Poll

Op wie stem jij dan

Jeske en Elias
2 (2.9%)
Wesley en Your
6 (8.8%)
Rani en Hans
3 (4.4%)
Reinier en Clarinca
36 (52.9%)
Fleur en Bart
0 (0%)
Frederik en Ann
13 (19.1%)
Robert en Arthur
3 (4.4%)
Sanne en Lotte
0 (0%)
Geen mening
5 (7.4%)

Totaal aantal stemmen: 67

Auteur Topic: Wat is jouw minst favo-koppel?  (gelezen 18009 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #20 Gepost op: 19-03-2004, 13:20:23 »
Ik vond niemand echt irritant. En zal dat nooit helemaal vinden, omdat het wel lekker makkelijk is om mensen stom te vinden. Je kan zelf ook heel leuk zijn, maar je moet eens 1 keer een slechte dag hebben en dat wordt dan wijd en breed uitgesmeerd op tv, waardoor het lijkt alsof je een heel vervelend mens zijn. Zo'n spel geeft ook niet echt weer hoe de mensen in het echte leven zijn. Ten eerste dus al niet omdat je veel mist en ten tweede omdat het een spel is. Sommigen zullen vanalles doen om te winnen, al komen ze zo slecht in de verf te staan. Ik erger me soms ook wel eens aan een paar mensen in zo'n programma's, maar blijf nog steeds in het achterhoofd met bovenvermelde.

Maar goed, ik ergerde me in aflevering 1 aan niemand (ok Hans was beetje een pusherig mannetje.) Na aflevering 2 is dat wel veranderd en van wat ik uit preview van volgende week zag zal het nog verergeren.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #21 Gepost op: 19-03-2004, 14:53:53 »
Ik vond niemand echt irritant. En zal dat nooit helemaal vinden, omdat het wel lekker makkelijk is om mensen stom te vinden. Je kan zelf ook heel leuk zijn, maar je moet eens 1 keer een slechte dag hebben en dat wordt dan wijd en breed uitgesmeerd op tv, waardoor het lijkt alsof je een heel vervelend mens zijn. Zo'n spel geeft ook niet echt weer hoe de mensen in het echte leven zijn. Ten eerste dus al niet omdat je veel mist en ten tweede omdat het een spel is. Sommigen zullen vanalles doen om te winnen, al komen ze zo slecht in de verf te staan. Ik erger me soms ook wel eens aan een paar mensen in zo'n programma's, maar blijf nog steeds in het achterhoofd met bovenvermelde.

Ben ik het wel mee eens.Kijk maar naar PeterPaul in de planetrace.Was echt een hele leuke vent en kwam in het spel helemaal niet uit de verf.Alleen jammer dat we niks meer van hem horen of zien(Ook niet bij ETW en we hebben hem toch gesteund door dik en dun)

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #22 Gepost op: 19-03-2004, 22:25:18 »
Van mij mag die Reinier ook weg!!!
Go Reinier go.........zullen we maar zeggen!!!  ;)
To bee or not to bee...........

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #23 Gepost op: 19-03-2004, 22:44:24 »
Van mij mag die Reinier ook weg!!!
Go Reinier go.........zullen we maar zeggen!!!  ;)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::   was dat niet een andere serie  ;) ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #24 Gepost op: 20-03-2004, 16:07:42 »
Grinnik........jah, dat klopt wel  ::jaja:: maar ik bedoel het hier ietsje anders!!!  ;)
To bee or not to bee...........

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2004, 13:03:03 »
Robert en Arthur: te braaf en niet interessant voor het programma (en dus hebben we ze ook nauwelijks gezien)

Misschien lopen ze wel onwijs in, en laten ze ze nu wat minder zien omdat ze in de komende afleveringen nog zat in beeld zullen komen?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2004, 14:42:56 »
Je krijgt in ieder geval meer te zien van de mensen waar je in aflevering 1 nog niet veel van hebt gezien. Het is ook zo moeilijk om iedereen's verhaallijn te volgen natuurlijk.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2004, 22:25:54 »
Ik ben helemaal om ::rofl:: Reinier en Clarinca mogen wat mij betreft op de trein naar huis. Wat een ondankbare mensen zeg ::niet-ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #28 Gepost op: 22-03-2004, 11:02:16 »
Ik vind Clarinca eigenlijk best wel lief  :-X Reinier lijkt me zo'n man die stiekum op zolder nog met treintjes speelt.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #29 Gepost op: 22-03-2004, 11:26:19 »
Clarinca vind ik eigenlijk ook nog wel oke. Maar tja ze wordt altijd in één adem met Reinier vernoemd natuurlijk.  :-\\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #30 Gepost op: 22-03-2004, 12:36:41 »
Ik blijf bij Reinier en Clarinca. Wat onsportief als zij zijn zeg! Ik kan me voorstellen dat Bart niet blij was toen ze die lift kregen... Ben heel benieuwd naar volgende week, waar ze het aan de stok krijgen met Jeske en Elias.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Summer

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #31 Gepost op: 22-03-2004, 13:30:52 »
Echt die Reinier met aanhang is echt irritatieverhogend!!! ::ohno::
Onvoorstelbaar dat ze mee mogen doen, hebben geen enkele notie van dankbaarheid, beleefdheid etc. Echt een soort van wereldvtreemd. BAH! Lijken wel vriendjes van de sponsor die mee mogen doen... Zijn stem heeft wel wat van die sketches van Jiskefet ooit. En tja, zij kan er eigenlijk niets aan doen, is maar aanhangsel en zo gedraagd ze zich ook! ::niet-ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #32 Gepost op: 22-03-2004, 14:23:40 »

Robert en Arthur: te braaf en niet interessant voor het programma (en dus hebben we ze ook nauwelijks gezien)

Zag ik ze nou wapens bekijken met de plaatselijke maffia, overnachten bij de plaatselijke jetset en met bijna 200 km per uur naar hun bestemming scheuren?

 :P

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Mollig

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #33 Gepost op: 22-03-2004, 17:44:33 »
Wat ik dus echt heel erg vind, is dat ze zichzelf zo goed vinden... Nu zijn ze nog goed bezig, maar als zij zo een dipje hebben, of als ze een paar nachten in armoede vertoeven  ::rofl:: zal het vast minder gaan. Daar kijk ik echt naar uit!!!!
"we zijn luxe gewend" ha!

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #34 Gepost op: 22-03-2004, 20:19:41 »
Reinier blijft bij mij op eenzame hoogte wat betreft de meest irritante deelnemer. Wat een drammerig tiep zeg.....

En daarnaast vind ik die tweeling ook niet echt sympathiek!!! Dat commentaar van ze als ze geen lift kunnen krijgen.... ::niet-ok::
To bee or not to bee...........

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #35 Gepost op: 23-03-2004, 14:29:55 »
Zijn stem heeft wel wat van die sketches van Jiskefet ooit.

goh,ik hoorde dat ook afgelopen zondag uit de mond van mijn partner. Maar hoe die reinier zijn partner als een sloof behandeld, brrrrr en grrrrrrrr. Die vrouw maakt het vooroordeel wel sterker (secretaresses zijn domme blondjes)
etw ananasje dat plingt!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #36 Gepost op: 23-03-2004, 21:38:42 »
Ik vind Clarinca helemaal geen dom blondje hoor. En vind ook niet dat ze als sloof behandeld wordt.
Of ben je aflevering 1 al vergeten? Waar zij vaak het woord voerde en Reinier er maar bij moest staan. Hij stond erbij en keek ernaar.

Ok ze zijn misschien wat ergerlijk, maar ik vind het wel overdreven om dan ineens allerlei dingen te verzinnen van dom blondje en sloof en wat nog.  ::)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #37 Gepost op: 23-03-2004, 21:48:16 »
Ach, ik denk dat Reinier en Clarinca ook best aardig zijn, maar ze zijn gewoon heeeeeeel anders dan de anderen. Niets voor dit spel vinnik eik :-\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Summer

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #38 Gepost op: 24-03-2004, 08:31:08 »
Clarinca vind ik persoonlijk ook heus een tof persoon, zij is in ieder geval wel een vlotte verschijning en ik vind haar ook meer in de sfeer van het programma passen MAAR ze staat echt een beetje in de schaduw van Reinier die alle aandacht trekt door zn ronduit onbeschoft, respectloze benaderingen die tot hevige irritatie leidt bij zowel de koppels als bij de kijkers...EN TERECHT!!!!!!
(maar daardoor komt ze dus als een aanhangsel over...) Love Summer ::zwaai::

Offline Alex J

  • Forumlid
Re: Wat is jouw minst favo-koppel?
« Reactie #39 Gepost op: 24-03-2004, 12:07:58 »
Clarinca en Reinier het minst favo koppel!? Wat bezielt de mensen die de poll hebben ingevuld!? ABSOLUUT ONTERECHT!!

Ik vind Clarinca top en die Reinier ook! Leve degenen die boven het maaiveld durven uit te steken in zo'n programma. Dat de rest van het deelnemersveld (en de invullers van de poll) geen ruggengraat hebben kan ik ook niets aan doen, maar Cl. en Re. minst favo!? ABSOLUUT MEE ONEENS!!

Je zult zien dat ze het helemaal gaan maken!