Auteur Topic: [Kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 17542 keer)

Online Airysuit

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #140 Gepost op: 13-12-2025, 11:56:40 »
Nou ja stiekem wel, ik verdenk nathan ook deels op gevoel en het me leuke mol acties lijken. En dacht van loes dat er niet veel interessante acties waren, maar als ik dit zo terug lees begin ik te denken ohh dat zou toch wel heel slim zijn van een mol. En dan idd juist heel brutaal om zo tegen merel in te gaan, wat ik eigenlijk wel tof vind.
Help - mag ik niet gewoon 2 mollen stemmen?  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 13-12-2025, 14:09:50 »
Ik blijf Nathan nog steeds meer verdenken  ::rofl::, maar de 43 bij Porto vind ik wel een sterke hint naar Loes. En Loes vond ik ook erg verdacht bij de Cluedo-opdracht (in die opdracht meer dan Nathan) en in het Scheikunde-lokaal. Als ze de mol is, dan heeft ze het momenteel erg zwaar, want Merel houdt haar als een havik in de gaten.  ;D

Maar ook naar Nathan zijn er hints. En ook een flinke reeks aan verdachte acties. Dus ik blijf bij Nathan. Maar vooruit: in die tunnel zit nog een klein raampje naar Loes.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 13-12-2025, 17:48:33 »
Ik blijf Nathan nog steeds meer verdenken  ::rofl::, maar de 43 bij Porto vind ik wel een sterke hint naar Loes. En Loes vond ik ook erg verdacht bij de Cluedo-opdracht (in die opdracht meer dan Nathan) en in het Scheikunde-lokaal. Als ze de mol is, dan heeft ze het momenteel erg zwaar, want Merel houdt haar als een havik in de gaten.  ;D

Maar ook naar Nathan zijn er hints. En ook een flinke reeks aan verdachte acties. Dus ik blijf bij Nathan. Maar vooruit: in die tunnel zit nog een klein raampje naar Loes.  ;D

Voor mij qua hints ook, maar als ik dit forum niet had bezocht en de vlogs van de bekende molloten niet had gevolgd had ik Loes nooit verdacht gevonden denk ik.

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #143 Gepost op: 13-12-2025, 19:01:13 »
Luz en NA (avogadro) vind ik eigenlijk allebei zo overduidelijk, dat ik geneigd ben toch een oud-mol te kiezen zonder zo een enorm dik bovenop liggende hint. Alleen wordt ik niet echt overtuigd door de tunnelaars van beide vrouwen…
Als Loes de mol is wint Merel overduidelijk; is ook niet echt spannend meer; zou dat echt?
Dat vanaf het begin hier de overgrote meerderheid voor Loes koos (niet alleen obv van de ‘L' hint denk ik, die mis ik overigens in het lijstje van speur) is eigenlijk nooit door al die stemmers toen goed uitgelegd in dit topic, anderen hier missen daarom de reuring, dus zal het op gutfeeling zijn geweest, en gedachte aan wensmol, om daarna niet uit de tunnel t gaan of de stem te herzien. Geeft wat mij betreft dus een beetje een vertekend beeld (veel stemmen -weinig bevestiging)...

Maar het is een absolute duim omhoog naar de makers dat ze het zo goed vaag weten te houden, of op zijn minst, het een tweestrijd houden tot het laatst. Hulde daarvoor!

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #144 Gepost op: 13-12-2025, 19:11:29 »
Ik denk dat het niet meer zo bovenop ligt dat Merel persé wint, wat ik in eerste instantie ook dacht, want check eens het stukje waar Anne-Marie met Kim terug komt van het jokerspel. Toen Anne-Marie zei het ging om troeven of informatie over de mol, reageerde Loes heel vreemd. Je zag Merel even na Loes kijken en die zag haar mol bevestigd worden. Alleen wat ook opviel Kim staarde veel naar Loes tijdens dit moment en was zelfs eerder dan Merel die Loes aankeek. En Nathan keek ook beetje vreemd richting Loes lijkt het na haar vreemde gedrag. Dus weet niet zo zeker hoor als Merel alleen nog op Loes zit.
« Laatst bewerkt op: 13-12-2025, 19:13:47 door Mol1991 »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 13-12-2025, 20:31:11 »
Voor mij qua hints ook, maar als ik dit forum niet had bezocht en de vlogs van de bekende molloten niet had gevolgd had ik Loes nooit verdacht gevonden denk ik.

Volgens mij is het wel eens gebeurd dat het forum er naast zit. En dat geldt misschien ook wel voor de molloten.
Maar het is natuurlijk wel voorstelbaar dat je gaat twijfelen.

Zou trouwens wel een goede zijn: alle Loes- vs Nathan-verdenkers die overtuigd zijn van hun mol. En dan komt opeens Kim of Merel tevoorschijn in de laatste aflevering.  ;) Als Nathan-tunnelaar zou ik dat niet erg vinden hoor. Verrassingen zijn altijd leuk.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 13-12-2025, 21:26:35 »
Volgens mij is het wel eens gebeurd dat het forum er naast zit. En dat geldt misschien ook wel voor de molloten.
Maar het is natuurlijk wel voorstelbaar dat je gaat twijfelen.

Zou trouwens wel een goede zijn: alle Loes- vs Nathan-verdenkers die overtuigd zijn van hun mol. En dan komt opeens Kim of Merel tevoorschijn in de laatste aflevering.  ;) Als Nathan-tunnelaar zou ik dat niet erg vinden hoor. Verrassingen zijn altijd leuk.

Ik durf die hele lichte twijfel inmiddels wel los te laten  ::rofl::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 13-12-2025, 21:48:40 »
Loes die zo hard moet lachen bij “laagste pot ooit”, dat soort dingen doet een mol eigenlijk nooit. Was ook een beetje gek.

Offline wieowie

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 13-12-2025, 21:49:02 »
ze zei het wel letterlijk vandaag: ik ben de mol

maar: barst de mol wel echt in lachen uit nadat rik benoemt dat het de laagste pot ooit is geworden? daarna ook nog eens benoemen dat dit de beste mol ooit is...

nog nooit verdacht niemand de mol in de finale...

het piept en het kraakt hier maar ik kan er gewoon niet aan dat ze het niet is  ;D

Offline wieowie

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 13-12-2025, 21:53:14 »
Loes die zo hard moet lachen bij “laagste pot ooit”, dat soort dingen doet een mol eigenlijk nooit. Was ook een beetje gek.

Niet waarschijnlijk maar het kan een typisch gevalletje Duper's delight zijn. Een bekend psychologisch fenomeeen waarbij iemand die ziet dat hij een ander succesvol heeft misleid een soort vreugdeshot krijgt. Het was ook een vrij snelle reactie na de mededeling en daarmee waarschijnlijk oprecht.

Stel dat het klopt dat niemand haar verdenkt. Als ze dan ook nog de boeken in gaat als mol met de laagste pot ooit dan kan dit een extreem gevoel van euforie zeker veroorzaken. Zelfs zo'n uitspraak als "beste mol ooit" valt dan nog te verklaren.
« Laatst bewerkt op: 13-12-2025, 21:56:05 door wieowie »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 13-12-2025, 21:58:18 »
Ik snap het even niet meer, dus ze is niet de mol!
Of iedereen zit verkeerd, maar dit gebeurd nooit.
En dacht zo zeker dat Merel op Loes zat  ::rofl::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 13-12-2025, 21:58:48 »
Niet waarschijnlijk maar het kan een typisch gevalletje Duper's delight zijn. Een bekend psychologisch fenomeeen waarbij iemand die ziet dat hij een ander succesvol heeft misleid een soort vreugdeshot krijgt. Het was ook een vrij snelle reactie na de mededeling en daarmee waarschijnlijk oprecht.

Stel dat het klopt dat niemand haar verdenkt. Als ze dan ook nog de boeken in gaat als mol met de laagste pot ooit dan kan dit een extreem gevoel van euforie zeker veroorzaken. Zelfs zo'n uitspraak als "beste mol ooit" valt dan nog te verklaren.

Dan vul ik toch het vakje ongeschikt voor haar in, als blijkt dat ze ook nog eens verschillende keren opvallend de camera in heeft gekeken. Volgens mij is ze echt een kandidaat en hebben ze die momenten daarom ook niet geknipt.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 13-12-2025, 22:53:27 »
Ik snap het even niet meer, dus ze is niet de mol!
Of iedereen zit verkeerd, maar dit gebeurd nooit.
En dacht zo zeker dat Merel op Loes zat  ::rofl::
Ja idd, ik ben ook super verbaasd dat Merel op Nathan zit.
-Ze heeft gespeeld dat ze op Loes zit, zo de andere kandidaten misleiden en proberen ze op Loes te laten gaan
-Ze heeft zelf geacteerd de mol te zijn door opvallende molacties te ondernemen, zoals het bekogelen van Loes met sinaasappels en het bewust in verkeerde buisje gooien van de sap (ze is immers zelf mol geweest, dus weet hoe ze dit moet spelen)
-Ze is zelf de mol, en is gewoon aan het trollen met ons allemaal
-Blijkbaar had ze 'iets' met Nathan, vond dat briefje van Nathan aan haar met 'hey lief molletje' raar. Het kan zijn dat Merel in een tunnel heeft gezeten, want ze verdenkt hem dus al na aflevering 1, wanneer hij zegt zo goed een geheim te kunnen bewaren, en dat Merel dat een uitstekende moltactiek vind.

Het verklaart mijns inziens nog steeds niet echt hoe doordrongen ze Loes soms aankeek, met zo'n blik van ''jij bent de mol'', maar aan de andere kant kan dit ook een soort van onderzoekende/testende blik zijn geweest, ze is immers journaliste..

Ik wil nog steeds niet uit mijn Loes tunnel komen, en blijf me vasthouden aan de relaxte lichaamshouding van Loes tijdens executies, zeker in vergelijking met hoe ze op en neer zat te wippen, met beide benen op de grond, in seizoen 18. Nu ook weer met de uitslag van de finale test, mijn hart bonkte in m'n keel, maar Loes zat er helemaal zen bij..

Zou Nathan of Merel ook geweldige mollen vinden hoor, en wie het ook is, heb echt genoten van dit seizoen!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 13-12-2025, 23:00:28 »
Ik zie alles behalve n relaxte houding bij Loes.

Haar ademhaling zit hoog in haar borst ipv lager.

Dit kan je spelen als actrice zijnde maar relaxt oogt ze zeker niet

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 13-12-2025, 23:03:01 »

Ik vond haar voor het eerst ook echt zenuwachtig overkomen, dat had ik hiervoor niet.

Maar denk dat je gelijk hebt Speurmol, Merel heeft het spel zo slim gespeeld om constant Loes verdacht te maken en daar hebben de makers slim gebruik van gemaakt, wat je ook duidelijk terug ziet op het forum.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 13-12-2025, 23:08:03 »

Ga maar eens de executies van seizoen 18 terug kijken, echt een mega verschil. Het kan zijn dat ze door ouder worden/ervaring van het spel minder spanning heeft, ofdat ze door haar acteer skills dit nu weg heeft geacteerd, of dat ze zo zeker is van haar mol (Merel), dat ze totaal geen spanning voelt om af te vallen. Ik blijf het een heikel punt vinden, hoe dan ook..

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 13-12-2025, 23:09:48 »
Ik durf die hele lichte twijfel inmiddels wel los te laten  ::rofl::

Nee, Loes kan voor mij echt niet meer na vanavond. Het zou briljant zijn: een mol die niet wordt ontdekt. Maar ik denk het niet; ik vond haar de laatste aflevering erg kandidaats overkomen.
In tegenstelling tot Nathan...  ;)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 13-12-2025, 23:09:58 »
Ik blijf erbij dat ik super veel spanning bij haar zag

Geacteerd of echt laat ik in t midden

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 13-12-2025, 23:13:52 »
Nee, Loes kan voor mij echt niet meer na vanavond. Het zou briljant zijn: een mol die niet wordt ontdekt. Maar ik denk het niet; ik vond haar de laatste aflevering erg kandidaats overkomen.
In tegenstelling tot Nathan...  ;)
Ben er ook bang voor, maar ga gewoon strijdend ten onder! :p
Het zou wel vet zijn toch, een mol die niemand verdenkt in het jubileumseizoen? :)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 13-12-2025, 23:14:47 »
Ze zat zowel in haar eerste seizoen in als dit seizoen steeds met haar handen in of bijelkaar, het enige verschil is dat ze nu vaak haar benen over elkaar heeft. Destijds droeg ze met name skinny jeans en ik kan me wel voorstellen dat die houding dan enigszins ongemakkelijk is.