Auteur Topic: Eerste indrukken Peking Express  (gelezen 13526 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #20 Gepost op: 15-03-2004, 09:57:00 »
Ik moest er de eerste paar minuten even inkomen. Maar voor de rest. Geweldig!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #21 Gepost op: 15-03-2004, 10:39:21 »
Ik vond het vanaf het begin gelijk super. Ik denk zelfs dat ik dit leuker vind dan Expeditie Robinson. Hier gebeurt meer. Jammer dat het na 1,5 'al' was afgelopen. Moet ik een hele week wachten  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2004, 11:18:37 »
Superleuk programma en nog is 1,5 uur ook. ::oink:: ::tandpastasmiley::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2004, 15:37:30 »
Leuke serie  ::ok:: Toen de mensjes gingen zitten, een groot tv-scherm, presentator bij de laptop verwachtte ik een echte WIDM-executie.  ;D Misschien volgende week?  :)

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2004, 19:29:43 »
Eindelijk iets vernieuwends op tv. Mooi van opzet, goed gefilmd en toch ook wel spannend.( en dat op een zondagavond)
Ik kijk alweer uit naar aflevering 2. Ik ben er klaar voor.
Tof programma!!!!!! ::ok::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #25 Gepost op: 15-03-2004, 20:38:32 »
Heb het gisteren helaas niet gezien......maar vanavond in de herhaling wel!  ::jaja:: ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #26 Gepost op: 15-03-2004, 22:12:51 »
Supergoed programma! Anderhalf uur zijn echt voorbij gevlogen. Het komt niet vaak voor dat ik ergens bij een eerste aflevering al helemaal in zit. Dit is leuker dan Expeditie Robinson!

Peking Express  ::ok::
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #27 Gepost op: 17-03-2004, 00:35:36 »
Zelfs ik vond het LEUK  ::oink::

Dat wil toch wel wat zeggen hè?  ::tandpastasmiley::
Ik kijk echt uit naar volgende zondag, het zal vast steeds spannender worden naarmate het programma langer draait, JIPPIE, Cad is blij ::ok::
ik weet dat ik vaak voor ietsje té kritisch word uitgemaakt,  ::)
 maar ik vind dit toch wel weer een speciaaltje!!!
« Laatst bewerkt op: 17-03-2004, 00:37:24 door cadfael »
Mol moet, mol doet je goed!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #28 Gepost op: 17-03-2004, 00:43:38 »
Zelfs ik vond het LEUK  ::oink::

Dat wil toch wel wat zeggen hè?  ::tandpastasmiley::
Ik kijk echt uit naar volgende zondag, het zal vast steeds spannender worden naarmate het programma langer draait, JIPPIE, Cad is blij ::ok::
ik weet dat ik vaak voor ietsje té kritisch word uitgemaakt,  ::)
 maar ik vind dit toch wel weer een speciaaltje!!!

/mapel valt van haar stoel ::rofl:: ::rofl:: ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #29 Gepost op: 17-03-2004, 12:17:05 »
Ik kon het eerder niet kwijt, maar mij gaf dit hetzelfde gevoel als de eerste uitzending van WIDM afgelopen jaar, misschien wat veel liftverplaatsingen, maar zeer boeiend.

Offline RB

  • Forumlid
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2004, 14:02:08 »
Ik kon het eerder niet kwijt, maar mij gaf dit hetzelfde gevoel als de eerste uitzending van WIDM afgelopen jaar, misschien wat veel liftverplaatsingen, maar zeer boeiend.

Idem hier. Veel WISDM deja vu gevoelens (er werd zelfs een vrijstelling-achtige constructie per trein weggegeven); een goede eerste indruk van het programma. Veelbelovend! Toch heb ik nog wel wat (kleine) minpuntjes...

De opdracht viel me wel wat tegen... WISDM had ook wel eens 'suffe' opdrachten, maar dat was niet zo'n ramp aangezien het hele programma uit opdrachten bestaat. Hier bij de Peking Express heb je maar één opdracht per keer, en die moet dan wel goed raak zijn!

Daarnaast maakte de opdracht helaas maar een heel klein deel uit van het programma (5-10 minuten op anderhalf uur). Als dat zo blijft, kijk ik dus iedere week naar 80 minuten liften en slaapplaats zoeken, met als enige variatie de omgeving en 5-10 minuten opdracht. Ik vraag me af of dat wel interessant blijft...

Ook bleven er nogal wat koppels onderbelicht, maar ik neem aan dat die in de volgende afleveringen nog aan bod komen.

In ieder geval ben ik erg benieuwd naar de tweede aflevering!

RB

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2004, 22:31:03 »
nouw ik denk dat tijdens liften en slaapplaats zoeken heel veel dingen gebeuren, dus dat blijft vast wel boeiend! en daar gaat t hele programma ook gewoon om. Die opdracht is bijzaak. ik vond hem ook niet echt leuk, maar ja peking express gaat om van ..? liftend naar Peking te komen. Alhoewel bij expeditie robinson ging t ook om een eiland en daar waren toen ook wel hele leuke proeven bij. Nou ja mss komen er vanaf volgende week wat leukere opdrachten.

Gaat er trouwens wel iemand uit een keer? of is t gewoon dat ze met z'n allen naar peking gaan en wie dan t eerste is heeft gewonnen? neej dan kan niet want dan zijn die punten voor niks..hoe zit dat eigenlijk??

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2004, 07:56:12 »
zover ik het begrepen heb
gaat een kopel er uit als ze voor de 2de keer als laatste aankomen

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2004, 09:34:47 »
nouw ik denk dat tijdens liften en slaapplaats zoeken heel veel dingen gebeuren, dus dat blijft vast wel boeiend! en daar gaat t hele programma ook gewoon om. Die opdracht is bijzaak. ik vond hem ook niet echt leuk, maar ja peking express gaat om van ..? liftend naar Peking te komen. Alhoewel bij expeditie robinson ging t ook om een eiland en daar waren toen ook wel hele leuke proeven bij. Nou ja mss komen er vanaf volgende week wat leukere opdrachten.

Gaat er trouwens wel iemand uit een keer? of is t gewoon dat ze met z'n allen naar peking gaan en wie dan t eerste is heeft gewonnen? neej dan kan niet want dan zijn die punten voor niks..hoe zit dat eigenlijk??

Eve,..onder het menuutje PE-stuff boven aan je scherm zie je in het uitrolmenu  een onderwerp 'Wat is Peking Express' Daar wordt het één en ander uitgelegd.

Overigens in dit forum zit een topic 'Lees dit voordat je hietr post'. Daar vind je ook een uitleg met wat je waar op deze site kunt vinden. handig om te weten  ::tandpastasmiley::

klik hier dan ben je er zo!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Groenenman

  • Gast
Re: Eerste indrukken Peking Express
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2004, 15:36:19 »
Ik vond dat ze de eerste aflevering nog veel veranderde van koppels maar dit is ook logisch omdat er nog zoveel koppels in het spel zijn. Later zal dit wel goed komen want dan zijn er nog maar een paar koppels over. Dus :

Zin in de komende afleveringen !!!