Auteur Topic: Chriz Fanclub  (gelezen 5590 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #20 Gepost op: 4-06-2004, 21:45:56 »
de "Ultra-User Unie"

ultra kan ook uier worden hoor gezien het feit dat Cz's fetisj voor koeien en uiers enzo :P
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #21 Gepost op: 5-06-2004, 00:28:02 »
Kunnen we het niet gewoon simpel de Chriz fanclub houden??
Anders wordt het zo verwarrend voor die jongen  :-\\

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #22 Gepost op: 5-06-2004, 10:21:36 »
mee eens ::jaja:: let's keep it simple! ::ok:: DCFCP (de-chriz-fan-club-partij)  ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #23 Gepost op: 5-06-2004, 12:21:50 »
Ik krijg steeds meer het idee dat dit helemaal geen echte fanclub is  ::ohno::

Mevrouw halve paling plaatst zelf laster hier over mij, terwijl ik al gezegd heb, dat ik in de gevangenis zet. Ook de tekst 'Use me baby' aanschouw ik als zeer kwetsend en aanstootgevend.

Hoe gaat de partij van Chriz heten?!

AC/DC maar dan loop ik op de zaken uit, het belastende commissierapport waarin iedereen behalve ik schuldig blijkt is nog niet klaar en dat is pas de volgende stap in het geheel.[/s][/color]

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #24 Gepost op: 7-06-2004, 02:22:42 »
Ik krijg steeds meer het idee dat dit helemaal geen echte fanclub is  ::ohno::

Och, hij beseft het nog niet helemaal, een eigen fanclub!  ::jaja::
Wees er maar trots op kind!  ::trots::


Alle fans: Heeft iedereen zn laatste signature gezien?
Citaat
Gefelicitaart: Grap van de eeuw!!

Zo leuk weer!  ::bravo::  :D :D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #25 Gepost op: 9-06-2004, 18:48:47 »


Alle fans: Heeft iedereen zn laatste signature gezien?


Zo leuk weer!  ::bravo::  :D :D

ja, idd  ::tandpastasmiley::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #26 Gepost op: 14-08-2004, 01:41:06 »
Lieve mensen, Chrizfans :D

Het is al enige tijd stil in onze club na het droeve verlies, dat we allemaal langzaamaan verwerken.

Ik aarzel derhalve een beetje om jullie dit bericht te brengen, maar zal het dan toch maar doen, omdat ik weet dat velen onder jullie - net als ik- nog steeds niet echt geloven dat Chriz niet meer leeft.. Het is gewoon niet waar >:( >:(  :-\\
Tenslotte is hij even legendarisch als.. wel.. Elvis bijvoorbeeld ::jaja:: ::bravo:: ::bravo::

Ik was dan ook erg in tweestrijd toen ik vandaag het volgende bericht in het geheim ontving. Ik heb erg geaarzeld of ik het wel of niet met jullie zou delen, maar als fans meen ik dat jullie er ook recht op hebben, en zou het egoistisch zijn het aan mezelf voor te behouden ::ohno::
Bovendien weet ik dat hij stiekem had gewild dat ik het met jullie deelde, ten slotte zijn zijn hints over mijn zogenaamde 'ongehoorzame' en 'onaardige' gedrag  natuurlijk duidelijk ironisch bedoeld :D  ::bravo::


Het bericht was namelijk op een kladje onder mijn deur geschoven, maar aan het handschrift, de stijl, de ludieke plagerijen onder een quasi-sarcastische saus verborgen, kon het voor mijn gevoel welhaast niet anders dan van onze beminde Chriz zijn :D :D ::oink::
Ik weet het, het komt als een schok, ik kon het eerst ook niet geloven. Maar ik ben er nu bijna van overtuigd dat hij het is.. :o
Alleen hij kan op dusdanig unieke wijze met een grote knipoog zijn fan 'beschuldigen' (;D ::bravo:: ) van dit soort zaken, bijvoorbeeld het 'niet aan de regels houden' . :D Ik moest echt heel breed glimlachen ::tandpastasmiley::  door mijn tranen van ontroering heen toen ik dat las, want bij ieder ander zou het hypocriet lijken aangezien hij als geen ander de regels schond, en links en rechts 'beledigingen' uitte [brokinkeelmodus] maar niet bij onze heerlijk recalcitrante, eigenzinnige Chriz [/brokinkeelmodus] 

Dus, ook al staat er een andere afzender de baron ik weet diep in mijn hart dat het niet waar is, dat hij echt niet vermoord is maar voortleeft, al is het maar op een verlaten, groezelig  papiertje.. Dus fans.. geef de hoop niet op.. at very least his spirit is alive !!! Keep the dream ::jaja:: ::diepontroerdesmiley:: 

Bedankt lieve Chriz , van mijn 'tere, gevoelige' ziel aan de jouwe :-* In ere van jouw herinnering.. :\'(  :\'(  :\'( 


Ik wou een nieuw topic openen met als naam 'De schandpaal' maar omdat ik jouw tere kinderzieltje geen pijn wou doen en zal ik mensen in de waan laten dat jij eigenlijk heel lief bent, stuur ik je de inhoud maar.

Wie zou jij weleens aan de schandpaal willen nagelen. Advocaat omdat hij het EK heeft verpest, Bush vanwege zijn enorme arrogantie of misschien iemand anders?
Om de goede orde te bewaren is het natuurlijk niet de bedoeling dat er forummers aan de schandpaal worden genageld, maar heel af en toe verdienen ze het gewoon.
Ik wil graag Lorelei aan de schandpaal nagelen, voor ik uitleg waarom wil ik u wijzen op het volgende.
Citaat van: Lorelei
Wat wilde je dat de baron eindelijk eens hield ? zijn mond

Wat was de kleur van de zwangerschapstest die de baron deed ? blauw

Wat is het type vrouw dat de baron leuk vindt? een slet

Waar is de Baron gezocht voor moord en vogelvrij verklaard ? in 14 landen
Waar vind ik de dichtstbijzijnde huurmoordenaar (de baron) ? bij de AH linksaf
Waar zag je het spook van wijlen Chriz voor het laatst rondwaren? over de A10
Waarmee tekende de RN politie het silhouet van Chriz' lijk op het plaats delict? met zwarte stift
Hoe bood de prins het hoofd van de Baron aan de prinses aan? op een presenteerblaadje
Hoe noemt de onderwereld de Baron ook wel ? de fontein
straks werken je ongelooflijk doorzichtige slijmtactiekjes niet meer, baron
/quote]

Naast haar 2 hobbys; slijmen bij de admin en spamposten in de asso-string heeft mevrouw Lorelei nog 1 hobby: zoals u ziet heeft mevrouw Lorelei er nogal plezier in om constant 1 persoon te plagen zonder te beseffen dat dit heel erg veel emotionele schade oplevert en dit is nog lang niet alles, het is zomaar een greep uit de vele, vele beledigingen jegens mij. Geheel onverdiend trouwens, want ik doe geen vlieg kwaad. Veel forummers denken dat dit wel zo is, maar zoals u ziet, allemaal beeldschetsing. Op geniepige wijze interperteert mevrouw Lorelei dat ik mij in de onderwereld begeef, omga met sletten en zelfs moorden zou hebben gepleegd. Ik kan u zeggen geen van dit allen is waar! Nou ja, niet helemaal waar dan. Veel personen hebben mij er van proberen overtuigen hoe lief mevrouw Lorelei wel niet is, maar ik bewijs u; een wolf in schaapskleren. Graag zou ik mevrouw Lorelei dan ook willen wijzen op de forumgedragsregels: behandel elkaar met respect, geen verbaal geweld, geen racisme, geen stemmingmakerij, geen irritant gedrag en (wat los staat van bovenstaande): niet clonen!!!
U mag nu uw rotte tomaten/eieren gooien!
[/color]
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #27 Gepost op: 14-08-2004, 02:03:32 »
Tjeee wat een overdreven lap tekst zeg,.... ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #28 Gepost op: 14-08-2004, 02:18:49 »
Tjeee wat een overdreven lap tekst zeg,.... ::zwaai::

Ja goed he ::ok::  ;D  ::jaja::

Maar hij is het waard alle tijd in de spotlights van zijn eigen fanclub :D   ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2005, 20:27:11 »
Kan ik deze nog bestellen  :\'(

I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #30 Gepost op: 2-04-2005, 20:33:18 »
Kan ik deze nog bestellen  :\'(



Ja ik ook!  ::zwaai::

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Chriz Fanclub
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2005, 20:34:47 »
..hebben ze ook lingerie met deze tekst?
Zo ja,dan wil ik er 7 bestellen maatje S!
back again..