Auteur Topic: Yorin Travel  (gelezen 4933 keer)

maapie

  • Gast
Yorin Travel
« Gepost op: 5-01-2004, 16:39:10 »
In Yorin Travel (zondagavond, 20:00 - 21:00, Yorin) reizen Floortje, Chris, Lotte, Tom en Romeo over de hele wereld om ons de mooiste en goedkoopste plekken te laten zien.

Volgende week:

- Great Adventure: Floortje in Cambodja
- You're in Charge: Chris in Andalusië
- Best Budget: Lotte in Cannes



Zelf vind ik het altijd wel mooi om al die verschillende plekken te zien: Vorige week zondag gingen ze bijvoorbeeld naar het laatst overgebleven wereldwonder: de piramide van Cheops. Wat je op reclames altijd ziet: drie piramides, midden in de woestijn. In het echt staan ze dus meters van elkaar vandaan, en staan ze bijna in de stad Caïro.
Ook gingen ze in de piramide met de camera

Wat vinden jullie van dit programma?
« Laatst bewerkt op: 5-01-2004, 16:41:14 door Maapie »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Yorin Travel
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2004, 16:45:32 »
Ik kijk altijd (tenminste als ik thuis ben ::)) Echt een  ::ok:: programma!

Laatst waren ze nog in Brazilië en ik heb zoveel dingen gezien die ik ook heb gezien :D

Die treinreis van Floortje was ook geweldig.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

maapie

  • Gast
Re: Yorin Travel
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2004, 16:48:00 »
je bedoelt die ene van Moskou naar Peking? (of daar in de buurt?)

Daar heb ik ook stukjes van gezien:  ::ok::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Yorin Travel
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2004, 16:57:02 »
je bedoelt die ene van Moskou naar Peking? (of daar in de buurt?)

Daar heb ik ook stukjes van gezien:  ::ok::
Die ja. Mooi he? Dat is ook mijn droom. Best prijzig en je zit echt lang in zo'n ding maar het lijkt me gewoon erg mooi. En ik wil ook op de Chinese muur! >:(
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

maapie

  • Gast
Re: Yorin Travel
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2004, 21:25:26 »
Ik wil naar Rome...

nog wel te doen qua prijs, in de 5e mag je bij ons op school kiezen: berlijn, londen of rome. Ik hoop echt dat ik dan naar rome mag!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Yorin Travel
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2004, 21:44:06 »
Ik ben toen naar Berlijn geweest. Absoluut geen spijt gehad :D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Yorin Travel
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2004, 14:22:08 »
ikke naar de DDR (toen nog... ja, ik ben oud..) en toen was ik blijven zitten, en toen mocht ik nog een keer naar Praag (ook nog achter het ijzeren gordijn, toen we net een maand terug waren begon daar die revolutie)

Ik kijk ook vaak naar Vlaanderen Vakantieland op de Belg. Zit altijd ook een belgisch onderwerp bij, is meestal niet zo interessant, maar ook altijd 1 of 2 buitenlandse onderwerpen.
Ze hebben 1 irritante presentatrice (Manuela, voor de kenners) maar die anderen zijn wel leuk, alleen zijn ze iets ouder dan die van Yorin.
Yorin travel komt net op een tijdstip dat ik meestal niet voor de tv zit, dus ik zie het maar zelden. Maar als ik het zie vind ik het wel leuk.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2004, 14:24:22 door idefix »
we're back :(

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Yorin Travel
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2004, 14:25:09 »
ik wil ook wel wel werken voor yorin travel..  ::ok::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Yorin Travel
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2004, 14:59:43 »
Is geen verkeerde baan nee 8)

Wij zijn naar "oost" Duitsland geweest toen de grens net open was. Ik heb nog een stuk ijzeren gordijn :)
Toen ik in Berlijn kwam een paar jaar terug kwamen we in een wijk waar de kogelgaten nog in gevels zaten. Het leek wel of de oorlog nét was afgelopen :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Linda79

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Yorin Travel
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2004, 16:27:27 »
Hoi hoi,

Ik probeer zo vaak mogelijk naar Yorin Travel te kijken. Toen Lotte in Cairo was heb ik zeker gekeken, want ik ben zelf naar Egypte geweest.

En ook ik was verbaasd over het feit dat de piramides heeeel erg dicht bij de stad staan.

Maar desalniettemin was het heel gaaf om ze te zien. Onwijs hoog en indrukwekkend...

Groetjes Linda.

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yorin Travel
« Reactie #10 Gepost op: 25-01-2004, 21:19:28 »
Yorin travel is inderdaad een leuk programma.
Ik mocht ook in de vijfde klas een reis kiezen en ik ben toen naar Rome geweest, dat was erg leuk. Vorige zomervakantie ben ik met vijf vriendinnen naar Parijs geweest ook dat was super cool. We hebben een week doorgebracht in het appartement van een nichtje van een van mijn vriendinnnen dat was echt super, want we hoefden daar niet voor te betalen en we bespaarden zo een hoop kosten.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Yorin Travel
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2004, 11:33:00 »
Hoe heet dat eiland ook alweer waar Floortje gister was? Zag er wel relax uit 8)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yorin Travel
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2004, 17:27:21 »
ik wil ook wel wel werken voor yorin travel..  ::ok::


Ik wil ook wel werken voor Yorin Travel mét Chris Zegers... ::love:: ::tandpastasmiley::

p.s. Eiland waar Floortje gisteren was heet Palau.
That's all

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yorin Travel
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2004, 23:56:33 »
ja!!!! ik ook met Chris Zegers....hij is echt leuk!!! en hij heeft ook een goeie kledingstijl......zo moeten alle mannen zich gewoon kleden.

Ik ben vorig jaar trouwens met school naar Londen geweest. Wou eigenlijk naar Rome, maar t zat vol en daar was ik achteraf wel heeeeel blij mee, want ik heb gehoord dat je heel veel kunst moet bekijken, maar er was ook een tekenleraar bij, dus dan krijg je dat.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yorin Travel
« Reactie #14 Gepost op: 26-02-2004, 20:09:53 »
nog wel te doen qua prijs, in de 5e mag je bij ons op school kiezen: berlijn, londen of rome.
mag je daar tussen kiezen mennn kies Rome, kies Rome...!!!!!!!!! :D

Die Palau-afl heb ik ook een stukje van gezien, idd supermooi, maar het is wel heel reclame-achtig allemaal.. :-\\