Auteur Topic: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?  (gelezen 6661 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #20 Gepost op: 14-05-2004, 20:08:15 »
Zenden gaf 2 assists en maakte een goal, bewees zich dus uitstekend op die positie in de ruit, was bij veel aanvallen betrokken en daarom zou ik hem zeker meenemen. Bovendien hebben we met Gio v. Bronckhorst en Bitterbal Bouma 2 matige linkerbacks, dus Zenden meenemen lijkt mij wel oké!

hmm ja die ruit, die is mss wel leuk maar je kan niet altijd in een ruit spelen, dat is sterk afhankelijk van je tegenstander. Dus ik ben nog niet overtuigd, sorry.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #21 Gepost op: 14-05-2004, 23:07:52 »
Frank de Broer
Ronald de Broer
 ::ohno::

motivatie?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #22 Gepost op: 15-05-2004, 14:24:19 »
motivatie?

Sorry Dorine.
We hebben het hier wel over voetbal. En daar is motivatie natuurlijk gewoon overbodig. Dan mag je gewoon alles vinden!
 ;D


Maar als je dan toch een reden wilt... ik kan ze nooit uit elkaar houden op het veld.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #23 Gepost op: 15-05-2004, 23:26:58 »

Maar als je dan toch een reden wilt... ik kan ze nooit uit elkaar houden op het veld.

absoluut goeie reden, I agrea!!!  ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #24 Gepost op: 17-05-2004, 16:05:23 »
Mijn selectie voor het EK:

Keepers: Van der Sar, Stekelenburg en Westerveld

Verdedigers: De Jong, Heitinga, Bouma, Stam, Zenden, Van Bronckhorst, Melchiot

Middenvelders: Davids, Van Bommel, Van der Vaart, Sneijder, Seedorf, Cocu

Aanvallers: Kluivert, Van Nistelrooy, Makaay, Van Hooijdonk, Van der Meyde, Robben

"Onbegrijpelijk" dat deze spelers nog niet zijn "uitgeprobeerd" / in de buurt komen van een selectie:

Keepers: Postma, Gentenaar

Verdedigers: Boateng, Hofland, Mathijsen

Middenvelders: Landzaat, Mathijssen

Aanvallers: Tsja... Zit hier toekomst?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #25 Gepost op: 17-05-2004, 17:33:05 »
Collins John  ::tandpastasmiley::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #26 Gepost op: 19-05-2004, 08:43:12 »
'Advocaat verkiest op EK ervaring boven talent'

Bondscoach Dick Advocaat maakt vanmiddag pas zijn voorlopige selectie voor Euro 2004 bekend, maar het Algemeen Dagblad zegt de namen al te weten. Meest opvallende naam is Sander Westerveld, want de ervaren Real Sociedad-sluitpost krijgt de voorkeur boven de veel jongere Ajax-goalie Maarten Stekelenburg.

Een andere Amsterdamse speler, Nigel de Jong, lijkt er ook niet bij te zijn. De talentvolle vleugelverdediger van Ajax had zelf al geen rekening meer gehouden met een uitverkiezing, omdat hij voor de laatste interland tegen Griekenland al niet meer bij de selectie hoorde. PSV'er André Ooijer is er ook niet bij.

Van de 23 spelers zijn er vooral veel ervaren. Alleen Rafael van der Vaart (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax), Arjen Robben (PSV) en John Heitinga (Ajax) mogen zich talent noemen. De internationals bereiden zich verschillend voor. Sommigen hebben vakantie, anderen trainen voor zichzelf, zoals Van der Meyde. Hij houdt zijn conditie in het Olympisch stadion in Amsterdam op peil.

Vermoedelijke selectie
Doel: Van der Sar (Fulham), Waterreus (PSV), Westerveld (Real Sociedad), Reiziger (Barcelona), Stam (Lazio), Heitinga (Ajax), Cocu (Barcelona), Bouma (PSV), F. de Boer (Glasgow Rangers), Van Bronckhorst (Barcelona), Zenden (Middlesbrough), Sneijder (Ajax), Davids (Barcelona), Van Bommel (PSV), Van der Vaart (Ajax), Seedorf (Milan), Van der Meyde (Inter), Van Nistelrooy (Manchester United), Kluivert (Barcelona), Robben (PSV), Van Hooijdonk (Fenerbahce), Makaay (Bayern), Overmars (Barcelona).

Bron; voetbalzone.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #27 Gepost op: 19-05-2004, 10:45:14 »
Op 2 spelers na dezelfde selectie als mij. Ik heb er wel vertrouwen in. (Alleen die Gio v. Bronckhorst  :-\\ Ik had liever N.de Jong of Melchiot erbij gezien)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #28 Gepost op: 19-05-2004, 15:10:51 »
N. de Jong vindt ik toch wel vreemd dat hij er niet bij zit. En trouwens, op de reservelijst staat ook geen linksbuiten, wel verassend als je beseft dat Robben eerst nog moet zien te revalideren...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #29 Gepost op: 20-05-2004, 11:35:55 »
Met Zenden en Overmars heb je ook al 2 mensen in de selectie die daar iig kunnen spelen.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #30 Gepost op: 26-05-2004, 10:18:50 »
Yep...

Maar.... Stel...

Robben = geblesseerd
Logisch is dat je dan Overmars laat spelen. Als die uit vorm is of zo mis je dus alweer een linksback als je Zenden laat spelen, danwel, als Zenden reserve is of moet doorschuiven naar linksbuiten, moet je noodgewdongen een verdediger inbrengen....

Ik vindt het vreemd
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wie moeten er wel/niet mee naar het EK?
« Reactie #31 Gepost op: 26-05-2004, 10:38:51 »
met Bouma en Gio v.Bronckhorst heb je nog 2 linksbacks, bovendien kun je altijd nog van systeem gaan wisselen, met een ruit bv. of met 3 verdedigers. Ik vind het niet zo vreemd.