Auteur Topic: Vragen aan de finalisten  (gelezen 12472 keer)

maapie

  • Gast
Re: Vragen aan de finalisten
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2004, 19:23:52 »
Hoihoihoi hier ben ik dan eindelijk 'ns weer! sorry dat ik zo lang weg ben geweest maar het kon gewoon eventjes niet anders..  :( sorry iedereen.

Hier de antwoorden op de vragen:

@Maapie:
Je sprak je altijd uit over complotten, maar zat jij zelf niet in een complot tijdens het eerste leidersduel?

Dat klopt, hier ben ik heel eerlijk in. Ik probeerde Han erin te houden omdat ik haar een prima leider vond!! :)

Vinden jullie niet dat jullie je fans verschrikkelijk hebben laten zitten in die fanclubs van jullie?
Alleen maar wat  ::bravo::  en  :-*  smilies geven hier een daar. Dat kan iedereen wel he.

Ik heb even geprobeerd om mijn fanclub goed te laten lopen maar ik vond het heel moeilijk. Ik hoop toch dat mijn fans me blijven steunen omdat ik ze zo onwijs cool vind!

@Annuh en Maapie: Poetsen jullie je tanden wel goed?   

tuurlijk!

@maapie: voel je dat je tijdelijke afwezigheid een handicap is geweest in de strijd naar de finale?

Ja, wel een beetje. Maar ik kon er echt niks aan doen, geloof dat maar van me. Ik hoop echt (zie vorige antwoorden) dat jullie het me niet kwalijk nemen, maar me gewoon blijven steunen alsof er niks gebeurd is.

Nou ik vond het heel leuk om deze vragen te beantwoorden, als jullie er meer hebben: kom maar op :)