Auteur Topic: Droomwereld  (gelezen 4589 keer)

Offline Nouky

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Droomwereld
« Gepost op: 17-04-2002, 10:09:07 »
Tijdens de laatste biecht zei John dat hij in een Droomwereld leeft. Wat bedoeld hij daarmee? Slaat dat op die schapen tellen... daar val je toch van in slaap?! Bij zijn intro hoor je ook elke keer een belletje rinkelen... hint dat er bij ons een belletje moet gaan rinkelen? Dat hij ons allemaal in slaap sust? Verwijzing naar de Dromers-opdracht? En wie had het over een Droomfinale?(Ben het ff kwijt!) Ik heb zo`n idee dat we hier misschien op verder moeten zoeken, want.... de meeste dromen zijn BEDROG!(Niets is wat het lijkt??)
Tijdens de Dromers-opdracht was er trouwens een duiker in beeld, heb ik al ooit eens aangehaald... maar wie was dat nou?

Wie helpt ff verder? (Dreamalot, ik vind het wel wat voor jou :D)

Groetjes Nouky

Offline Rose

• Forumlid
Re:Droomwereld
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2002, 10:16:46 »

Tijdens de Dromers-opdracht was er trouwens een duiker in beeld, heb ik al ooit eens aangehaald... maar wie was dat nou?

John die naar 5 meter diep dook om de fles te pakken??  ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #2 Gepost op: 17-04-2002, 13:55:14 »
Kan dit niet beter in et topic John is de mol?

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 17-04-2002, 15:03:17 »
Posting van Deenigeechte:

PS: In bovenstaande tekst staat geen hint en die komt er vanavond ook niet. Ga dus maar slapen.

En dan hebben we ook nog:

"Real Al means it, so dream Noel"

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 18-04-2002, 18:07:52 »
http://www.go.to.bed.nl/

Als mijn Droom-theorie (hahaha 1 van de vele) klopt, dan zou je dus dit adres van de hint van Deenigeechte kunnen maken ( Ga naar ... en je zult NIETS vinden).
3 Puntjes---> bed (want daar dromen we allemaal van de Mol ;)), en het leuke is dat als je naar dat adres gaat je helemaal NIETS ziet, alleen een blanco scherm. Terwijl altijd word aangegeven of een pagina bestaat of niet!

Groetjes NoukLy (met een  ;) naar Vlaming)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #5 Gepost op: 18-04-2002, 18:39:55 »

Tijdens de laatste biecht zei John dat hij in een Droomwereld leeft. Wat bedoeld hij daarmee? Slaat dat op die schapen tellen... daar val je toch van in slaap?! Bij zijn intro hoor je ook elke keer een belletje rinkelen... hint dat er bij ons een belletje moet gaan rinkelen? Dat hij ons allemaal in slaap sust? Verwijzing naar de Dromers-opdracht? En wie had het over een Droomfinale?(Ben het ff kwijt!) Ik heb zo`n idee dat we hier misschien op verder moeten zoeken, want.... de meeste dromen zijn BEDROG!(Niets is wat het lijkt??)

Wie helpt ff verder? (Dreamalot, ik vind het wel wat voor jou :D)

Groetjes Nouky

Ik heb George als MOL, dus dit is niet echt wat ik er dan in zie he
(Al ben ik gevleid dat iemand mijn inbreng vraagt)  ;)

Posting van Deenigeechte:

PS: In bovenstaande tekst staat geen hint en die komt er vanavond ook niet. Ga dus maar slapen.

En dan hebben we ook nog:

"Real Al means it, so dream Noel"

Het eerste was aan mij gericht: GA MAAR SLAPEN, door mijn naam: Dreamalot...
(vond ik erg geestig van George  8) ;) ;D)

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
« Reactie #6 Gepost op: 19-04-2002, 17:11:42 »
Lijkt mij sterk dat in zoiets een hint zit, maar we zullen het vanavond zien, ik sta te trappelen  :-/

Later, Thef

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2002, 17:25:22 »

Lijkt mij sterk dat in zoiets een hint zit, maar we zullen het vanavond zien, ik sta te trappelen  :-/

I have a dream! ;)

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 19-04-2002, 17:31:40 »
I have a dream! ;)

I had a dream... vannacht: over De MOL: George...
Angela zat in mijn huiskamer en zei: "als je het nu wilt weten, moet je naar buiten lopen"
er zaten meer mensen in mijn huiskamer, maar die vonden het niet interessant
Buiten zag ik George - in een middeleeuwse omgeving plots - geld uit een kassa halen  ???
Toen werd ik wakker... stomme droom he!?  ;D

« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 17:41:09 door Dreamalot »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
« Reactie #9 Gepost op: 19-04-2002, 17:39:01 »
Ben je zo ver heen?
Dan valt het mij nog wel mee  :)

Later, Thef

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 19-04-2002, 17:42:18 »

Ben je zo ver heen?
Dan valt het mij nog wel mee  :)

Errug he?!
Moet ik me nu ook schamen... ik heb al meer mollendromen gehad de laatste 11 weken!!!  ;D