Auteur Topic: Kees & Co  (gelezen 10256 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Kees & Co
« Reactie #20 Gepost op: 6-12-2005, 21:44:40 »
niet precies, maar in de allerlaatste aflevring gaat er eits heel spectaculairs gebeuren heb ik begrepen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kees & Co
« Reactie #21 Gepost op: 6-12-2005, 22:13:50 »
niet precies, maar in de allerlaatste aflevring gaat er eits heel spectaculairs gebeuren heb ik begrepen
In de allerlaatste aflevering van de nieuwe serie? Ben benieuwd :P

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kees & Co
« Reactie #22 Gepost op: 7-12-2005, 22:24:51 »
Misschien blijkt Ben nog te leven, dumpt Kees die Frank en leven ze nog lang en gelukkig!  ::oink:: ::rofl::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kees & Co
« Reactie #23 Gepost op: 22-03-2006, 19:44:05 »
Tis alweer begonnen! :D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kees & Co
« Reactie #24 Gepost op: 10-05-2006, 17:26:33 »
Doek valt voor 'Kees & Co'   

Erg jammer voor de fans maar het einde van 'Kees & Co' is in zicht. Op donderdag 25 mei is de allerlaatste aflevering van de komedie, waarin Simone Kleinsma de hoofdrol speelt, te zien. Na acht seizoenen valt het doek voor de serie. Nu de laatste aflevering op stapel staat, licht zender RTL 4 een tipje van de sluier op: De relatie tussen Kees en Frank lijkt solide en klaar voor een volgende stap. Frank vraagt Kees ten huwelijk en zij zegt ja. Grootste struikelblok voor Kees is echter buurvrouw Sonja...



Bron: MediaWatchers

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kees & Co
« Reactie #25 Gepost op: 10-05-2006, 17:29:50 »
best jammer dat het stopt :S   ik vond het altijd wel leuk  maar keek het niet standaard   vorige jaar wel    toen nam ik elke aflevring op :D

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kees & Co
« Reactie #26 Gepost op: 10-05-2006, 19:35:08 »
jammer dat het stopt...
leuke serie. kijk het dan wel niet altijd, maar als ik het kijk vind ik het altijd wel leuk.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Kees & Co
« Reactie #27 Gepost op: 10-05-2006, 20:34:30 »
dit was helaas al ff bekend  >:( maar ik moet ook eerlijk zeggen, tis al lang niet meer wat het geweest was.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Deboortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kees & Co
« Reactie #28 Gepost op: 21-05-2006, 20:18:10 »
Ik vind het persoonlijk naar mate het langer bestaat leuker geworden. Ik kijk het de afgelopen 2 seizoenen eigenlijk altijd. Echt heel jammer dat het stopt

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kees & Co
« Reactie #29 Gepost op: 12-03-2020, 19:28:48 »
Ik wist dat hier een topic voor was. Iemand die de nieuwste 2 seizoenen (2019) en 2020 heeft gezien/volgt?

Ik was vooraf huiverig voor een terugkeer omdat toch altijd de eerste 5 seizoenen met Ben uit de jaren '90/begin 00's volgens velen de beste waren. Maar ik moet zeggen dat deze comebackserie meer dan geslaagd vind. Beter nog dan de seizoenen die tussen 2004 en 2006 gemaakt zijn.

Seizoen 1 met een andere Rudi en Chantal Janzen was even wennen. De setting deed wel weer een beetje aan als vroeger (2 pubers, Kees die meer moeder dan oma lijkt, een gekke buurvrouw), maar toch bleef het wennen. Er zitten al wel nog steeds van die typische Kees opmerkingen in, maar naar mate de afleveringen vorderen (en ook nu het 2e nieuwe seizoen bezig is) vind ik serie steeds leuker en beter worden. En Tina de Bruin als vervanger van Chantal Janzen is ook top  ::ok::

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Kees & Co
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2020, 22:40:05 »
Zeerzeker! ik heb het ontdekt door videoland en was meteen verkocht en toen ik net alles gezien had kwam het nieuws dat er een nieuw seizoen kwam!

ik moest zelf ook beetje wennen maar het is weer als vanouds super leuk!
voor de rest heb ik dit seizoen in het publiek gezeten in afl3. (dus misschien hoor je ook mijn lach)
en het is een van mn favoriete sitcoms denk ik
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kees & Co
« Reactie #31 Gepost op: 17-03-2020, 23:41:11 »
In de vierde aflevering gebeurde er iets dat me echt aan situaties uit de eerste seizoenen deed denken. Iets met Kees en een dak  ::rofl:: verder komt in de volgende aflevering een oude bekende terug: Anne  :o (gespeeld door de originele actrice).

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Kees & Co
« Reactie #32 Gepost op: 20-03-2020, 19:42:23 »
aaaaaaaah zie net dat anne eenmalig terug keert volgende aflevering zo leuuk ::bravo::
chipsverslaafde <3