11-2025, 14:22:37 »
Of het is gewoon de M van Merel en heeft het niks met WIDM te maken.  ;) :P ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #23 Gepost op: 22-11-2025, 22:11:01 »
Wat doet deze vrouw toch allemaal? ::rofl::

- Gooit haar zak na de discussie te kapen in €-250 en doet daar weer geheimzinnig over
- Kent in haar testbiecht perfect de geschiedenis van het programma en weet dat Loes niet in Georgië begon, maar niet dat in datzelfde seizoen Jan de Mol was en niet Thomas (zie opdracht 1.1)
- Is vervolgens wel weer stomverbaasd dat de pot leeg kan
- Zet alsnog keihard in op unanimiteit op groen na sterke signalen dat dat niet gaat lukken
- Is waarschijnlijk nog steeds niet de Mol ;D
« Laatst bewerkt op: 24-11-2025, 19:53:56 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline kovcamaus

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2025, 22:13:59 »

- Gooit haar zak in €-250 en doet daar weer geheimzinnig over
- Kent in haar testbiecht perfect de geschiedenis van het programma en weet dat Loes niet in Georgië begon, maar niet dat in datzelfde seizoen Jan de Mol was en niet Thomas (zie opdracht 1.1)
- Is vervolgens wel weer stomverbaasd dat de pot leeg kan
- Zet alsnog keihard in op unanimiteit op groen na sterke signalen dat dat niet gaat lukken
- Is waarschijnlijk nog steeds niet de Mol ;D

Merel wil koste wat het kost het seizoen winnen, alle informatie (zoals Rusland/Georgië) voor zichzelf houden, en zo verdacht mogelijk lijken denk ik

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #25 Gepost op: 22-11-2025, 22:14:56 »
En ook nog eens verkeerd quoten... 'ik ben niet in Kiev, vriend'
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2025, 22:18:04 »
Dat vond ik zo vaag  ??? maar nee, ze is niet de mol.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #27 Gepost op: 23-11-2025, 19:54:36 »
En toch doet ze reteverdacht.
Ik denk ook niet dat ze t is hoor, maar dat komt vooral omdat ze ander/fanatieker kandidatengedrag vertoond.
You'll never walk alone

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 24-11-2025, 13:54:20 »
Voor mij wil ze iets te graag de mol spelen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #29 Gepost op: 24-11-2025, 17:06:36 »
…is natuurlijk ook prima verdedigbare overlevingstactiek, net als bij Jurre of Kim… Vanwege haar ongrijpbaarheid zou ze toch ver kunnen komen.

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #30 Gepost op: 24-11-2025, 18:21:55 »
Ik vond dat voortdurend gillen toen ze met Loes praatte wel erg vreemd. Heeft al een reeks verdachte zaken op haar naam: anderen overhalen om voor foute vat te gaan, buiten de tijd in de school, min geld gooien als enige - de mol weet welk vak dat is - op groen unaniem inzetten (Merel is slimmer dan dat), begin haar sterk te verdenken. De vorige keer stelde ze zich nogal afzijdig op als mol, nu is haar strategie om zich - soms met veel lawaai - er middenin te gooien
« Laatst bewerkt op: 24-11-2025, 18:44:18 door Run »

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 24-11-2025, 18:42:57 »
Merel staat wel al heel snel en lang als hoofdverdachte bij landelijke polls, dus dat maakt haar stuk minder verdacht voor mij.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 25-11-2025, 01:29:39 »
Hoe meer ‘woman power’ hoe beter.
Sorry hoor. Als man hou echt van vrouwen en ik hoop dat Loes en Kim in de finale komen en Merel mag voor mij ook wel. Maar ik kan er niet goed tegen dat vrouwen (dat zie je vaak in Expeditie Robinson) altijd maar weer er alles aan moeten doen om een vrouw door te laten gaan. Laten we kandidaten gewoon beoordelen naar hun prestaties en niet naar hun geslacht.

« Reactie #33 Gepost op: 25-11-2025, 11:32:07 »
Sorry hoor. Als man hou echt van vrouwen en ik hoop dat Loes en Kim in de finale komen en Merel mag voor mij ook wel. Maar ik kan er niet goed tegen dat vrouwen (dat zie je vaak in Expeditie Robinson) altijd maar weer er alles aan moeten doen om een vrouw door te laten gaan. Laten we kandidaten gewoon beoordelen naar hun prestaties en niet naar hun geslacht.

Ik ben het wel met je eens dat vrouwelijke kandidaten in reality shows regelmatig de 'vrouwen-moeten-vrouwen-steunen-kaart' trekken maar dat zie ik hier niet op dit forum gebeuren. Volgens mij beoordelen we hier juist de kandidaten naar hun prestaties.

Overigens is Merel volgens mij een bloedfanatieke kandidaat terwijl ik haar als mol in haar seizoen erg lafjes en onopvallend vond. Ze is mijn minst favoriete mol allertijden en ik hoop nu dat ze mijn favoriete kandidaat wordt!

Offline Kriekendiek

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 1-12-2025, 22:32:34 »
"Children waiting for the day they feel good
Happy birthday, happy birthday
And I feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen"

Stuk uit Mad World
(Liedje van Michael Andrews ‧ 2001).

1 nov 1e uitzending is de verjaardag van Merel

Edit: Mad World... Merel Westrik MW. Mol Westrik?
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 13:22:41 door Kriekendiek »

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 1-12-2025, 23:34:35 »
Merel bewees weer een kandidaat te zijn. Switcht de discussie naar Jurre bij de stoelendans, die idd het zure gerecht had, terwijl de groep juist op Nathan zat. Eigenhandig geld in de pot gebracht, was onnodig.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 2-12-2025, 20:40:40 »
Ik gok dat Merel bij de alibi opdracht in het begin bij de kussens gewoon om jokers zocht. Typische kandidaten actie dus. Ik vind haar helemaal genieten in haar nieuwe rol als kandidaat  ;D
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 20:43:58 door Mol1991 »

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 6-12-2025, 22:28:33 »
In het afvallersdagboek van Jurre (erg leuk om te luisteren!) zit een raar beeld op 6.30 min: .https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeken/dagboek-van-de-vijfde-afvaller-2666. Hier zie je Merel tijdens de test in dat spiegelhokje de laptop neerzetten. Is dit per ongeluk beeld van de mol? Ik kan me niet herinneren deze beelden in de aflevering gezien te hebben (zou wel heel slordig zijn van de productie).

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-12-2025, 22:34:37 »
Was ook bij de intro te zien toch? Ik kan me niet voorstellen dat dit een fout is.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #39 Gepost op: 6-12-2025, 22:38:32 »
De keuze om eerst voor nuttigere sleutels te gaan ipv bijna volle kokers vind ik toch behoorlijk onverdacht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?