Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111457 keer)

Offline Philemon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2004, 00:49:40 »
 ::rofl::

Jahahahaaaaaaaa denk er precies hetzelfde over als jij avalon LOL  ::bravo::


Ook ik zei vanavond al: "als er een paar goeie amsterdammers tussen de deelnemers zouden zitten dan was die Reinier allang op z'n bek geslagen"

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2004, 07:33:10 »
volgnes mij is hij al heel dicht bij dat pak slaag geweest bij Elias.Die liep niet voor niks weg.Hij wilde vast de verstandigste zijn.Wat een vervelende kwal is die reinier toch.Jammer genoeg staan ze bijna bovenaan,dus vliegen ze er echt niet uit in de volgende ronde.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2004, 08:41:16 »


Ja, maar ze krijgen geen medialles, dus naar hun geld kunnen
ze fluiten.Maar ik denk echt niet dat ze de finale halen
met hun gedrag. En als ze het dan wel halen, zeker zonder medialles want die zijn allemaal naar de tegenstander. 
::tandpastasmiley::

Tot overmaat van ramp hebben ze ook hun eigen fanpagina
opgericht met hun eigen foto's. Hoe irritant kun je zijn.
 ::niet-ok::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2004, 09:07:55 »
Erg irritant dus. Die fansite is gewoon reklame voor hun bedrijf ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #44 Gepost op: 29-03-2004, 09:13:10 »
Reinier RULES. Liever hem dan al die achterbakse Belgen (Hans/Rani, de rijke broertjes, Bart/Fleur). En die Elias heeft ook zijn ware aard getoond door Reinier ervan te beschuldigen dat deze een automobilist zou hebben omgekocht om Elias/Jeske dwars te zitten (wat een absurd idee).

Iedereen weet dat het een wedstrijd is. Reinier en Clarisa handelen hiernaar. De anderen gaan dit ook wel doen, als het spel vordert.

Dus ze moeten niet zanikken dat iemand het spel serieus neemt. Dan hadden ze niet mee moeten doen.

Reinier, gewoon doorgaan. Je hebt ook fans!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #45 Gepost op: 29-03-2004, 09:27:21 »
Reinier RULES. Liever hem dan al die achterbakse Belgen (Hans/Rani, de rijke broertjes, Bart/Fleur). En die Elias heeft ook zijn ware aard getoond door Reinier ervan te beschuldigen dat deze een automobilist zou hebben omgekocht om Elias/Jeske dwars te zitten (wat een absurd idee).

Goed zo Polletje. Als andere graag een sociaal spelletje hadden willen spelen, hadden ze zich moeten opgeven voor een klaverjasdrive in hun buurthuis. Iedereen probeert op ZIJN EIGEN manier naar het einddoel te komen: DE OVERWINNING.

Reinier, hier jou tweede fan ! Al was het maar om onvergetelijke televisie. Door dit koppel gebeurt er teminste iets in P.E. !

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #46 Gepost op: 29-03-2004, 09:46:02 »
Op zijn eigen manier? Liever niet... Als hij dat doet dan staat hij met een grote jachtgeweer midden op de weg auto's tegen te houden ::) Wat een eikel vind ik dat zeg :-X  Hij is echt heel erg agressief ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #47 Gepost op: 29-03-2004, 10:13:20 »

Voor Polletje en Hagar...

Denk nou eens even na... natuurlijk is peking express ook een
sociaal spel. Door hun associale gedrag verspillen ze alle
goodwill bij de andere deelnemers, waardoor de geen medailles
zullen krijgen. Dit is natuurlijk heel stom, want zo laten
ze maar even 70.000 euro door hun handen glippen. En wat hebben
ze dan... helemaal niks, zelfs geen leuke herinneringen.
Want iedereen had een hekel aan ze.
 
Het kan ook anders. Kijk bijvoorbeeld naar Rani en Hans, die
gaan dus ook heel goed, maar weten wel hun relatie met de
andere deelnemers en ook de russen bij wie ze overnachten te
behouden. Op die manier heb je een leuke reis en breng je mooie
herinneringen mee naar huis.

Met zo'n verotte houding als Renier blijf je uiteindelijk met
lege handen over en wordt je een gefrustreerde ouwe zeikerd.

 :\'(
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #48 Gepost op: 29-03-2004, 10:35:24 »
Het kan ook anders. Kijk bijvoorbeeld naar Rani en Hans, die
gaan dus ook heel goed, maar weten wel hun relatie met de
andere deelnemers en ook de russen bij wie ze overnachten te
behouden.

Hans, was dat niet die jongen die zijn vrouw aan de weg zet en zelf achter een bosje gaat staan? Lekker sympathiek liften is dat.

Kijk, of de aanpak van Reinier de meeste amuletten gaat opleveren, is een andere vraag. (Vrees van niet). Ik denk alleen dat de andere koppels een zondebok nodig hebben op wie ze hun eigen onzekerheid en vermoeidheid kunnen afreageren. Dat vind ik kinderachtig en onsportief.

Je kan veel van Reinier zeggen, maar hij speelt wel met open vizier en is gewoon heel duidelijk in zijn doel: het spel winnen. Dat is ook het doel van de anderen, alleen verbergen die het nog wat meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #49 Gepost op: 29-03-2004, 10:46:35 »
Je kan veel van Reinier zeggen, maar hij speelt wel met open vizier en is gewoon heel duidelijk in zijn doel: het spel winnen. Dat is ook het doel van de anderen, alleen verbergen die het nog wat meer.
Ik denk dat dat meer met naïviteit te maken heeft ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #50 Gepost op: 29-03-2004, 11:31:25 »

Ik denk dat dat meer met naïviteit te maken heeft ::)

Toegegeven, Reinier heeft een gigantische plaat voor zijn kop. Maar dat maakt hem juist zo ontwapend eerlijk. Hij heeft trouwens ook een hele leuke vrouw.

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #51 Gepost op: 29-03-2004, 11:54:23 »
Reinier heeft een leuke vrouw?? hmmm, tja.. daar denken anderen dan heel anders over dus. Ik zou ze niet als vriendin hoeven ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Ik ga hier eigenlijk stilletjes zitten hopen op het moment dat die slimbo een paar Russen tegenkomt, die zijn gedrag niet pikken en hem een koekje van eigen deeg zullen geven ::tandpastasmiley::  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #52 Gepost op: 29-03-2004, 12:05:56 »
Ik ga hier eigenlijk stilletjes zitten hopen op het moment dat die slimbo een paar Russen tegenkomt, die zijn gedrag niet pikken en hem een koekje van eigen deeg zullen geven

Ja, er zal een dag komen dat er een Rus is, die iets te laat op zijn rem trapt terwijl Renier voor de auto springt. Maar dat is het bedrijfs-risico die Renier wellicht al ingecalculeerd heeft.

Echter het is wel zijn lift-stijl die constant resultaat oplevert. Stonden (of lagen) die twee duiker-jongens mooi van te kijken hoe Renier dat weer even flikte. Iets meer agressie, iets meer lef en die twee duikelaars waren ook weggeweest van het sanatorium.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #53 Gepost op: 29-03-2004, 12:24:04 »
Reinier heeft een leuke vrouw?? hmmm, tja.. daar denken anderen dan heel anders over dus. Ik zou ze niet als vriendin hoeven.

Voor zover je mensen natuurlijk na twee TV-uitzendingen kunt beoordelen...

Is je trouwens opgevallen dat Clarinca het gedrag van Reinier ook niet altijd pikt? Dat ze slechts een "domme" secretaresse zou zijn die graag directeursvrouwtje wil zijn, zoals ik hier ergens gelezen heb, is dus ontzettend bot en slaat dus nergens op.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #54 Gepost op: 29-03-2004, 12:41:52 »


Voor zover je mensen natuurlijk na twee TV-uitzendingen kunt beoordelen...

Is je trouwens opgevallen dat Clarinca het gedrag van Reinier ook niet altijd pikt?

En vervolgens na een uitbarsting gewoon weer braaf luistert  ::rofl:: ("Reinier als je het zo goed weet moet je het zelf doen" "Je moet zo op een auto aflopen en dan kloppen en net doen alsof je iets wil weten" "Ja, Reinier")  ::)


Maar ik vind ook een race is en een race en hoe je er komt dat moet je zelf weten, ze gaan niet tegen de regels in.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #55 Gepost op: 29-03-2004, 12:52:48 »
Ik vind Reinier en Clarinca nog steeds wel leuk. Ik ben het er wel mee eens dat ze soms wat onsportief spelen en dit zal misschien ook ten koste gaan van het aantal amuletten die ze (niet) krijgen. MAAR verder heb ik wel respect voor ze. Ik moet ontzettend om ze lachen en ik vind het ook wel stoer dat zij wél een lift kregen terwijl er 2 andere koppels voor stonden! Je kan wel zeggen dat ze liften weg kapen voor anderen, maar ze doen t wel verdomt goed! Mgoed, dubbele gevoelens dus...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #56 Gepost op: 29-03-2004, 13:22:39 »
Ik vind Reinier en Clarinca ook een bijzonder hoog irri-gehalte hebben, maar moet er ook wel errug om lachen hoor ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Idd grote plaat voor z'n kop die Reinier, maar die uitspraken waar hij mee uitkomt; echt gewéldig gewoon!!! ::bravo::
Bijvoorbeeld met dat irritante neus-stemmetje: "jaja, daar zijn we weer" echt weergaloos!!!
Tis vaak stiekem toch wel lekker om je ongeneneerd te gedragen en je vervolgens ook te irriteren aan 'dat soort' mensen??  ::)
Hahaha GOgogoo Reinier en Clarissa LOL

Om medekandidaat te zijn is weer een ander verhaal, maar het levert wel errug vermakelijke televisie op!
 ::jaja:: ::jaja::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #57 Gepost op: 29-03-2004, 14:14:23 »
En die Elias heeft ook zijn ware aard getoond door Reinier ervan te beschuldigen dat deze een automobilist zou hebben omgekocht om Elias/Jeske dwars te zitten (wat een absurd idee).

Het is een erg onlogische conclusie.
Reinier heeft het moddergevecht niet gewonnen.
Deelnemers hebben nauwelijks geld.
Als je al iemand vindt die voor geld wil rijden, dan neem je zelf de lift, want dan win je op alle paren.

Hoe komt hij dan toch tot deze conclusie?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #58 Gepost op: 29-03-2004, 14:40:55 »
Reinier RULES. Liever hem dan al die achterbakse Belgen (Hans/Rani, de rijke broertjes, Bart/Fleur). En die Elias heeft ook zijn ware aard getoond door Reinier ervan te beschuldigen dat deze een automobilist zou hebben omgekocht om Elias/Jeske dwars te zitten (wat een absurd idee).

Voor zover je mensen natuurlijk na twee TV-uitzendingen kunt beoordelen...

Goh wat spreek jij jezelf lekker tegen eigenlijk... zit eerst een hoop kandidaten af te kappen en als iemand dan iets negatiefs over Reinier zegt is het al van "Voor zover je mensen na 2 uitzendingen kan beoordelen".  ::)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #59 Gepost op: 29-03-2004, 15:45:17 »
Citaat
En die Elias heeft ook zijn ware aard getoond door Reinier ervan te beschuldigen dat deze een automobilist zou hebben omgekocht om Elias/Jeske dwars te zitten (wat een absurd idee).

Citaat
Het is een erg onlogische conclusie.
Reinier heeft het moddergevecht niet gewonnen.
Deelnemers hebben nauwelijks geld.
Als je al iemand vindt die voor geld wil rijden, dan neem je zelf de lift, want dan win je op alle paren.

Hoe komt hij dan toch tot deze conclusie?

Volgens mij heb jij t niet helemaal begrepen. Polletje bedoelt te zeggen dat ie t triest van Jeske & Elias vindt dat zij zeggen dat Reinier & Clarinca een auto hebben omgekocht om hun een hak te zetten. En dan zeg jij dat het een onlogische conclusie is (want is is gewoon zo, heb je zelf gezien) en ga daar redenen bij geven die er niets te maken hebben met wat polletje zei. Jij gaat redenen geven waarom Reinier en Clarinca een auto nooit om hadden kunnen kopen. Heb je de aflevering wel gezien??? Kijk vanavond nog maar s dan!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"