Ik twijfel tussen Kim, Loes en Nathan. Over het geheel kom ik net ietsjes meer bij Loes uit, dus dat gestemd.
Nathan zet zichzelf toch te vaak buitenspel (zoals tijdens de moord, op de achtergrond) en tijdens het etentje stuurt hij onnodig aan op Sahil de envelop openmaken zodat ze maar één envelop van geld verwijderd waren.
Loes is al met al het meest logische maar er zijn wat vreemde dingetjes zoals haar tactiek bij de ondervraging vorige week, die logisch gezien tot meer rode schermen zou moeten leiden (onmols) of zoals ze zichzelf op de pittige stoel zou hebben gezet.
Kim ben ik meer over na gaan denken. Ze is door de edit het meest uit de wind gehouden en was deze aflevering wel aardig verdacht (op een subtiele manier).
Jurre stond voor mij een beetje in de onderste helft maar hij kruipt langzaamaan wel naar boven (o.a. door zijn zure drankje). Merel was deze week toch meer onmols. AM deed deze week toch een paar verdachte dingen, maar niet genoeg om haar serieus te gaan meenemen als optie.