Auteur Topic: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?  (gelezen 32619 keer)

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2004, 21:00:00 »
misschien dat de duitse versie van peking express een idee is: www.pekingexpress.de
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline kellysquarepants

  • Forumlid
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2004, 11:33:59 »
Heeeeeee Mika dat is inderdaad waar!! Dank je, door jou ben ik erachter gekomen dat ik dus niet zo geïntereseerd ben als ik in eerste instantie dacht.
Wat moet ik ook zonder jou  ::love::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #22 Gepost op: 3-05-2004, 12:12:36 »
hahaha, lolbroek

 ::bravo::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #23 Gepost op: 11-05-2004, 16:38:44 »
*****PRIMEUR*****

ER KOMT EEN TWEEDE Peking Express!

Een stukje uit een interview met Ludo Poppe van Kanakna in TeVe-Blad:
[...] "We zijn momenteel druk in de weer met de voorbereidingen om deze zomer ook voor een Duitse commerciële zender een versie van Peking Express te maken," vertelt hij. "We vragen ons nu af hoe we nog beter kunnen doen. Misschien moeten we nog iets meer van het landschap tonen of de kleine verhalen opzoeken bij de lokale bevolking. En VT4 heeft het licht op groen gezet voor een vervolg, dat van Peking doorheen China naar Bombay in India zal lopen. Marc Hoogsteyns, die voor ons ook al het voorbereidende veldwerk voor Peking Express 1 voor zijn rekening nam, vertrekt deze week om alles ter plekke voor te bereiden. Dat zal een heel ander verhaal worden want we hebben er geen idee van hoe vlot de hele onderneming ginder kan lopen, of niet."

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #24 Gepost op: 11-05-2004, 20:01:18 »
Ha!!!!!,...dan is het mailtje met de zijderoutes en de overige routes van Marco Polo die ik Ludo stuurde wellicht niet geheel voor niks geweest.... ::trots:: ::trots:: :P :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #25 Gepost op: 12-05-2004, 00:52:10 »
Diverse mogelijkheden om door allerlei landen te gaan komen dan boven!!! Maar zijn ze haalbaar? Er zit een groot obstakel tussen. Dat is Birma. Dit land is niet zomaar toegankelijk, Daar heb je wel het een en ander aan papiewinkel nodig en dan nog ben je gebonden aan allerlei restricties voor het reizen door dat land. Dat moet dus beslist afgeraden worden. Enige mogelijkheid is dan door China en een klein stukje Tibet en meteen de grens over naar India. Die heeft een beetje rare uitstulping bovenlangs Bangladesh naar de Chinese grens. Onder Bhutan langs naar Karachi en dan door het binnenland door naar Bombay.
Alle andere varianten is veel te veel om ben ik bang. Bovendien zullen er wel minder km afgelegd kunnen worden dan bij deze PE ivm met de slechtere verbindingen onderweg.!


Het zal mij benieuwen
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #26 Gepost op: 12-05-2004, 13:52:43 »
In de volgende serie zou ik wel wat meer van de kandidaten willen zien. Je zit nu tien weken naar mensen te kijken die je amper leert kennen. Zo weet ik nog steeds niet hoe het nu precies zit tussen Rani en Hans. Film ze ook in het hotel. Laat zien dat Rani komt uithuilen bij Jeske (zoals Elias beweerde).

Alleen de hele uitgesproken karakters Elias en Reinier leer je redelijk kennen. Maar mensen die minder opvallen (zoals Rani, maar ook Hans en de tweeling), daar kom je echt heel weinig van te weten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #27 Gepost op: 12-05-2004, 22:29:22 »
's Avonds is er geen camera bij en zijn ze alleen. Lijkt me ook niet te doen om ze 's avonds en 's nachts ook nog te filmen. De cameramn/vrouw moet ook kunnen rusten.

En hoe hettussen Rani en Hans zit is al paar keer duidelijk gezegd. Ze zijn exen, maar kunnen het nog heel goed vinden met elkaar.

Ik kende iedereen toch wel redelijk. Maar je krijgt het altijd zoiets. Van de Expeditie Robinson leden was ook niet van iedereen evenveel geweten.

En het zal inderdaad een heel eind door China gaan denk ik mapel, staat ook in dat interview. Ze zullen met Birma al rekening gehouden hebben denk ik.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #28 Gepost op: 13-05-2004, 04:58:11 »
He Robs,

Even een correctie op je post van hierboven
(let zoals gewoonlijk niet op de tijd, dat weet je wel van me ondertussen)

Rani en Hans zijn geen exen, Bart en Fleur zijn exen.
Op de site van PE staat wel dat Hans en Rani een knipperlichtrelatie hebben, maar nog wel bij elkaar zijn en dat dit een relatietest is.

Verder ben ik het helemaal met je eens

Groet,
Es

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #29 Gepost op: 13-05-2004, 09:17:55 »
Oh ok. Ik dacht het gewoon omdat ik eergisteren de afleveringen eens opnieuw wou bekijken en gisteren bij de aflevering kwam waarin de voice-over vertelt dat ze exen zijn. En Rani vertelt dat ze zich aangetrokken voelde tot zijn charme en kinderlijke kijk op de wereld, maar dat hij ook te pushy was en dat het daarom misgegaan was tussen hen, maar ze nog steeds goed met elkaar opschieten. (Dat was in die aflevering bij dat lieve oma'tje, waar Rani te moe was om mee feest te vieren, maar Hans bleef pushen om toch te komen)

Maar ok. :)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #30 Gepost op: 13-05-2004, 14:49:57 »
Ik had ook begrepen dat Rani en Hans de exen waren hoor.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #31 Gepost op: 13-05-2004, 16:22:24 »
He Robs,

Rani en Hans zijn geen exen, Bart en Fleur zijn exen.

Ik dacht toch ook echt dat Hans en Rani exen zijn?!?!?!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #32 Gepost op: 13-05-2004, 22:39:51 »
Dat is idd gezegd aan het begin van Peking Express, dat ze exen zijn.
aar als je een knipperlichtrelaxtie hebt dan ben je eigenlijk ook steeds exen van elkaar! Dus...

Als er een volgend seizoen komt, gaat de reis dan soweiso weer naar Peking? Een heel nieuw gebied lijtk mij ook wel leuk. In Noorwegen, Zweden en Finland bijvoorbeeld.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #33 Gepost op: 13-05-2004, 22:55:23 »
Nee, zoals in dat interview staat gaat het niet naar Peking. Maar van Peking naar Bombay.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #34 Gepost op: 21-05-2004, 21:30:32 »
Vanmorgen las ik het volgende bericht in de krant...

Vervolg met 'Bombay Express'

De kogel is door de kerk: de fans van 'Peking Express' houden zich best klaar, want waarschijnlijk zendt VT4 volgende week, na het uitzenden van de making off, een oproep uit voor een vervolg. In 'Bombay Express' moeten de kandidaten liften van het Chinese Peking naar de Indische stad Bombay. Nog een stuk avontuurlijker, want daarbij moeten ze door Tibet. Intussen blijken, na Duitsland, ook Spanje, Frankrijk en Denenmarken steeds meer geïnteresseerd in een eigen versie. Die laatste drie landen hadden reeds een optie genomen, maar door de strenge Russische winter moeten ze hun plannen een jaartje opbergen.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #35 Gepost op: 21-05-2004, 22:06:19 »
maar door de strenge Russische winter moeten ze hun plannen een jaartje opbergen.


Ik zou het eigenlijk leuk vinden om in de winter mee te doen ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #36 Gepost op: 21-05-2004, 22:46:01 »
Dan moeten we maar goed beslagen te ijs komen,...ben maar vast begonnen ;)

« Laatst bewerkt op: 21-05-2004, 22:52:02 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #37 Gepost op: 22-05-2004, 13:20:09 »
*gaat zich inschrijven*

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #38 Gepost op: 22-05-2004, 13:32:58 »
*gaat zich inschrijven*

Dan ga ik vast voor je duimen,.... ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Weet iemand of er nog een nieuw seizoen PE komt?
« Reactie #39 Gepost op: 23-05-2004, 10:31:28 »
zou leuk zijn als iemand van ons aan PE mee zou doen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!