Auteur Topic: Een dag niet gelachen....  (gelezen 10520 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2004, 20:10:56 »
Ik hoop dat je gelijk hebt Jos.


p.s toch wel beetje moeten lachen om je avatar ook al weet ik niet wie het is

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2004, 20:20:41 »
Voor mensen die om mijn avatar moeten lachen: nee, het is niet wie sommigen denken dat het is, het is een foto die gewoon in de avatar-bibliotheek staat.


En ik was die kreeft-avatar gewoon weer moe.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2004, 20:26:06 »
:-\ :-\ :-\
Tsjaah,, humor he. (late reactie ook maargoed ::) ) Nja, dat was omdat we op mn verjaardag met die vriendin en nog andre vriendin gingen "mediteren" dus wij zo: "Hammmm" zei ik zo: "kaaasss.." en die andre vriendin heel droog dr achter aan: "tostii!" En toen hadden we 't later daar op school over en toen ff later vroeg ik wat ze op dr brood (die zag dr nml heel vaag uit) had zij zo: ham kaas. Zonder na te denken en wij lagen helemaal in een deuk en zij had 't zo niet door.. Mja,, 't is toch niej grappig nu. :P

Vandaag moest ik (toen ik 't nog niet wist van Maapie.. :( ) lachen om 'n vriendin die supersloooommm was. We hadden zo aardrijkskunde en ze zei zo: ik ben toen van nederland naar hongarije gereisd.. *wijst Engeland aan..* hier,, dis nederland he? *stomm gezicht trekkend..* en meer van die acties.. ;)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2004, 22:24:40 »
Ik had vandaag (voor het eerst sinds tijden) de slappe lach. Ik deed een stemmetje, zoals ik die wel vaker doe voor de lol, maar in dit geval was het omdat ik Daan aan het helpen was met zijn tekst voor zijn toneelles, en ik kwam uit op het typetje "Guido" van Hans Teeuwen :o Ik weet niet wat er toen met me gebeurde maar ik schoot in de lach en ik kwam niet meer bij  :-[
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2004, 22:34:57 »
"tadaaa"

Ik heb moeten lachen om ELmar die om zichzelf moest lachen... dat doettie nl altijd ;) :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #45 Gepost op: 12-01-2004, 15:10:11 »
Daarnet moest ik onwijs lachen: een vriendin van me kwam een studiegenoot tegen (die ik + andere vriendin nog nooit gezien hadden maar van wie we wel gehoord hadden), ging met hem praten, maar hij had zijn mond vol dus maakte alleen maar wat gebaren terug. Dus ik zei tegen die andere vriendin: 'Oh, hij kan niet praten!' (als in die Dopey van de 7 dwergen zeg maar ;)) en toen lagen wij allebei nogal dubbel en hebben, zoals zij al opmerkte, een lekker vage indruk gemaakt bij die jongen...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #46 Gepost op: 12-01-2004, 15:20:51 »
Ik heb vandaag nog niet gelachen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #47 Gepost op: 12-01-2004, 15:33:21 »
same here...

o nee, wacht even. Ik kreeg een bestandje opgestuurd met een gesprek tussen Spijkerman en de Boertjes (Edwin Evers dus)
dat was erg grappig.
we're back :(

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #48 Gepost op: 12-01-2004, 19:59:59 »
same here...

o nee, wacht even. Ik kreeg een bestandje opgestuurd met een gesprek tussen Spijkerman en de Boertjes (Edwin Evers dus)
dat was erg grappig.

gaaf!
en trouwens... ik denk dat daantje vast ook wel ergens om gelachen heeft vandaag. vaak lach je ook zonder dat je je het achteraf kan herinneren toch?

Ik heb vandaag nogal gelachen toen ik met een groepje vrienden bij de Mac was en we heeeel teleurgesteld waren dat er geen Finding Nemo beestjes meer bij het Happy meal zaten. Want toen we dat zo heel dramatisch zeiden liep een van de medewerksters naar achter en kwam terug met een doos vol  ''kies zelf maar uit welke jullie willen''  ;D

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2004, 13:28:57 »
Ik heb vanochtend heel erg hard gelachen. ik liep op straat en er zat een man gehurkt naast zijn auto want daar liep allemaal vocht uit.
Dus ik keek ernaar terwijl ik langsliep en die man bleef mij maar heel glazig aanstaren.
Toen ik eigenlijk al voorbij was begon hij heel hard te roepen: Christien!!!!! Christiehien!!! Hey wijffie van me!!!

nou het heeft wel 30 sec roepen geduurd voordat hij zag dat ik niet degene was die hij dacht dat ie was.

vervolgens ging hij zich heeel uitgebreid verontschuldigen.

was erg grappig.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2004, 15:38:39 »
Ik moest langs mijn conrector om te praten over de Rome-website te praten die ik ooit heb gemaakt...
En hij wist dat ik buiten stond te wachten tot Tanya klaar was met haar probleem...
Buiten kwam er een meisje bijstaan en die moest alleen wat afgeven, dus ik zei dat ze wel even eerst mocht gaan.
Mijn conrector was even gaan bellen en zei: "Ga maar vast zitten Elmar"

Ach, je had er bij moeten zijn. Hij had helemaal een rood hoofd :P
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2004, 17:00:55 »

Dus ik keek ernaar terwijl ik langsliep en die man bleef mij maar heel glazig aanstaren.
Toen ik eigenlijk al voorbij was begon hij heel hard te roepen: Christien!!!!! Christiehien!!! Hey wijffie van me!!!



Nu moet je wel snel een foto van jezelf gaan plaatsen, want nu zit ik met het beeld in m'n hoofd dat je op Christien van der Horst lijkt.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2004, 17:35:38 »

Nu moet je wel snel een foto van jezelf gaan plaatsen, want nu zit ik met het beeld in m'n hoofd dat je op Christien van der Horst lijkt.

Als jij dan ook eens een foto plaatst ;D

Waarom heb ik vandaag gelachen? O ja, We zaten bij economics (economie, maar dan in het engels) en de lerares zij zo tegen iemand waarbij ik in het groepje zat, dat ze een vraag op het bord mocht schrijven als ze 5 minuten haar mond hield. Zij ging dus niet praten, maar ze had geen horloge om, dus op een gegeven moment schrijft ze in haar schrift: MISS What's the tine? Zegt die lerares: Het is met een m. Daarna vraagt iemand anders uit mijn groepje aan haar wat personeel is in het engels, en toen schreef ze op: employes. Zegt het meisje dat dat vroeg, Het is met dubbel e. Dat was wel heel erg grappig

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #53 Gepost op: 14-01-2004, 13:40:28 »
Heleen ik snap je verhaal niet helemaal maar wel dat het grappig kan zijn...
Ik heb vandaag nog niet gelachen...
is dat dan nuttig om hier te melden? ::)

Ik moest net erg lachen om de blunder van Sammy in het wat-is-je-domste-blunder-topic...

Zondag op de verjaardag van mn neefje gingen we het ook hebben over de grappigste dingen die iedereen pas geleden had meegemaakt, dat was echt supergrappig! ;D En mn moeder lag heeeelemaal dubbel om het prijsstickertje van de schoenen van mn tante dat er nog in zat, om trots te laten zien hoe ontzettend goedkoop die schoenen wel niet waren ;D.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #54 Gepost op: 14-01-2004, 17:27:37 »
is dat dan nuttig om hier te melden? ::)
Hahahahahaa...

.....grappig....
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2004, 18:02:28 »
Citaat van: e
is dat dan nuttig om hier te melden?
ja, dan kunnen wij weer ergens om lachen... :-\ denk ik...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #56 Gepost op: 14-01-2004, 18:54:09 »
Heleen ik snap je verhaal niet helemaal maar wel dat het grappig kan zijn...

Het was wel grappig en we waren eigenlijk best wel melig in die les ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2004, 00:18:03 »
Hahahahahaa...

.....grappig....
? ::)

Ik heb net echt ontzettend moeten lachen om het verhaal van de omzwervingen van die Koreaan (heb je hem weer ;)) voordat ie eindelijk goed en wel in t vliegtuig terug naar Korea zat. Het komt erop neer dat er van alles misgaat, maar hij zich er altijd uit weet te redden door iemand lief, onschuldig e/of niet-begrijpend aan te kijken... 19 kilo overgewicht int vliegtuig, achjoh, geen probleem... Nouja, iig, het totale verhaal was grappig ::) :P.

En Elmar noem me niet steeds e!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een dag niet gelachen....
« Reactie #58 Gepost op: 8-02-2004, 17:21:20 »
ik heb heel hard gelachen om Mart Smeets toen hij zei dat er op 4 of 5 kanalen tegelijk sport zou zijn en hij noemde dat

'zappen voor gevorderden'

vond ik zo grappig
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Grappige momenten
« Reactie #59 Gepost op: 14-02-2004, 17:30:54 »
Leedvermaak is ook vermaak.  ::jaja::


Door een lek in onze verwarming werkt de ketel niet (niet grappig  ::ohno::). Daardoor hebben we en geen verwarming en geen warm water. Onze badkamer was inmiddels steenkoud geworden toen onze Zuid-Afrikaanse huisgenoot thuiskwam. Hij zou en moest zich douchen. Een koude douche! Kun je het voorstellen? Met dit weer. Een badkamer van 10 graden met water uit de kraan van 2 graden...?   :o

Toen ie eruit kwam: "DAMN, IT'S FUCKING COLD!!! I NEED TO WARM UP MY DICK IN THE TOASTER! 

Ik kwam niet meer bij van het lachen.... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik heb maar besloten een douche te nemen op de universiteit
« Laatst bewerkt op: 14-02-2004, 17:46:54 door Malcolm »