Auteur Topic: Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 6)  (gelezen 29249 keer)

Offline Mahtob

• Forumlid
Re:Verzoek aan de 'Enigeechtemol2002' (deel 6)
« Reactie #40 Gepost op: 16-04-2002, 08:22:11 »
Beste mol...

Kom eens langs in de bar in de huiskamer. Praten mag, hoeft natuurlijk niet, maar het is er gezellig en ze schijnen er lekkere cocktails te maken. Eerste drankje is van het huis.

Vrijdag om 23.00u HAPPY HOUR

molzot

Offline ingrid

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 16-04-2002, 13:56:28 »
De koppen boven de go to pagina's zijn volgens mij vandaag veranderd nl :

Let op! De mol is onder jullie....altijd!
We zijn er bijna...
Is de Mol een denker?

Of ben ik nu aan het bazelen en wil ik gewoon dat ze veranderd zijn?

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 16-04-2002, 13:58:16 »

De koppen boven de go to pagina's zijn volgens mij vandaag veranderd nl :

Let op! De mol is onder jullie....altijd!
We zijn er bijna...
Is de Mol een denker?

Of ben ik nu aan het bazelen en wil ik gewoon dat ze veranderd zijn?

volgens mij zijn ze niet veranderd.... de enige wijzing met de uitzending is "We zijn er bijna"... ipv "Jullie zijn er bijna", maar dat was vorige vrijdag ook al zo

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ingrid

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 16-04-2002, 14:01:55 »

volgens mij zijn ze niet veranderd.... de enige wijzing met de uitzending is "We zijn er bijna"... ipv "Jullie zijn er bijna", maar dat was vorige vrijdag ook al zo

groetjes
vlaming

Okee thanks   De enige echte post niet meer, en ik hoopte ergens anders dan maar wat te vinden. Niet dus  :(

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #44 Gepost op: 16-04-2002, 14:05:46 »

Okee thanks   De enige echte post niet meer, en ik hoopte ergens anders dan maar wat te vinden. Niet dus  :(

Ik denk dat deenigeechte straks na de bekendmaking nog wel hier zal komen, als ik de MOL zou zijn, deed ik dat wel...  ;D

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #45 Gepost op: 16-04-2002, 14:30:10 »
Ik denk dat deenigeechte straks na de bekendmaking nog wel hier zal komen, als ik de MOL zou zijn, deed ik dat wel...  

dat is de een echte psycologische aanpak, dreamalot! ;D

always look on the bright side of life

Offline Jelte

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 16-04-2002, 18:07:56 »

Gespeculeerd? Door wie dan? Ik heb namelijk ontzettend m'n best gedaan en dat gaan jullie vrijdag allemaal zien. Maak je dus maar geen zorgen. Bovendien is de uitzending van vrijdag vijf minuten langer dan normaal, dus er is ook nog tijd voor de onthulling.

Groeten van deenigeechte

PS: In bovenstaande tekst staat geen hint en die komt er vanavond ook niet. Ga dus maar slapen.

Dit stuk heeft in ieder geval dezelfde schrijfstijl als de colums van de mol. Wat dat betreft geloofwaardig...of niet. Ik geloof er niet zo in dat de enige echte mol zich zou melden op dit forum. En als dit wel zo is, kan er dan niet naar die Internet gebruiker worden gekeken; waar die vandaan komt etc. (of is dit oneerlijk en vals spelen???)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #47 Gepost op: 16-04-2002, 19:20:16 »

(of is dit oneerlijk en vals spelen???)

Ach, wat is oneerlijk...wat is vals.... Maar om met Dolf Jansen te spreken : Leuk is anders!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #48 Gepost op: 16-04-2002, 19:20:23 »

Dit stuk heeft in ieder geval dezelfde schrijfstijl als de colums van de mol. Wat dat betreft geloofwaardig...of niet. Ik geloof er niet zo in dat de enige echte mol zich zou melden op dit forum. En als dit wel zo is, kan er dan niet naar die Internet gebruiker worden gekeken; waar die vandaan komt etc. (of is dit oneerlijk en vals spelen???)

Yep, Jelte dat is al eens geopperd en zo zijn ze hier niet :)
Gelukkig maar want dat zou ik niet leuk vinden...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jelte

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 16-04-2002, 19:52:23 »
Mooi, alleen dan blijft het leuk tot het (bittere) einde.

Offline Gotcha2002

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 16-04-2002, 20:42:52 »
tsss...tsss...tsss....en zou hij/zij (zo onzeker ben ik ::) ) nu echt het lef niet meer hebben om een hintje te plaatsen ??? dat ontgoocheld mij toch wel een beetje ...

aggie

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 16-04-2002, 20:45:58 »

tsss...tsss...tsss....en zou hij/zij (zo onzeker ben ik ::) ) nu echt het lef niet meer hebben om een hintje te plaatsen ??? dat ontgoocheld mij toch wel een beetje ...

Hij (zo zeker ben ik) heeft elke keer opnieuw lef getoond. Ook na onze hack-pogingen.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #52 Gepost op: 16-04-2002, 20:46:54 »
Hij/Zij zal ook een beetje moe zijn, denk dat het een hele belasting is om zo lang te moeten zwijgen..Ik denk dat hij/zij het ook wel zou willen uitschreeuwen nu..!!

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Gotcha2002

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 16-04-2002, 20:51:26 »
hackpogingen ??? never noticed ... behalve de bescheiden aanval op z'n hotmail account .... was er meer ???

Zou hij op de hoogte geweest zijn van het uitstel ? Of last minute ingelicht ??? Stel je voor dat je deze week John, George of Jantien bent ... Bij de bakker, slager, supermarkt, op cafe, op het werk, ...... 'Kom joh, het is nog maar x dagen ... je kan het MIJ toch wel vertellen ... ik ben toch je ... vriend" ... lachen man , hahaha

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #54 Gepost op: 16-04-2002, 21:08:10 »

hackpogingen ??? never noticed ... behalve de bescheiden aanval op z'n hotmail account .... was er meer ???

Zou hij op de hoogte geweest zijn van het uitstel ? Of last minute ingelicht ???

Of helemaal niet ingelicht en dan op zaterdag Jantien-ondervragingstechnieken toepassen:

He joh, zag je gisteren op teevee, leuk zeg, die george als mol!
En dan John: ech nie, dat was ik!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #55 Gepost op: 16-04-2002, 23:51:54 »

Stel je voor dat je deze week John, George of Jantien bent ... Bij de bakker, slager, supermarkt, op cafe, op het werk, ...... 'Kom joh, het is nog maar x dagen ... je kan het MIJ toch wel vertellen ... ik ben toch je ... vriend" ... lachen man , hahaha

George en werken rijm ik niet zo goed! Volgens mij is hij eerder een levensgenieter!  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #56 Gepost op: 17-04-2002, 00:14:16 »

George en werken rijm ik niet zo goed! Volgens mij is hij eerder een levensgenieter!  ;)

Kunstenaars werken ook wel hoor,
George heeft gewoon geluk in het leven:

hij is geboren met talent en verdient genoeg om zich er helemaal op toe te kunnen leggen en om te reizen  8)
en hij deelt mijn filosofie: "je leven is plezieriger als je plezier in je leven hebt"  ;D
en hij mag ook nog eens MOL spelen voor de AVRO! ;D ;D ;D

Groetjes, Dreamalot

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 17-04-2002, 11:41:28 »
George in zijn introfilmpje:

'Ik vind het heel oneerlijk dat ik moet werken'  :D

Maar goed, we wisten al dat hij kok is. Tja, er zijn nu eenmaal maar heel weinig kunstenaars die (bij leven) genoeg verdienen om er goed van te kunnen leven...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 17-04-2002, 13:15:46 »
als ik de posts van de enigeechte eens allemaal overloop dan hadden die bijna allemaal betrekking op de muzikale aanwijzing, behalve één misschien :

rode letters

ik heb nu ondertussen ff snel alle uitzendingen (in versneld tempo) herbekeken met alleen oog voor rode letters

*we zien george slechts één maal inloggen bij het maken van de test en wel in de finale aflevering.

*we zien JANTIEN één maal inloggen met haar naam geschreven in hoofdletters

*we zien rode letters op de weg bij de fietsopdracht : HUP HUP MOL & ELLEN, we zien George over "ELLEN" fietsen, waarna hij een opvallende zigzag beweging maakt. we zien Jantien over "HUP HUP MOL" fietsen

*we zien in bij de executie soms de zin Wie is de Mol ... over het hoofd van een kandi geplakt (in de laatste aflervering bij George, eerder bij Karen, Prince, en misschien nog wel een paar anderen)

verder nog rode letters gezien? iemand?????

groetjes
vlaming

« Laatst bewerkt op: 17-04-2002, 13:16:47 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 17-04-2002, 14:57:55 »
De J in de boom, enne dat vreemde teken op de arm van George was toch ook rood. Ik krijg ondertussen van al die hints wel een rood waas voor m`n ogen, telt dat ook? ;)