Ik snap het even niet meer, dus ze is niet de mol!
Of iedereen zit verkeerd, maar dit gebeurd nooit.
En dacht zo zeker dat Merel op Loes zat 
Ja idd, ik ben ook super verbaasd dat Merel op Nathan zit.
-Ze heeft gespeeld dat ze op Loes zit, zo de andere kandidaten misleiden en proberen ze op Loes te laten gaan
-Ze heeft zelf geacteerd de mol te zijn door opvallende molacties te ondernemen, zoals het bekogelen van Loes met sinaasappels en het bewust in verkeerde buisje gooien van de sap (ze is immers zelf mol geweest, dus weet hoe ze dit moet spelen)
-Ze is zelf de mol, en is gewoon aan het trollen met ons allemaal
-Blijkbaar had ze 'iets' met Nathan, vond dat briefje van Nathan aan haar met 'hey lief molletje' raar. Het kan zijn dat Merel in een tunnel heeft gezeten, want ze verdenkt hem dus al na aflevering 1, wanneer hij zegt zo goed een geheim te kunnen bewaren, en dat Merel dat een uitstekende moltactiek vind.
Het verklaart mijns inziens nog steeds niet echt hoe doordrongen ze Loes soms aankeek, met zo'n blik van ''jij bent de mol'', maar aan de andere kant kan dit ook een soort van onderzoekende/testende blik zijn geweest, ze is immers journaliste..
Ik wil nog steeds niet uit mijn Loes tunnel komen, en blijf me vasthouden aan de relaxte lichaamshouding van Loes tijdens executies, zeker in vergelijking met hoe ze op en neer zat te wippen, met beide benen op de grond, in seizoen 18. Nu ook weer met de uitslag van de finale test, mijn hart bonkte in m'n keel, maar Loes zat er helemaal zen bij..
Zou Nathan of Merel ook geweldige mollen vinden hoor, en wie het ook is, heb echt genoten van dit seizoen!