Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 160137 keer)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #200 Gepost op: 28-06-2004, 10:44:32 »
En? Wat vind je ervan?
Ik vond het een hele leuke cd  ::ok:: ::bravo:: En ik merkte ook bij het draaien al dat sommige nummers heel erg a la Justin waren, maar dat vond ik niet zo erg  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline XxAn10xX

  • Forumlid
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #201 Gepost op: 7-07-2004, 17:03:19 »
Hey iedereen!
Boris is absoluut niet arrogant... Geloof ik!
Hij is superlekker en hij heeft een dijk van een stem!
Ik heb een muur op mijn kamer en die hangt vol met posters van hem....
Lekker zwijmelen ::bravo::

I love Boris 4-evah!!!

xxx 10a

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #202 Gepost op: 8-07-2004, 11:55:57 »
Ik heb net de clip van MSG gezien, en die was leuk!!  ::jaja:: ;D
Smiling isn't a crime..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #203 Gepost op: 8-07-2004, 13:22:55 »
Ik heb net de clip van MSG gezien, en die was leuk!!  ::jaja:: ;D

Ik vind het nummer zelf ook supertof! Het blijft echt de hele dag hangen en ik word er lekker vrolijk van, wat mij betreft de nieuwe nr 1 hoor  ::jaja::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #204 Gepost op: 20-07-2004, 14:23:56 »
Ik ga zaterdag naar de Efteling zomeravond. En ik heb vernomen dat Boris en Maud komen optreden! Joepie! Ik ben erg benieuwd  ;D
That's all

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #205 Gepost op: 25-07-2004, 17:17:36 »
Ik ga zaterdag naar de Efteling zomeravond. En ik heb vernomen dat Boris en Maud komen optreden! Joepie! Ik ben erg benieuwd  ;D

Mja... natuurlijk was ik er ook ;) . Ik vond Maud heel erg tegenvallen!! Ze had absoluut geen interactie met het publiek en was er (zo vond ik het lijken dan...) alleen voor zichzelf. Boris had wel meer interactie, maar hij had de pech dat hij na een verschrikkelijk leuke band moest optreden. Ik vond de band leuker dan zijn optreden, helaas.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #206 Gepost op: 25-07-2004, 19:22:36 »


Mja... natuurlijk was ik er ook ;) . Ik vond Maud heel erg tegenvallen!! Ze had absoluut geen interactie met het publiek en was er (zo vond ik het lijken dan...) alleen voor zichzelf. Boris had wel meer interactie, maar hij had de pech dat hij na een verschrikkelijk leuke band moest optreden. Ik vond de band leuker dan zijn optreden, helaas.


Ik vond het optreden van Maud ook erg tegenvallen. Ze kan op zich leuk zingen, maar spettert niet van het podium af. Het was allemaal nogal gewoontjes. En wat die 2 danseressen achter haar deden is voor mij nog steeds een vraag  ???

Boris heb ik helaas niet gezien. Maar wel heb ik nog een paar nummers van Dewi en Hind gezien. Hind opende met "Feel"  ::bravo:: Het was alleen jammer dat zij op een heel klein podiumpje speelde terwijl Maud op het grote podium 'verdronk' zeg maar.
That's all

Offline pazzzy

  • Forumlid
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #207 Gepost op: 2-08-2004, 09:23:03 »
 ::bravo:: ::oink::Ik ben Pascalle en ik wou even kwijt dat ik Boris echt helemaal TOP vind en het is terecht dat hij Idols heeft gewonnen. You are the BEST!!!!!!!!!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #208 Gepost op: 23-09-2004, 09:46:42 »
Vanavond is 't P.U.R.E.-concert van Boris op The Box om 21.00 uur!  :D

Voor degenen die 't vanavond niet kunnen zien, zijn er gelukkig 2 herhalingen:
zondag 26-9 16:00
dinsdag 28-9 21:00

Ik zit vanvond iig te kijken!  :D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #209 Gepost op: 23-09-2004, 12:46:15 »
Vanavond is 't P.U.R.E.-concert van Boris op The Box om 21.00 uur!  :D

Voor degenen die 't vanavond niet kunnen zien, zijn er gelukkig 2 herhalingen:
zondag 26-9 16:00
dinsdag 28-9 21:00

Ik zit vanvond iig te kijken!  :D

Ah tnx. Ik hoorde gisteren al rtl boulevard iets erover zeggen, maar kreeg niet mee wanneer P.U.R.E. kwam. Ik ga het opnemen  ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #210 Gepost op: 30-09-2004, 18:25:45 »
Nou nu is me wat ter oren gekomen! Ik zou vanavond naar 'n concert van Boris gaan hier in Venlo, maar gisteren werd aangekondigd dat 't niet door zou gaan omdat Boris ziek is. Nu was dus net hier op de Stadsomroep, dat Boris helemaal niet ziek is maar dat er iets heel anders aan de hand is. De volledige band van Boris is namelijk opgestapt!  :o

't blijkt om 'n groot zakelijk conflict te gaan tussen Boris en Glenn Corneille, ook Venlonaar en de leider van de band van Boris. Glenn heeft dus 'n conflict met Boris en de hele band is aan zijn kant gaan staan. En ze zijn dus allemaal opgestapt. Boris kan dus niet optreden vanavond omdat hij geen band heeft! En dat terwijl Boris en Glenn al jaren bevriend zijn en al veel meegemaakt hebben samen. Er moet dus wel heel wat gebeurd zijn denk ik. :-\\

Trouwens, 'n paar jaar geleden had Boris ook al 'n conflict met Glenn n.a.v. 't songfestival, maar daar had Gino Taihuttu toen iets mee te doen. Hij had Boris geadviseerd om veel meer geld te vragen om 'n single met Glenn op te nemen en dat pikte Glenn dus niet. En toen is er dus ook al 'n breuk geweest tussen die twee. Nu leken ze al weer 'n hele tijd dikke vrienden, maar dat is dus nu ook voorbij.

't concert hier in Venlo is uitgesteld, maar ik vraag me af of 't er nog van komt als Boris helemaal geen band meer heeft.  :-\\

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #211 Gepost op: 30-09-2004, 20:28:18 »
Moeilijk wat over te zeggen natuurlijk omdat er niet zoveel over bekend is, maar dit lijkt de schaduwkant van roem. Zo'n intense periode voor Boris zal z'n tol geeist hebben. Maar misschien is het ook wel een zakelijk conflict, was de band niet tevreden over het geld ofzo. Wie zal het zeggen...

Jammer Han voor je dat je het concert (voorlopig) moet missen :-\\
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.


Offline Niekieee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #213 Gepost op: 3-10-2004, 11:12:18 »
Jaah.. Boris is super! Ben al 3x naar hem toe geweest! Hij is echt helemaal top! De laatste keer dat ik naar hem toe ben geweest is nu presies een week geleden  ::tandpastasmiley::[/color]
Cia0.. x0x0 <33 Y0u // Niekieee Loves Carlos ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #214 Gepost op: 19-10-2004, 23:16:28 »
Boris heeft Inderdaad kapsones vind het echt een rare en trouwens je hoort haast niets meer van hem haha beter ook ik vind die rare stemmetjes in zijn lied altijd zo raar ieuwwww

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #215 Gepost op: 20-10-2004, 09:09:58 »
Hij is toch nog wel geregeld in 't nieuws hoor (zie onze kort nieuws-pagina). Iedere paar dagen is er wel 'n nieuwtje over 'm te vertellen. Zo heeft hij nu ook weer 'n nieuwe single uit, dus is 't effe afwachten wat dat weer gaat worden.  :)

Offline borissoulking

  • Forumlid
Re: Boris: Winnaar Idols 2004!
« Reactie #216 Gepost op: 28-05-2006, 22:25:18 »
Boris is mijn big favo!!  ::oink::