Auteur Topic: [kandidaten] Bram  (gelezen 88611 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #40 Gepost op: 9-04-2004, 15:50:58 »
Bram, je bent ook mijn favoriet!  ::ok::

Ik vind je verder heel erg op Jos Verstappen lijken, maar ik weet niet of je dat wel leuk vindt om te horen! Maar toch vind ik 't zo!  ;D

Ik ben erg benieuwd of je humor nog meer naar voren gaat komen in de andere afleveringen! Ik hoop eik vanavond al!  :)

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #41 Gepost op: 9-04-2004, 18:41:29 »
Hé lekker ding!!!  ::love::  Word je vanavond écht verliefd op Kim? Of blijf je het nog een tijdje ontkennen voor jezelf?  ???  Voor de kijkers zou het wel smullen zijn...   ::bravo::

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #42 Gepost op: 10-04-2004, 13:40:51 »
 ::rofl:
Hé lekker ding!!!  ::love::  Word je vanavond écht verliefd op Kim? Of blijf je het nog een tijdje ontkennen voor jezelf?  ???  Voor de kijkers zou het wel smullen zijn...   ::bravo::

Haha, dit is grappig!  ;)
Bram, wat een leuke uitzending, lijkt het nou zo of was je echt veel in beeld? Voor mijn gevoel meer dan de anderen, maar dat komt ook omdat ik extra op jou let. We hebben erg gelachen om je coole bungy-jump en je reactie toen je hoorde dat de anderen de vraag ook fout hadden beantwoord.
Pieter vind dat je nog niets veranderd bent

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #43 Gepost op: 10-04-2004, 14:41:13 »
Nou Bram, volgens mij smulde de camera van jou gisteren!! ::ok::   :-*
Je was weer mega-giga in topvorm!!
Echt kicken zo'n bungee-jump maar ow wat schattig dat je wel zei dat je bang was voordat je moest springen  ::trots::
Je bent weer een aflevering verder, TOPPIE!! ::ok::

later...Karlijn

Als ik jou was, was jij mij!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #44 Gepost op: 10-04-2004, 14:53:48 »
Helemaal mee eens, hihi  ::trots:: die Bram is wel camera-geil maar een echt natuurtalent!! Hij deed het erg goed gisteren en ik vond het ook heel snoezig om te zien dat hij het toch wel erg eng vond, knap gedaan Brammie, ben trots op je!!  ::trots::

 ::bravo::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #45 Gepost op: 10-04-2004, 17:15:50 »
::rofl:

Haha, dit is grappig!  ;)
Bram, wat een leuke uitzending, lijkt het nou zo of was je echt veel in beeld? Voor mijn gevoel meer dan de anderen, maar dat komt ook omdat ik extra op jou let. We hebben erg gelachen om je coole bungy-jump en je reactie toen je hoorde dat de anderen de vraag ook fout hadden beantwoord.
Pieter vind dat je nog niets veranderd bent

Terschelling ligt is wat meer op wie je bent. Als je Bram van Terschelling kent is het mogelijk dat ik je ook ken.
Bram was geweldig moedig om als eerste die sprong te wagen. Het lijkt mij geweldig om zo'n vrije val van zo'n 40 meter te maken. Jammer van Maartje ze was zo prettig en aardig.

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2004, 11:55:26 »
Het was idd jammer van Maartje maar ja het was erger geweest als dat 'ons' Brammetje was geweest toch?   
Het hoort nu eenmaal bij het spel en als ieder1 blijft is er natuurlijk ook geen bal aan  ::ohno::
Hopelijk kunnen we nog heeel lang van je genieten Bram... ::bravo::

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #47 Gepost op: 11-04-2004, 17:52:09 »
Ik snap niet dat er zo veel mensen positief op bram reageren...misschien zijn het allemaal vrienden en familie die weten hoe hij in het "echte"leven is maar, kan me niet voorstellen dat niemand door zijn glimlach en zijn grapjes heen prikt.
Achter dit alles schuild denk ik toch een jongen die zich in alle bochten zal wringen en met alle winden mee zal waaien als het hem uitkomt. Hij lijkt precies te weten wanneer er een camera op hem gericht staat, want dan doet ie net alsof hij onwijs aardig enz. is. Maar nadat ik nu de derde aflevering heb gezien ben ik steeds meer van mening dat dit gespeeld is. De reactie op Kim bijvoorbeeld toen die na het B.jumpen vertelde dat zij het antwoord fout had..bbrr kreeg er de kriebels van....

Maar ja ik denk dan ook dat hij met deze slinkse wijze toch erg ver zal komen... ::ohno::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #48 Gepost op: 11-04-2004, 18:59:09 »
Het verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs om te juichen om andermans fouten maar zulke dingen kunnen gebeuren in het heetst van de strijd lijkt me. Bram herstelde zich wel meteen door in te zien dat het niet helemaal netjes was wat hij deed en gaf haar meteen een dikke smakkerd en een verontschuldiging!!  ::ok::
En om daar nu meteen de kriebels van te krijgen... er zijn ergere dingen!  :o
Ik denk dat iedereen zo zijn eigen tactiek heeft om zo ver mogelijk te komen en blijkbaar werkt de tactiek van Bram tot dusver erg goed  ::bravo::
Volgens mij was het suzanne die zei dat ze met iedereen vriendjes probeerde te worden en zich verder zo rustig mogelijk hield, dit is ook een manier om niet weggestemd te worden  :-\\
Bram gaat in ieder geval wel helemaal voor het spel en daar valt mi wel wat voor te zeggen  :)

Later... Karlijn

Als ik jou was, was jij mij!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #49 Gepost op: 11-04-2004, 21:10:32 »
Ik snap niet dat er zo veel mensen positief op bram reageren...misschien zijn het allemaal vrienden en familie die weten hoe hij in het "echte"leven is maar, kan me niet voorstellen dat niemand door zijn glimlach en zijn grapjes heen prikt.
Achter dit alles schuild denk ik toch een jongen die zich in alle bochten zal wringen en met alle winden mee zal waaien als het hem uitkomt. Hij lijkt precies te weten wanneer er een camera op hem gericht staat, want dan doet ie net alsof hij onwijs aardig enz. is. Maar nadat ik nu de derde aflevering heb gezien ben ik steeds meer van mening dat dit gespeeld is. De reactie op Kim bijvoorbeeld toen die na het B.jumpen vertelde dat zij het antwoord fout had..bbrr kreeg er de kriebels van....

Maar ja ik denk dan ook dat hij met deze slinkse wijze toch erg ver zal komen... ::ohno::

Is het ook niet de bedoeling dat je in een spel je in alle bochten wringt en met alle winden meewaait??  8) Ehm, het is wel NCRV maar dat wil niet zeggen dat socialiteit voorop staat. :P Als je nu al last hebt van deze spelletjes, raad ik je af om de overige aflevering te bekijken hihi, dit wordt allemaal alleen maar erger............  ::tandpastasmiley::  ::jaja::

Trouwens aardig van je Fireman, dat je Bram
1. complimenteert met zijn acteertalent (doet het goed wanneer de camera in de buurt is)
2. aangeeft dat hij goed SPEELT, lijkt me erg belangrijk in een SPEL als dit

De groeten maar weer!!!  ::zwaai::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #50 Gepost op: 12-04-2004, 11:45:38 »
Achter dit alles schuild denk ik toch een jongen die zich in alle bochten zal wringen en met alle winden mee zal waaien als het hem uitkomt. Hij lijkt precies te weten wanneer er een camera op hem gericht staat, want dan doet ie net alsof hij onwijs aardig enz. is. Maar nadat ik nu de derde aflevering heb gezien ben ik steeds meer van mening dat dit gespeeld is. De reactie op Kim bijvoorbeeld toen die na het B.jumpen vertelde dat zij het antwoord fout had..bbrr kreeg er de kriebels van....

Maar ja ik denk dan ook dat hij met deze slinkse wijze toch erg ver zal komen... ::ohno::

Volgens mij is het een spel om te overleven. Hoe iemand dat speelt hangt natuurlijk altijd af van de omstandigheden die blijven wijzigen. De slimste heeft het snel door en zal de andere wellicht verlinken. Uiteindelijk gaat het erom om de berg te belimmen. Als groep van 6 is het niet netjes en als je daar een belofte niet nakomt om te overleven is dat weer niet netjes. Er is maar één doel en daar is alles voor geoorloofd.
Wat is er eigenlijk met jou aan de hand fireman? Of je bent een van de kandidaten en je gooit hier je frustaties neer of je hebt een berg agressie die niet echt gezond is. Eet nog lekker een paasei.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #51 Gepost op: 12-04-2004, 12:01:25 »
Hij lijkt precies te weten wanneer er een camera op hem gericht staat, want dan doet ie net alsof hij onwijs aardig enz. is.

Weet jij dan of hij in werkelijkheid anders is? Ik ga ervan uit dat de Bram die ik op tv zie, de Bram is die hij ook in het echt is. Natuurlijk wil iedereen op z'n leukst op tv komen, zou jij ook willen neem ik aan.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #52 Gepost op: 12-04-2004, 14:03:22 »


Weet jij dan of hij in werkelijkheid anders is? Ik ga ervan uit dat de Bram die ik op tv zie, de Bram is die hij ook in het echt is. Natuurlijk wil iedereen op z'n leukst op tv komen, zou jij ook willen neem ik aan.


Nee weet ik niet...ik hoop niet dat de Bram die we op Tv te zien krijgen ook de Bram is die in het echt ook zo is...want daar krijg ik dan weer de kriebels van en dat is niet positief bedoeld...
Ik zou als ik op tv zou komen me niet leuker voor doen dan ik zou zijn...valt toch altijd weer tegen in real life toch...maar ja wat de meesten ook zeggen...het is maar een Spel...dus is alles geoorloofd... ::ohno::


Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #53 Gepost op: 12-04-2004, 14:06:18 »


Volgens mij is het een spel om te overleven. Hoe iemand dat speelt hangt natuurlijk altijd af van de omstandigheden die blijven wijzigen. De slimste heeft het snel door en zal de andere wellicht verlinken. Uiteindelijk gaat het erom om de berg te belimmen. Als groep van 6 is het niet netjes en als je daar een belofte niet nakomt om te overleven is dat weer niet netjes. Er is maar één doel en daar is alles voor geoorloofd.
Wat is er eigenlijk met jou aan de hand fireman? Of je bent een van de kandidaten en je gooit hier je frustaties neer of je hebt een berg agressie die niet echt gezond is. Eet nog lekker een paasei.

Nee ik ben niet een van de kandidaten...kan alleen niet tegen mensen die zich beter voordoen dan ze zijn ;D


Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #54 Gepost op: 12-04-2004, 14:08:44 »
kan alleen niet tegen mensen die zich beter voordoen dan ze zijn ;D

die mening deel ik dan wel weer ::ok:: :D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #55 Gepost op: 12-04-2004, 14:42:08 »
Bram is Bram, en dan maakt het niet uit waar hij is en of er een camera bij is  8)
Je moet wel van hele goede huize komen om 5 weken lang je anders voor te doen, lijkt me.
Alleen komt natuurlijk wel bij zo'n spel je overlevingsinstinct naar boven en dat maakt weer dat alles mag/kan.
En fireman, als jij telkens 'de kriebels' hebt zou ik maar eens een dokter raadplegen...wie weet wat je onder de leden hebt  ???

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #56 Gepost op: 12-04-2004, 19:26:53 »
En fireman, als jij telkens 'de kriebels' hebt zou ik maar eens een dokter raadplegen...wie weet wat je onder de leden hebt  ???

Later...Karlijn


Ik HEB niet telkens de kriebels...Ik KRIJG telkens de kriebels... ::ohno::
kan er niets aan doen... ;D

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #57 Gepost op: 12-04-2004, 20:06:09 »
Misschien een keer een wasbeurt?!

 :P  ;D
Als ik jou was, was jij mij!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #58 Gepost op: 12-04-2004, 20:24:29 »
zullen we dan nu weer ontopic gaan en het over Bram hebben, daar is dit topic voor bedoeld namelijk :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #59 Gepost op: 12-04-2004, 21:56:14 »
zullen we dan nu weer ontopic gaan en het over Bram hebben, daar is dit topic voor bedoeld namelijk :)

Beste Robin
 Je hebt gelijk. Goed ingegrepen. Laten wij maar eens kijken hoe het spel verder gaat. Ik ben zeer benieuwd na wat Jetske aangaf bij de vorige uitzending en hoe het de kandidaten afgaat met het dansen. Foto's die je hier en daar ziet zien er goed uit. ::zwaai::