Op één van de manier zit bij wie is de mol, waar dan ook, altijd wel ergens een volgorde in met afvallers. Daardoor maakt het inderdaad groot dat Kim of Nathan eruit gaat. In dit geval maakt Kim de grootste kans. Maar als het een dubbele executie is, wie moet dan ook weg? Ik zie daarna niet echt meer een logische volgorde. Of je gaat terug tellen, maar dan betekend dat Jurre de Mol is, Merel de winnaar en Loes de verliezer is wat voor mij niet logisch is.
Of je begint net zoals de eerste 5 afvallers, als Kim de vijfde afvaller is, dan zou betekenen dat waarschijnlijk Jurre en Merel niet de finale halen als ze met z’n drieeen de finale halen Loes verliezer, Anne-Marie winnaar en Nathan de mol. Maar dan is logischere dat er vier finalisten zijn, want er is constant een duel tussen Merel en Loes in beeld. Dus Merel moet in de finale komen, in dit geval zouden zij de verliezers zijn.
Ik vind de laatste optie nog niet eens zo raar als ik het zo lees. Alleen zit Kim op Nathan, wat ik weet dus is het ook weer niet logisch als zij afvalt en Nathan de mol. Je kan ook zeggen we zetten Kim op de plek van Nathan, dit betekend dat Nathan er dan zaterdag uitgaat en Kim de mol is. Dan heb je wel 4 dames in de finale.
Ik noem nog één optie en dan hou ik mijn mond en dit is gelijk mijn voorspelde finale. Wat als ze de eerste 3 afvallers hebben omgeruild qua volgorde bij de finalisten. Dan zou je dit hebben: Loes mol, Merel winnaar en Jurre verliezer, dit kan alleen als er, maar drie finalisten zijn.
Denk dat ik beetje doordraai haha

Maar wel leuk om ermee puzzelen, want ik geloof er wel in dat hier een volgorde is wat te maken heeft met afvallers.