Auteur Topic: [kandidaten] Maria  (gelezen 57178 keer)

Offline callie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hakuna matata
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #60 Gepost op: 3-05-2004, 18:58:58 »
gympie,  you are in love....
callie

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #61 Gepost op: 7-05-2004, 23:00:31 »
Grrrrrrrrr hoe kortzichtig kan je zijn???

Als Jaap het duiken niet ziet zitten dan verdenkt ze hem van tactiek en noemt hem daarna laf...

Als Suzanne het niet ziet zitten vind ze het dapper??? ::oink::
Dit is toch wel een luchtmachtofficier heurrr en wat een mensenkennis ::niet-ok::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #62 Gepost op: 7-05-2004, 23:06:54 »
Anzjie,...ik moet het helaas helemaal met je eens zijn..... :\'( :\'(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #63 Gepost op: 7-05-2004, 23:19:05 »
Eindelijk iemand die de anderen doorziet en benoemd.
Je gaat voor het spelen van het spel of niet. Als je duidelijk speelt blijf je inderdaad in de boot zitten en doet niet net alsof. Zag je die verrukkelijke glimlach weer. Da's genieten ! ! ::trots::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #64 Gepost op: 7-05-2004, 23:34:34 »
Eindelijk iemand die de anderen doorziet en benoemd.
! ! ::trots::

Bedoel je Mapel en mij 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #65 Gepost op: 7-05-2004, 23:38:10 »


Bedoel je Mapel en mij 8)


Ik vrees van niet Anzjie ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #66 Gepost op: 8-05-2004, 13:31:58 »
Ik geloof dat nu Jaap eruit is ik toch wel voor Maria ga. Bram en Suzanne verdienen het gewoon niet volgens mij. En zoals Jaap al zei, Maria die gaat er wat goeds mee doen. go girl!!!  ::ok:: ::bravo::
Smiling isn't a crime..

Offline bert081

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #67 Gepost op: 8-05-2004, 17:24:31 »
Wordt nu toch wel erg spannend allemaal ! Voor mij heb je al gewonnen hoor, die duik bewijst toch weer de ware klasse..
Suz was overigens ook enorm, zeker na haar verdrinkavontuur in Z-Afric... Maar geen competitie..goodluck&havefun

Offline Vennetje

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #68 Gepost op: 8-05-2004, 19:46:02 »
Ik geloof dat nu Jaap eruit is ik toch wel voor Maria ga. Bram en Suzanne verdienen het gewoon niet volgens mij. En zoals Jaap al zei, Maria die gaat er wat goeds mee doen. go girl!!!  ::ok:: ::bravo::

Helemaal met je eens dat Maria het verdient en Bram niet maar hoezo zou Suzanne het niet verdienen?? Waar je dat op baseert mag je me nog even uitleggen Yvje!! En wie zegt dat zij er niets goeds mee gaat doen???

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #69 Gepost op: 8-05-2004, 21:21:09 »
Suzanne is toch iets te sluw, en iets te veel bezig met complotten en zo... en maria zou ook vrijwilligerswerk willen doen, dus ik vind dat zij het wel het meest verdient.  ::jaja::
Smiling isn't a crime..

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #70 Gepost op: 8-05-2004, 22:08:41 »
Suzanne is toch iets te sluw, en iets te veel bezig met complotten en zo... en maria zou ook vrijwilligerswerk willen doen, dus ik vind dat zij het wel het meest verdient.  ::jaja::

en Maria doet niet aan complotten?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #71 Gepost op: 9-05-2004, 10:58:36 »
Maria switcht moeiteloos van loyaliteit. Ze begon bij de groep van zes. Vervolgens ging ze naar Peter (althans dat dacht Peter, zoals Maria zei.). Klampte tussendoor nog even bij Maartje aan (via het vrijwillegerswerk). Zette zich nadrukkelijk tegen Bram af en switchte weer terug naar het groepje en Suzanne.
Aangevoerde argumentatie ten opzichte van het ‘niet sociale gedrag’ van Bram werd in de laatste aflevering aan de kant geschoven en er werd met Bram samengewerkt.

Maria steekt Bram met gemak naar de kroon wat betreft opportunisme. Op zich is daar in een spel niet zoveel mis mee. De bijgeleverde argumenten zijn echter niet veel meer dan drogredenen en kunnen af en toe behoorlijk irriteren. Misschien zouden Maria en andere deelnemers aan dit soort spellen eens moeten overwegen van het geven van dit soort argumenten af te zien. Uiteraard slaat dit hen wel een van hun belangrijkste middelen voor het funktioneren binnen een groep uit handen.



Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #72 Gepost op: 9-05-2004, 14:42:53 »
Hee miss Kili, dat was een superduik,  ::bravo:: en al die "complotten" zal wel bij het spel horen, volgens mij wilden er wel tien kandidaten naar de top!  ::jaja::
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #73 Gepost op: 9-05-2004, 15:02:15 »
Inderdaad ik ben dat gezeur over complotten goed zat!
Volgens mij is er namelijk geen een programma met dezelfde strekking als MK waarin geen afspraken gemaakt worden (alleen zie je het meestal niet, en kan je het slecht vermoeden) ::jaja::, met mensen die je graag mag...Is een logisch gevolg van het spel.Zolang je maar niet switcht van de een naar de ander, lijkt er niks aan de hand als je het mij vraagt. ::jaja::

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #74 Gepost op: 14-05-2004, 23:05:36 »
 :\'( :\'(
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #75 Gepost op: 15-05-2004, 00:06:56 »
Maria,...echt heeel erg jammer, dat het op deze manier voor jouw gelopen is!!!! Je had zeker verdient samen met Suzanne de strijd aan te gaan. Bedenk maar zo dat niets zomaar gebeurt. Dat alles zijn reden heeft. Jouw kans komt nog wel voor de Kilimanjaro. En al zou die niet komen, dan is dat ook iets wat moet zijn!!! ::bravo::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline callie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hakuna matata
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #76 Gepost op: 15-05-2004, 11:26:04 »
Maria was niet mijn favoriet, maar wat balen zeg. Ik had echt met haar te doen. Sta je letterlijk aan de voet van de kili, en dan moet je naar huis. Echt klote voor d'r...geen eerlijke strijd nee.
dat noemen ze dus met 'shit happens'.

complimenten dat je zo redelijk relaxed bleef, zelfs kenya zou voor mij te klein zijn...
callie

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #77 Gepost op: 15-05-2004, 12:10:41 »
Maria,

Ik leefde helemaal met je mee  :\'( het is gewoon niet eerlijk!!
Ik hoop dat wat je had niet ernstig was.
Het had zo niet mogen eindigen voor je...
Als ik jou was, was jij mij!

Offline elientjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #78 Gepost op: 15-05-2004, 13:37:17 »
JA echt heel klote voor dr! Dat het nou net zo moest lopen. Maar ook wel heel stoer weer dat ze voor dr eigen gezondheid koos! Aan de ene kant wel logisch natuurlijk..maar ja aan de andere kant wilde ze ook zooooooo graag winnen!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #79 Gepost op: 15-05-2004, 14:08:44 »
Echt zo sneu voor je Maria!! :( Ik vond je iig erg dapper, zo jammer dat 't gewoon zo eindigde voor je... Ik hoop dat je nog een keer een kans krijgt om zoiets geweldigs te doen als de "Kili" beklimmen.. ;)



The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...