Auteur Topic: Big Brother 2005 nieuws  (gelezen 75028 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #80 Gepost op: 13-11-2005, 23:45:43 »
O ja, wéér een opdracht waar ook Tanja makkelijk aan mee had kunnen doen. Lijkt wel of ze de meeste fysieke opdrachten tijdens Tanja's verblijf hadden gepland en de andere, zoals bonen sorteren of dus zingen, daarna.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #81 Gepost op: 14-11-2005, 13:19:23 »
Moe van het swingen

De weekopdracht gaat tot heden goed. Bijna iedereen doet nog even enthousiast mee. Sommigen liggen nu in hun bed en wachten totdat ze moeten aflossen. Rob en Joost hebben vanmorgen al in de vroegte staan swingen op een lied van de zangeres zonder naam. Mexico galmt door het huis. Joost is na het vetrek van menno weer opgeknapt. Hij lijkt weer vrolijk te zijn en is degene in huis die geregelt de humor erin gooit. Na het duet met Rob vallen ze beide in slaap op de bank. Ze moeten met zijn allen de hele dag nog zingen voordat de weekopdracht gehaald is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #82 Gepost op: 17-11-2005, 09:21:58 »
BB-Vips nog niet zeker

Dries Roelvink heeft inderdaad een aanbod gekregen om deel te nemen aan het VIP Big Brother-huis, maar heeft besloten nee te doen. Dat schrijft hij op zijn website. De bedoeling was dat Roelvink vanaf half januari volgend jaar intrek zou nemen in het huis. Endemol, de producent van het programma, zegt dat het helemaal niet zeker is dat er een VIP Big Brother komt en dat er nog geen namen zijn genoemd van mogelijke deelnemers. "Emile Ratelband heeft geroepen dat hij het huis in wil, maar hij heeft ook voor zijn beurt gepraat", zegt een woordvoerder. "Er is nog helemaal niets zeker en duidelijk." Of het programma op televisie verschijnt, ligt onder meer aan het feit of Talpa het programma wil uitzenden.


Mannenjacht Chantal opgegeven


Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden, dat meldt de Telegraaf vanmorgen. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. „We hebben meer dan honderd mannen gezien. En ik zag er qua televisie echt leuke exemplaren bij, maar het relatiebemiddelingsbureau dat we hadden ingeschakeld zag geen enkele goede match. Omdat ik het belang van Chantal voorop zet heb ik daarnaar geluisterd.” Hummie betreurt het afblazen van de mannenjacht. „Maar”, zegt zij, „Chantal wist van niks dus is zij ook niet teleurgesteld.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #83 Gepost op: 17-11-2005, 21:53:38 »
Volle bank

Deze week wordt spannend voor zes van de acht Bewoners. Dido en Roel hebben twee stemmen. Lieske, Chantal, Ingrid en Joost hebben er één. Alleen Nathalie en Joost ontspringen de dans. Waarom heeft wie op wie gestemd?
Chantal op Dido
"Onze karakters liggen enorm uit elkaar, dat geeft nogal wat botsing. Ze heeft mij schijnheilig k*twijf genoemd en dat vind ik jammer. Verder vind ik Dido moeilijk te bevatten, mooier ingepakt (Chantal is duidelijker)." Ook kan Chantal de wisseling van de kinderachtige Dido en volwassen Dido niet volgen.

Joost op Roel
"Nomineer op gevoel, heb niets met die gozer, daarom nomineer ik hem. Als ik kijk met wie ik hier de laatste maanden wil doorbrengen zit hij niet in het rijtje. Ik denk dat wij tegenpolen zijn. Zo ben ik ben druk en hij rustig."

Lieske op Roel
"Heb me er gek over gedacht en van wakker gelegen.
 
Ik nomineer Roel. We zitten hier met zeven vrienden in het Huis, daarom moet ik nomineren om kleine details. Roel heb ik amper gesproken en gezien de afgelopen week."

Nathalie op Lieske
"Nomineren is moeilijker en wordt vervelend. Lieske is een schatje, maar ook een secreet. Ze is af en toe negatief en ze kan zeuren, en als ik ergens een hekel aan heb... Ze zeurt over boodschappen, haar huid, pukkeltje hier pukkeltje daar, dat ze het zwembad niet in kan. Daar aan irriteer ik me aan..."

Rob op Ingrid
"Ik denk dat ik zelf ook een stem krijg, daarom wil ik de bank zo breed mogelijk maken."

Ingrid op Dido
"Blijf bij mijn Nominatie omdat ik geen enkele reden heb om de rest te nomineren. Ze heeft het me wel kwalijk genomen devorige keer, maar dat is voor mij geen reden de Nominatie in te trekken."

Roel op Joost
"Ik zie Joost als een sociaal glijmiddel. Hij verschilt veel te veel van mij. De laatste discussie ging over de mooie traditie van sinterklaas en het koningshuis en dat boeit me niet zoveel."

Dido op Chantal
"Ik had het moeilijk met mijn Nominatie." Ze vond het moeilijk om de draad weer op te pakken en er vrolijk tegenaan te gaan. In het normale leven had ze die mensen nooit meer hoeven zien. "Ik nomineer Chantal omdat we elkaar niet liggen en dat komt vooral door de open Nominaties. Ze boorde me echt door de grond en dacht daarmee dat ze open en eerlijk was."

Menno stelde Joost veilig en is Niet Genomineerd deze week

Chantal,Dido,Ingrid,Lieske,Nathalie,Roel zijn Genomineerd

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #84 Gepost op: 19-11-2005, 21:58:00 »
22 december einde BB

Tijdens de internet-uitzending gaf Bridget eindelijk de officiele einddatum van dit Big Brother seizoen aan: 22 december. Net zoals bij BB4 zal er door de bewoners dus geen kerst in het Big Brother-huis gevierd worden. Het betekent ook dat om in de week voorafgaande aan 22 december op vier finalisten uit te komen de exits nu in een versnelling zullen moeten komen. Dat betekent dat komende donderdag niet alleen een exit zal plaats vinden, maar ook de volgende nominatieronde!


BB-lied

Een afwijking van alle voorgaande BB-versies is steeds geweest dat BB5 naast de leader geen herkenningstune had. De meesten van ons kunnen het orginele 'Leef' van Han van Eijk nog probleemloos meezingen. Ook de latere versies hadden hun eigen nummers: BB2 'Kijk'van Gordon, BB3 'Morgen weer een dag' van Quincy en BB4 'When it hits home' van Judith. Kennelijk heeft ook iemand anders dat zich gerealiseerd. Deze persoon heeft speciaal voor BB5 een lied gecomponeerd waarin hij de bewoners bezingt. Het lied is gratis te downloaden op http://gamick.com/




Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #85 Gepost op: 19-11-2005, 22:13:02 »
Da's grappig, want ik ben momenteel bezig met het archiveren van al mijn oude radioprogramma's uit de periode 1999-2001, en daarin draaiden wij uiteraard ook Leef. En die kon ik inderdaad nog steeds meezingen.
Erg leuk overigens om onze discussie over BB destijds terug te horen. Zo wilden wij op een gegeven moment Bart eruit, omdat hij ruzie maakte met iedereen en omdat hij zijn molton niet wilde vervangen. Dat was rond de tijd dat Anouk (die ik al helemaal vergeten was) er vrijwillig uit ging.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #86 Gepost op: 20-11-2005, 05:18:53 »
Ik vond dat nummer "Leef" nog wel te pruimen maar ik weet niet wie nu dit nummer gemaakt heeft? Van 2005... en wie het zingt? Maar ik vind het 6x niks  ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #87 Gepost op: 22-11-2005, 16:26:51 »
Nathalie ontdekt nicotinepleisters

Nathalie, Rob en Dido zijn vanmorgen het huis aan het poetsen en Nathalie doet in de damesslaapkamer een bijzondere ontdekking. Ze vindt vreemde pleisters die in een kussen verstopt zijn. "Ik weet niet van wie ze zijn", zegt Dido, terwijl ze het kussen afpakt en de pleisters terugstopt . "Maar wat zijn het dan voor pleisters?". Dido laat weten dat ze het moet vergeten en loopt de kamer uit. Heeft Nathalie dan toch eindelijk de nicotinepleisters gevonden, die Chantal en Dido in het geheim van Big brother hadden gekregen? Of draagt Dido een ander geheim met zich mee? Wat denk jij? Praat met ons mee op het forum.

« Laatst bewerkt op: 24-11-2005, 00:48:52 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #88 Gepost op: 24-11-2005, 00:39:37 »
10.000 Euro voor Ronald McDonald

De weekopdracht is al klaar. Ze hebben ongeveer vijf uur eerder dan in de beschrijving stond de weekopdracht klaar, dus Ronald Mcdonald krijgt 10.000 Euro. Nu moeten ze morgen alleen nog alle geschilde aardappelen in zakken stoppen maar dat is zo gebeurd. Ze verlaten de brandschone fabriek en voegen zich weer bij de huishoudploeg. De bewoners kunnen nu nog even genieten van een laatste middagje met elkaar, want morgenavond zal er weer iemand het huis moeten verlaten en wordt alles weer anders. Wie zal het huis moeten verlaten? Laat je mening horen op het forum.


Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #89 Gepost op: 24-11-2005, 03:26:28 »
Ik denk dat Rob er uit moet.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #90 Gepost op: 25-11-2005, 00:48:13 »
Ik denk dat Rob er uit moet.

Deze week ging Chantal met 14% procent naar huis en Ingrid zit nu afgesloten in een huis naast Big Brother, haar kampgenoten denken dat ze ook naar huis is.  ::bravo::  ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #91 Gepost op: 25-11-2005, 00:49:55 »
Nieuwe Nominaties!

In de internet-uitzending wordt de uitslag van het nomineren - dat de Bewoners tijdens de internet-uitzending doen - bekend gemaakt. Komende donderdag gaat er immers weer iemand uit.
Terwijl Bridget en Ruud gezellig in de internet-uitzending nakletsen met Chantal moeten de overgebleven Bewoners alweer Nomineren in de Dagboekkamer. De tranen worden weggeveegd en de kleren rechtgetrokken. Nadat iedereen heeft gestemd, zijn de volgende Bewoners genomineerd: Dido, Roel, Lieske en Rob. Bridget maakt het lijstje bekend in de internet-uitzending.

Wil jij invloed hebben op wie volgende week mag blijven? Breng dan je stem uit op je favoriet, door te bellen of te sms-en.

Wil je dat Dido blijft? Bel dan 0909-0301, of sms DIDO naar 1010.
Wil je dat Lieske blijft? Bel dan 0909-0302, of sms LIESKE naar 1010.
Wil je dat Rob blijft? Bel dan 0909-0303, of sms ROB naar 1010.
Wil je dat Roel blijft? Bel dan 0909-0304, of sms ROEL naar 1010.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #92 Gepost op: 26-11-2005, 11:23:42 »
Ingrid is terug

De bewoners zullen deze ochtend de verrassing van hun leven krijgen. Nu liggen ze nog te slapen, maar als ze de Woonkamer inkomen, weten ze het. Ingrid is terug. De bewoonster van wie iedereen dacht dat ze haar buiten het Big Brother-Huis pas weer zouden treffen, ligt momenteel heerlijk relaxed te maffen onder een dekentje op de bank. Teruggekomen van het huisje van de buren, waar ze even lekker alleen kon zijn én alle beelden uit het huis kon volgen. Zij weet dus dondersgoed wat er speelt en zou hier haar voordeel mee kunnen doen. Op dit moment is Rob wakker en hij ziet haar niet liggen, hij loopt zelfs langs de wollen deken heen waar ingrid in ligt. Hoelang zal het duren voordat ze haar ontdekken? We houden jullie op de hoogte.


Rob ondekt Ingrid

Ingrid is zojuist ondekt door Rob, hij begint hard te lachen en ze omhelsen elkaar. Ingrid heeft de grootste lol. Ze bedenken samen een plannetje om de rest eens flink te laten schrikken. "wat een mop zeg, ik vond het al zo raar, het klopte niet', zegt Rob. "Vuile, vuile leugenaars zijn die mensen van Bog Brother. Ingrid gaat zich omkleden en verkleed zich als man met een muts op. Ze gaan naar binnen en schreeuwen keihard wakker worden...Dan hebben ze haar door. Iedereen is door het dolle en vraagt hoe dat kan. Ze mag er niets over zeggen waar ze is geweest, ze zijn blij. De enigen die niet blij kijken zijn Roel en Dido.

Bron: Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #93 Gepost op: 26-11-2005, 13:46:20 »
Hotel Big Brother

Het is officieel: zes Bekende Nederlanders nemen vanaf januari voor acht weken hun intrek in het Big Brother Huis. Hun missie is zoveel mogelijk geld bijeen te brengen voor een goed doel. Iedere week krijgen zij bezoek van nog twee bekende Nederlanders, die voor een week blijven logeren. Samen organiseren zij wekelijks een spectaculair diner, waarbij het publiek aanwezig kan zijn door tijdens een veiling te bieden op een stoel. Op 14 januari zal er een speciale kick-off-uitzending plaats vinden. Vervolgens is er elke werkdag een normale uitzending te zien van half zeven tot zeven uur. Ook is er weer elke week een liveshow op donderdag. Wie Hotel Big Brother gaat presenteren is nog niet bekend. Kelly en Tatjana zouden tot de bewoners behoren.

Bron: Mediawatchers  ::bravo::




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #94 Gepost op: 27-11-2005, 14:17:43 »
'We zijn niet thuis'

Dido vertelt aan Nathalie dat Roel één rare eigenschap heeft.. dat hij élke avond aan haar loopt te kloten. 'En dan moet ik weer nee zeggen.. we zijn niet thuis'. 'De behoeftes lopen op.. het is een vent hè' zegt Nathalie. Nathalie zegt ook dat Roel er minder gène voor heeft. Dido zegt dat dat zo is.. en dat het een dilemma is waar ze het nog maar eens met hem over moet hebben. 'ik heb geen écht sex.. maar er is wel eens wat gebeurd.. maar ik wil dat niet elke avond!! Vind je dat raar??' Nathalie zegt dat ze er niet vies van is... maar elke avond hoeft voor haar ook niet. Dido vertelt dat ze het al eens tegen Roel heeft gezegd maar hij schijnt het niet te begrijpen. Ze vertelt Nathalie dat als zij het niet doet dat Roel dan daarna toch even naar de wc moet! 'Ik begrijp dat wel', zegt Nathalie, 'mannen staan dan op springen als ze zware ballen hebben.'

Bron : Mediawatchers  ::bravo::


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #95 Gepost op: 29-11-2005, 11:34:29 »
Zijn kijkers het 'BB-stel' zat?  ::bravo:: 

Zo langzamerhand begint het BB stel Dido en Roel wel irritant te worden voor kijkers , laat staan voor de medebewoners. Dido stelt zich enorm afhankelijk op en weet niet wat ze wil. Het is niet iemand die concreet zegt wat ze wil en zich daar ook naar gedraagt. Roel lijkt echt verliefd maar de kijkers vragen zich af of dat echt is. Hij heeft buiten het huis een totaal ander leven dan onze Dido, die overkomt als een wat verwend meisje die vaak haar zin en aandacht krijgt. Misschien zou het goed zijn dat één van de twee a.s donderdag gewoon het huis verlaat want op deze wijze komen de andere bewoners niet meer uit hun verf. Het is constant Dido en Roel en dat word nog eens extra in de week gelegd door Big Brother zelf. Zij zijn kennelijk het stel nog niet zat en lijken alleen nog maar te praten over hen. Wie moet het huis verlaten, wat vind jij? Praat mee op ons forum.

Bron : Mediawatchers  ::bravo::



Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #96 Gepost op: 29-11-2005, 17:02:27 »
Van mij mogen ze blijven ik hou wel van een relletje

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #97 Gepost op: 29-11-2005, 22:41:06 »
Museumopdracht

Een museumopdracht vandaag voor de bewoners. In het kader van de culturele verheffing is het tijd voor een 'sentimental journey' in het Museum van Big Brother. Ze moeten de dingen die ze zien goed in hun geheugen opnemen. Zoals in ieder ander museum gelden ook in het Museum van Big Brother regels die op straffe van een sanctie nageleefd moeten worden. Jullie mogen 10 minuten in het Museum van Big Brother verblijven. Big Brother roept om wanneer het museum sluit en dan moeten jullie meteen weer vertrekken. Daarna horen ze verder.



Bron : Mediawatchers  ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #98 Gepost op: 30-11-2005, 18:46:25 »
Viola naar Hotel BB

Op de radio is woensdagochtend bekend gemaakt dat Viola Holt in januari één van de gasten van Hotel Big Brother zal zijn. Na Tatjana en Kelly is zij daarmee de derde vrouw die met enige zekerheid genoemd wordt. Zal Viola de zelfde irratie-factor zijn die zij ook was in 'Bobo's in the Bush'?

Bron : Mediawatchers  ::bravo::


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #99 Gepost op: 30-11-2005, 19:18:17 »
Op de radio is woensdagochtend bekend gemaakt dat Viola Holt in januari één van de gasten van Hotel Big Brother zal zijn.

 ::kots::  moet dat  ???
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.