Auteur Topic: Ontwikkelingen in het BB-Huis  (gelezen 113868 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #160 Gepost op: 14-09-2005, 18:42:22 »
Ja, nu willen ze Tanja genomineerd hebben!

Ja eindelijk hopelijk gaat het gebeuren hoop dat Nederland haar wegstemd  :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #161 Gepost op: 14-09-2005, 18:50:30 »
Vallen er morgen twee af?
Chantal is bang dat ze emotioneel gaat worden morgen.”Ik denk echt wel dat het wat met me doet. Het is gewoon geen dankbare taak om als eerste het Huis uit te gaan. Maar ja, ik ben natuurlijk wel blij dat ik diegene niet ben.” Rob geeft toe dat hij dit gevoel deelt, maar is daar niet zo mee bezig. “Ik wil morgen gewoon afwachten. Het wordt voor mij pas spannend als het echt gebeurt. Ik ben benieuwd wanneer we weer gaan nomineren. Daar zie ik meer tegenop.” Chantal is bang dat er twee mensen uit moeten morgen. “Big Brother bestaat oorspronkelijk uit twaalf mensen en wij zitten hier met zijn dertienen. Dan krijg ik wel een hartverzakking denk ik.” Er rest zich niets meer dan afwachten en Chantal lijkt daar het meeste moeite mee te hebben, of houden de genomineerden zich expres rustig om stemmen te winnen?

Schrijnende gevallen....

De Bewoners staan stil bij de dood van Theo van Gogh en Boudewijn Buch. Rob: “Het is zo jammer dat ze er niet meer zijn.” "Op welke politieke partij stemmen jullie?", vraagt Rob aan de anderen. Op dat moment komen de echte gesprekken pas echt los. Ze bespreken de werkeloosheid in Nederland. Chantal was op zoek naar een kandidaat voor een vacature op haar werk. De vacature stuurde ze naar het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI). Ze schrok van de hoeveelheid reacties die ze kreeg. “Daar zaten zoveel schrijnende gevallen tussen. Mensen die op hun vijftigste eruit worden geknikkerd en die komen erna niet meer aan de bak. Daar breekt mijn hart van. Dat vind ik echt heel erg.”

Ik ben een stier

Wat is jouw sterrenbeeld?, vraagt Chantal aan Rob. “Stier”, zegt Rob. “Aha, daar kan ik je alles over vertellen. Mijn zus is stier en ik weet daar veel over. Stieren zijn trouw, gevoelig, perfectionistisch, nauwkeurig.” Terwijl Chantal al deze punten opnoemt, kijkt Rob erg tevreden over haar opsomming. “ Zo is het wel genoeg hoor, ik geloof het wel.”

Ik word niet serieus genomen

Lieske zit met Rikkert op de bank en hij voelt een aantal knopen in haar schouderbladen. “Kom, dan masseer ik je. Het zit echt vast, hoe komt dat Heb je stress?" Lieske antwoordt door te zeggen dat ze over alles nadenkt wat er in het huis gebeurt. En dan komt ineens haar echte reactie. “Ik voel me af en toe lichtelijk niet serieus genomen." "Ja dat heb ik ook", antwoordt Rikkert. "Mijn mening wordt gewoon niet gewaardeerd.”

Wat is er gaande?

Rob probeert iets te organiseren. Wat precies is niet helemaal duidelijk. Joost (wie anders) wordt vanzelfsprekend erg nieuwsgierig en wil zich er tegenaan bemoeien. Rob grijpt resoluut in: “Ophoepelen, ik ben met een dingetje bezig, blijf gewoon even je eigen ding doen.” Lieske is in de badkamer haar tanden aan het poetsen en de borstel wordt, bij wijze van spreken, uit haar mond gerukt en ze wordt resoluut de badkamer uitgewerkt. Hoewel Lieske erg gehecht is aan haar tandenborstel laat ze dit vol verbazing maar toch gelaten over zich heen komen. Wat Rob van plan is is nog niet duidelijk, maar één ding is zeker; de bewoners worden er erg onrustig van.

Wat zien jullie er mooi uit!"

Ralph en Nathalie komen op hun paasbest de badkamer uit. Zonder buik!!! “Je hebt je buik af!!!” roept Joost. “Ja, ik ben bevallen van een jongen,” reageert Ralph. Joost weer: “Even op de man af, zijn jullie net met elkaar naar bed geweest?”

De bewoners weten zich geen raad met de situatie. Maar iedereen is het erover eens dat Nathalie en Ralph er prachtig uitzien. "We gaan zo een toneelstukkie doen," is Robs verkaring.

« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 19:38:05 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #162 Gepost op: 14-09-2005, 20:39:17 »
"Zeg dan gewoon wat er is"

Joost, zelf de grootste grappenmaker van de groep, wordt een beetje prikkelbaar van het geheimzinnige gedoe van Rob: “Ik hou hier niet van, beetje geheimzinnig doen, al dat gedoe, zeg dan gewoon wat er is.”

Rob ook omgekleed!

Rob is weer verdwenen en bij terugkomst heeft hij een nette broek en blouse aan en een mooi donkerrood schort voor. Hij neemt Ralph en Nathalie mee naar het einde van de gang waar ze achter een deur verdwijnen.

Dan maar een potje buikboksen

Joost is het zat; hij loopt rusteloos door het huis, doet een partijtje buikboksen met Roel, gaat weer zitten… Het is duidelijk dat hij zijn draai niet kan vinden in deze situatie. Roel komt, tot genoegen van alle rokers, op de proppen met een pakje vloei die hij had verborgen voor het geval dat er tekort zou zijn. Ze kunnen wel een extra beetje nicotine gebruiken.

Zilveren schalen

We zien Rob uit de dagboekkamer komen met een paar zilveren schalen in zijn hand en een doek over z’n arm gedrapeerd. Hij verdwijnt weer aan het einde van de gang. Na een minuut of 2 komt hij weer tevoorschijn. Waar is Rob mee bezig? En waar zijn Nathalie en Ralph gebleven?

Ondertussen, in de Woonkamer...

De andere Bewoners zijn gaan eten. Chantal zegt: ”Dit is de eerste keer dat er een opdracht is die me geen bal interesseert.” Het is verder vrij rustig aan tafel. Menno en Ingrid eten niet mee. Menno hangt in de bank en Ingrid staat bij Dido, die met de weekopdracht bezig is. Wachten ze misschien op de kliekjes?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #163 Gepost op: 15-09-2005, 02:49:01 »
De vreemde situatie duurt voort. Naar verluid hebben ook Ingrid & Menno een soort etentje gekregen. De opdracht met de loopband en de zwangerzakken is beëindigd, alhoewel ik niet zeker weet of dat gewoon al ten einde was. Ze moesten toch 36 uur lopen en niet per sé tot donderdagavond?
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #164 Gepost op: 15-09-2005, 10:54:57 »
De opdracht met de loopband en de zwangerzakken is beëindigd, alhoewel ik niet zeker weet of dat gewoon al ten einde was. Ze moesten toch 36 uur lopen en niet per sé tot donderdagavond?

Klopt! Gisteravond mochten ze er mee stoppen. Die opdracht is dus gehaald. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #165 Gepost op: 15-09-2005, 15:28:17 »
Etentje voor Nathalie en Ralph

Paniek in de tent. Tanja ziet Ralph en Nathalie zonder buik in de de douche staan. Tegelijkertijd heeft ook Rob een opdracht waarvoor hij zijn buik afdoet en een oberschort om. Ralph en Nathalie verlaten het huis door een geheime deur. Rob schijnt dingen te weten maar laat niets los. Sommige bewoners denken dat Nathalie en Ralph in het geniep nog een stel blijken te zijn. Anderen denken juist dat ze een etentje hebben omdat ze officieel vijf jaar uit elkaar zijn, en dat Rob ze moet bedienen.

Grote geheimzinnigheid

Nathalie en Ralph komen uit de kamer. Nathalie gaat eerst even naar de wc. Rob hoopt dat ze het leuk hebben gehad, maar zegt erbij dat ze er niet meer over mogen praten. "Je mag er nooit meer over praten, niet hier" zegt Rob. "Niet hier," antwoordt Ralph, "maar het gaat zeker gebeuren. Mijn woord heb je." "Niet hier," herhaalt Rob. Ook Nathalie mag er niet over praten. Je hebt in ieder geval mooi grote borsten nu, zegt Rob (????!). Terwijl Ralph zich omkleedt zeggen Ralph en Nath geen woord tegen elkaar. Bij het verlaten van de badkamer bedanken ze Rob. De babyzak wordt weer omgedaan en de groep wordt in het onzekere gelaten. Is dit nog wel de zelfde Nathalie, vragen sommige watchers zich af......

Tweeling in het huis?

De streamwatchers weten het ook niet meer wat er nu eigenlijk aan de hand is. De theorieen vliegen over en weer. Is Nathalie soms verwisseld met een tweelingzus? Of is Ralph misschien opeens een ander? Heeft hij korter haar? Rookt hij meer? Gedraagt hij zich anders? Een tweelingwissel heeft zich eerder ook in het Australië afgespeeld dus het is zeker niet onmogelijk. Gedurende een bepaalde tijd werden die twee doorlopend geswitched. Nadat ze het lang genoeg vol hadden gehouden mochten ze beiden blijven en één van hen won zelfs uiteindelijk de finale. Is er nu niet iets dergelijks ook in Nederland aan de hand, of zien de watchers spoken en spelen zich er heel andere dingen af???? Voorlopig kunnen we alleen maar wild speculeren .....

Loopopdracht geslaagd

Ralph zegt tegen iemand dat hij en Naat hebben besloten het hele gebeuren voor zichzelf te houden en zegt nog maar eens dat ze lekker gegeten hebben. Ze moeten naar binnen en Rob bedankt iedereen voor de medewerking. De opdracht is geslaagd en de buiken mogen af. Gejuich alom! Even later zijn er een paar aan het bekvechten, Rob beweert dat Joost uit zijn doen is vanwege de geheimzinnigheid in het huis. Rob: "Denk nou es ff na, mensen. Wie waren nou de stelletjes die weggingen?" Tanja zegt tegen Rob: "Nu begin je er zélf weer over, wij zeggen alleen dat het jammer is dat we niet van BB zelf hebben gehoord dat de opdracht geslaagd is." Rob:"Wat weet jij er nou van, jij ligt de hele tijd in je bedje, lieve schat!"

Nagenieten

Ingrid en Menno liggen in bed en vinden van zichzelf, dat zij de enigen zijn geweest, die "cool" gereageerd hebben op alle gebeurtenissen. Ze vinden, dat de anderen maar overdreven gedaan hebben. Zij realiseren zich niet dat ze zelf een groot deel van de opwinding gemist hebben omdat ze na Nathalie en Ralph hun eigen rendez-vous hadden. Menno zegt tegen Ingrid, dat hij na alles wat ze beiden meegemaakt hebben, het niet gemakkelijk zal hebben om haar te moeten achterlaten. Dit was misschien zijn 'laatste avondmaal'. Menno vraagt zich ook af, wanneer ze 'het' mogen zeggen. Hij denkt in de 'live' van donderdagavond.


Andries bekritiseert Ruud De Wild

Oud BB3-bewoner Andries de Jong uit in zijn functie als BB-columnist ( http://www.big-andries.nl/ ) harde kritiek op presentator Ruud de Wild. "Het was niet eens een afgang, het was een AANFLUITING met elf hoofdletters. [...] Je zag het medelijden in het gezicht van Bridget, die haar maatje Ruud als een kat in een vreemd pakhuis over het podium zag knuppelen met z´n kotslelijke oranje gymschoenen onder een grijs streepjespak. Wat een muppet. Hij leest vol in beeld de vragen van zijn kaartjes. Besluit iets te vragen en kapt het weer af. Laat niemand uitpraten. Legt foute antwoorden in de mond van zijn gasten. Start een zin en stopt na drie woorden. Vertoont voortdurend compensatiegedrag om dingen beter te laten lijken dan hij ze brengt. Ik mag ´m, als radioman. [...] Maar De Wild en Big Brother vind ik een uiterst ongelukkige keuze."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #166 Gepost op: 16-09-2005, 13:42:28 »
Rikkert exit

In de weinige minuten dat er beeld was hebben we gezien hoe Bridget aan Chantal vraagt of ze denkt te weten wie het huis uit moest. Chantal vindt het moeilijk en kan ook na aandringen geen naam noemen. "Menno, bij de laatste tussenstand leek jij veilig', gaat Bridget verder. 'Da's mooi', reageert Menno. Bridget verdwijnt van het scherm. De bewoners vinden het maar klote vragen die Bridget stelt. Ze beginnen hem nu een beetje te knijpen. Daar komt Bridget met het harde nieuws. Ralph mag blijven! Applaus voor Ralph in het huis, Linda feliciteert hem. Menno dat geldt ook voor jou! Het gaat tussen Linda en Rikkert. Rikkert moet vertrekken... Hij krijgt nog 3 minuten de tijd voor afscheid te nemen. Linda: 'Nou jonge... godverdomme...' Verbazend snel loopt Rikkert met zijn koffer naar buiten. Zelfs het weer is waardeloos...

KI-set voor Chantal

Na het vertrek van Rikkert moet Tanja een doosje halen in de dagboekkamer. Het is voor Chantal. Er zit een envelop bij, Chantal kan het briefje bijna niet voorlezen. De brief gaat over het gesprek tussen Chantal en Menno over de kinderwens van Chantal en dat Menno als zaaddonor wilde fungeren. De strekking van de brief luidt: 'je kunt de spullen maar beter vast in huis hebben, maar BB wil jullie geen verplichtingen opleggen'. Hilariteit alom over de inhoud van het pakketje. Er zit een gebruiksaanwijzing bij: sperma in een kopje ('Ja, flikker eens op', zegt Menno), op je rug liggen benen optrekken en tuutje inbrengen in de schede. Menno is vrij resoluut in zijn afwijzing van het speelgoed. Chantal en een aantal anderen kunnen er wel om lachen. Dido: 'Nou, zullen we beginnen...?' Chantal: 'Joh, ik schrok me dood. Ik dacht ik word gedwongen tot iets wat ik niet wil. Moet ik een beetje zijn zaad insemineren...' De bewoners gaan helemaal op in de inseminatie-set. Menno heeft het bijbehorende mannenblad te pakken. Er is helemaal niets bij de bewoners te merken van het vertrek van Rikkert. Gaat BB niet tever met deze actie? Het is ronduit beschamend zoals men omgaat met een gevoelige kinderwens van een bewoner. Wat vind jij?

Rikkert nomineert Roel

Terwijl de uitzending wegens de storingen definitief wordt afgebroken, is Bridget op de streams nog te volgen. Rikkert zit naast haar en mag iemand nomineren. De persoon die Rikkert noemt, staat volgende week sowieso genomineerd. ROEL is het haasje, Rikkert zegt dat hij iemand kiest die niet het huis uitgestemd wordt. Menno: 'Wat nu als we in de dagboekkamer allemaal Roel nomineren?' Rob antwoordt: 'Ja, dan is hij weg!'. 'O ja, k*t', zegt Menno.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #167 Gepost op: 16-09-2005, 13:46:47 »
Mooi stel

Zou Menno bij deze titel het artikel lezen en aan zichzelf en Ingrid denken? Of kijkt hij naar de ‘mooie plaatjes.’

Samen uitslapen

Het is nog stil in het Huis. Samen slapen de Bewoners uit na een roerige avond. Rikkert slaapt inmiddels weer thuis. Rob slaapt met zijn been en Menno met zijn koffer, was dit trouwens niet de plek waar Ingrid altijd lag, met wie slaapt zij vandaag eigenlijk uit?

Afbakbroodjes

De haan kraait, of zou het Rob weer zijn? In ieder geval is hij er als eerste uit. Een paar seconden later staat hij al in de Keuken. Hij doet de afbakbroodjes in de oven. Ondertussen ontwaken Dido, Linda en Joost, dag 24 in het Big Brother-Huis is aangebroken.

Chantal droomt over baby's

Dido heeft gedroomd dat ze uit Big Brother was, en niemand op straat herkende haar. Chantal droomde deze nacht over baby’s, dit komt vast door het verrassende pakketje van gisterenavond. Voor de eerste keer beseffen de Bewoners de gevolgen van het nomineren, dat is toch geen prettig gevoel. “Ik wou dat we nooit meer hoefden te nomineren,” zegt Linda. Toch kan het zijn dat dat moment sneller komt dan zij denken...

29'West side story' Dido en Roel

"Vind je mij vreemd doen?", vraagt Dido aan Nathalie. “Ja nu wel”, antwoordt deze. “Ah nee joh, je bent gewoon Dido en dat is helemaal niet raar.” Het gesprek komt op Roel. “Dat gaat toch wel ergens heen”, volgens Nathalie. Bij Dido is dat absoluut niet aan de orde, het is gewoon haar maatje, maar iedereen zit zo te pushen. Daar ergert Dido zich aan. Ze is 24 jaar en kan heus wel haar eigen zegje doen. Het is trouwens maar een rare combinatie, kakker Dido en ‘uit the ghetto’ Roel. "Dat kan alleen maar in the ‘West Side Story’" , vervolgt Dido.

Koele kikker Dido

Roel baalt toch behoorlijk dat hij genomineerd is. Hij is de hele morgen al stil en teruggetrokken. Daarom gaat hij niet de hele week de clown uithangen, zegt hij. Lieske vraagt zich af wat er gebeurd zou zijn als ze genomineerd was gebleven. Niet al te positief, denkt ze. Ze denkt niet dat het publiek medelijden met haar zou hebben gehad. Dido denkt van wel: “Je hebt al een keer heel hard gehuild!”, zegt Dido rationeel. “Hm, je bent emotioneel niet helemaal ontwikkeld”, vindt Roel. “Nee hoor, ik kan gewoon heel goed relativeren", is Dido’s reactie.

Samen douchen

Ingrid staat onder de douche en Menno komt er gezellig bij. Preuts slaat ze haar armen om zich heen. “Ga je nou gewoon een beetje naar m’n borsten zitten kijken?", vraagt Ingrid. “Ja, wat dacht jij dan, dat ik hier voor niks sta?" grapt Menno die nog even van het uitzicht geniet. Ingrid, die al een kwartier onder de straal stond, wil dan uit de douche stappen. "Nog even een knuffel?", vraagt Menno, en ze omhelzen elkaar. “Zo wil ik voortaan wel douchen", glundert Menno.

Vergadering

Het is vrijdag en dus worden vandaag weer de boodschappen besteld. De Bewoners beginnen een discussie over ‘persoonlijke budgetten’. Niet iedereen is het ermee eens. Alle Bewoners worden bijeen geroepen om hierover te vergaderen. De enige Bewoner die in aanmerking kan komen voor een persoonlijk budget is Rob. Rob heeft hier niet om gevraagd. Rob is de enige die geen alcohol drinkt en ook rookt hij niet. Alcohol en sigaretten worden betaald van het gezamenlijke budget, en daaruit ontstaat deze discussie. Wanneer Joost aan de beurt is om tijdens deze vergadering te spreken, begint hij gelijk over een frituurpan die hij graag ziet komen. Zijn voorstel is dat iedereen veertig euro van zijn budget haalt om uiteindelijk een frituurpan te kunnen kopen, want hij mist zijn frietjes, frikadellen en kroketten. Tanja is de laatste die haar mening hierover geeft. Zij wil wel graag een persoonlijk budget. Tanja rookt wel maar drinkt niet. Hierdoor zou ze al snel geld overhouden en dat wil ze besteden aan speciale crème of lollies.

"Ieder twee bananen!"

De meerderheid wil het persoonlijk budget afschaffen. Dit geeft teveel rompslomp met het berekenen van het totaal en het bestellen. Bovendien is het zo dat iedereen toch uiteindelijk weer van elkaars spullen gebruik maakt. Roel wijst wel op ieders verantwoordelijkheid bij een groepsbudget. "Worden er bijvoorbeeld 24 bananen besteld, dan weet je dat je er niet vier of vijf mag pakken“, vindt Roel. "Inderdaad. Ieder twee bananen!", beaamt Rob.
« Laatst bewerkt op: 16-09-2005, 14:01:14 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #168 Gepost op: 16-09-2005, 16:33:43 »
Drank en sigaretten in weekbestelling

Het is een rustige dag na de hectische avond van gisteren. De weekboodschappen worden bestelt en er is enige discussie over de rokers. Zij bestellen ook sigaretten terwijl de niet rokers wel iets lekkers willen bestellen. Rob stelt voor om 1 pakje sigaretten per week te bestellen maar de rokers zijn daar niet mee eens, zij komen met 1 pakje niet uit. Zo ook hetzelfde over de drank, daar word ook over gesproken wat er nu bestelt moet worden. Al met al is het gewoon mogelijk om alle luxe te bestellen dus waar klagen ze over.

Boodschappen kiezen

Chantal en Rob, de huisoudsten, houden zich nog steeds bezig met het bestellen van de wekelijkse boodschappen. Nu Rikkert het Huis heeft verlaten, heeft Chantal de belangrijke taak meteen naar zich toe getrokken. Vorige week lagen de twee met elkaar in de clinch over de bestelling. Chantal was van mening dat Rikkert, die vorige week en de week daarvoor het voortouw nam, producten bestelde die overbodig waren. Zou de bestelling nu wel naar ieders wens zijn? We zullen het zien….

It's alive!

Chantal vertelt een grappig verhaal over een kreeft. Een vriendin van haar kocht een keer zo’n exclusief schaaldier en legde deze in de vriezer. Nadat zij hem eruit haalde begon het dier weer te bewegen. Gillend liet ze hem vallen en niemand durfde hem meer op te pakken. Toen belde ze een vriend en die heeft hem in het kokende water gegooid.

Onder of boven de borstspier?

“Zullen we nog pizza’s bestellen?”, vraagt Joost. “Nee, we gaan alleen maar groenten eten, lekker bloemkool”, antwoordt Rob. Als ‘leader of the pack’ waakt hij over de gezondheid van zijn jongere mede-Bewoners. Rob legt uit dat hij voor vier avonden aardappelen bestelt. “Dat vind ik wel heel gezond, ja”, zegt Joost. In de Woonkamer praten Ingrid, Lieske en Nathalie over cosmetische onderwerpen. “Ik zou nooit geen borstvergroting doen, maar ik zou wel een borstlift overwegen”, laat Lieske weten. Nathalie zegt dat ze zelf ook wel een maatje groter zou willen. Ze is zelfs een keer op consult geweest. “Ik vind de jouwe onwijs mooi”, zegt Nathalie over de borsten van Ingrid. “Ik ben er ook onwijs blij mee”, zegt Ingrid. Ze heeft haar siliconenborsten nu ongeveer drie jaar. “Het deed onwijs veel pijn, maar na vier dagen ben ik weer gaan dansen”, vertelt ze. Nathalie: “Heb je ze onder de borstspier of erboven laten doen?” “Geen idee”, zegt Ingrid. Nathalie vertelt dat ze na haar Exit sowieso hairextensions gaat nemen.

'Handen thuis!'

Menno en Ingrid houden een siësta en kruipen gezellig met zijn tweetjes in bed. “Ik wil wel echt slapen, hè!”, zegt Ingrid streng. “Mag ik wel tegen je aan liggen?”, vraagt Menno voorzichtig. “Een beetje, maar handen thuis!”, waarschuwt Ingrid. Menno: “Nou zeg, ik gedraag me al weken. Moet ik me echt inhouden?” De twee trekken het donzige dekbed over zich heen en installeren zich in de lepeltje lepeltje houding. “Zullen er nu weddenschappen zijn?”, vraagt Ingrid, die zich duidelijk zorgen maakt wat de rest van de Bewoners van hun afzondering denkt.


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #169 Gepost op: 16-09-2005, 19:29:04 »
KI-set voor Chantal
(...)
Chantal: 'Joh, ik schrok me dood. Ik dacht ik word gedwongen tot iets wat ik niet wil. Moet ik een beetje zijn zaad insemineren...'
(...)
Wat vind jij?
Tja, ze hebben het erover gehad, Menno wil er wel serieus over nadenken, maar ik weet niet in hoeverre Chantal het wel van Menno wil hebben. Mijn filosofie is, als je zegt dat je iets gaat doen, doe dat dan ook.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #170 Gepost op: 17-09-2005, 22:39:14 »
Sekslijn onder werktijd

Chantal heeft weer een sterk verhaal voor aan de Keukentafel. “Een vriendinnetje dat bij de beurs werkte, had een collega die altijd overwerkte. Je moet weten dat die telefoongesprekken daar allemaal getaped worden. Op den duur vertrouwde zijn baas het niet meer en ging hij het controleren. Bleek dat hij altijd live-seksboxen belde als hij alleen overbleef. Moest hij allemaal dingen doen met kaarsvet enzo. Toen z’n collega’s dat wisten, vroegen ze de volgende dag: “Wat doe jij eigenlijk als je overwerkt?” Hij antwoordde: “Beetje werken, beetje ertegenaan.” “O, ja?”, vroegen de anderen toen. “En je belt nooit eens iemand ofzo?” Gênant, maar ja, zoiets doe je toch ook niet!” Lieske kent veel studenten die hijglijnen inspreken. “Dat schijnt echt humor te zijn en heel goed te verdienen!”

Rikkert, neehee!

Dido vraagt Joost of hij de zonnebril van Rikkert in het Washok wil leggen. Dat is haar gevraagd toen ze in de Dagboekkamer was. Joost gelooft het niet. "Echt?" "Ja, Joost, waarom denk je anders dat ik het weet?" Joost pruilt: "Maar dat was mijn herinnering aan Rikkert!", en met nog meer drama schreeuwt hij uit: "Rikkert, neehééé!"
Even later praten Chantal, Dido en Ingrid over de bestellijst van het eten die ze in de Dagboekkamer hebben veranderd. Dit allemaal zonder overleg met de heren... Beginnen ze zich schuldig te voelen? Dido wel even, bekent ze. "Het staat totaal tegenover wie ik ben. Ik probeer het als een geintje te zien, nu vind ik het wel grappig." Chantal: "Ik heb een hele ochtend gezeten voor Jan Lul, dat gevoel had ik." Zij was namelijk degene die het invullen van de bestellijst leidde. Chantal: "Ik hou niet van liegen. De hele schijf van vijf ligt nu op tafel. Het is nu extreem verantwoord, vind ik."

Smakelijk eten, of niet?

Nathalie maakt Tanja duidelijk: "Als je het niet meer trekt, moet je het wel laten merken." Tanja: "Dat heeft geen zin." Ze baalt omdat het eten niet naar haar smaak is. "Eergisteren hadden we aardappelen met sla. Nou sorry, dat vind ik geen eten. Daarna alleen soep." Chantal raadt aan: "Als je van iets houdt: gewoon veel van bestellen." Vanavond werd Tanja in de watten gelegd met boerenkool uit de kantine van de televisiestudio. Nu staan de andere Bewoners op om aan tafel te gaan. Er staat spaghetti op het menu en bij de eerste happen is verbazingwekkend genoeg iedereen even stil

Trekspel

Er ligt iets op de keukentafel. “Oh, dus daar is het sperma terechtgekomen!” Een ranzig grapje van Menno. Chantal gaat even kijken, al gelooft ze niet dat het is wat hij zegt. Maar er ligt wel iets wits. “Gatverdamme, haal weg!” Menno legt uit dat het gewoon het resultaat van een trekspelletje is. En Joost zegt geruststellend: “Dat deden we toen jullie in de Dagboekkamer waren. Gewoon iets van mannen onder elkaar joh.”

Joost goes Rolf Wouters!

Joost is weer showmaster vanavond. Boekte hij vorige keer al grote successen met 'Frans Vlok en de benen van Rita Lynn', vanavond gaat hij dat proberen te evenaren als een soort Rolf Wouters. Hoewel, dat is slechts een deel van de show; de rest moet hij nog even bespreken met zijn mede-Bewoners. Eerst benadert hij Lieske voor een act. Hij vertelt: “Iedereen gaat zitten op de houten tafels, ik wil geen gehang op stoelen. Dan doe ik het tandenborsteldeuntje.” Hij doelt op het deuntje dat altijd in ‘Vergeet je tandenborstel niet’ klonk, de vroegere show van Rolf Wouters. “Ik heb een tandenborstel, een bekertje en tandpasta bij me. Jij wordt toevallig door mij uitgekozen als je je vinger opsteekt. Ik zeg dat iedereen vragen op je af moet vuren en terwijl dat gebeurt, poets ik mijn tanden. Zo lang mogelijk. Beantwoord jij alles goed en moet ik stoppen met poetsen omdat mijn bek helemaal lam is, dan heb jij gewonnen. Als jij een vraag fout hebt, komt de vragensteller van de laatste vraag voor jou in de plaats zitten.
"Leuk he?”
“Deal Joostje!”, gilt Lieske
sst fluisterd Joost

Joost en zijn tampon-specialisme

Linda is zes dagen achter elkaar ongesteld, vertelt ze. Joost kan erover meepraten. “Brenda altijd maar drie.” Toen zijn vriendin in Amerika zat, stuurde hij haar Nederlandse tampons, omdat die in Amerika heel anders waren. “Dat deed ik in een pakketje. Samen met haar lievelingschocola, haar lievelingstijdschrift en thee.” Linda zegt Nathalie: “Wat is het toch een goede jongen, hè.” Joost laat merken dat hij er echt verstand van heeft. “Ik kocht dan twee soorten tampons hè, voor de zwaardere dagen…” Linda onderbreekt hem: “Ja, dat hoef je mij niet te vertellen!” Maar Joost gaat gewoon door: ”… en voor de lichtere dagen, die stuurde ik dan ook.” Hij had zelfs een titel voor zijn pakketje. “Ik noemde het een ongesteldoverlevingspakket!”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #171 Gepost op: 17-09-2005, 22:40:45 »
"Oh wat lief!"

Joost en Lieske zetten thee. Joost bekent aan Lieske dat zij hem gister aan zijn vriendin deed denken. “Toen je gister buiten stond leek je heel even op Brenda”, zegt hij. “Je stond er heel vrouwelijk bij.” “Oh wat lief !”, zwijmelt Lieske . “Ja, heel vrouwelijk was je.” Lieske: “Nou, dat vind ik echt een complimentje.”

Babyface


“Ik vind jouw baardgroei wel grappig”, zegt Joost helemaal ‘out of the blue’ tegen Roel. “Ik heb voornamelijk snorgroei. Ik vind het helemaal niet grappig”, antwoordt hij. “Roel heeft een babyface”, zegt Chantal. Linda: “Mijn Bart heeft dat ook.” “Ik heb helemaal geen babyface!”, vindt Roel. “Ik dacht dat je 21 was toen we leeftijden gingen raden”, zegt Linda. “Ik vind het eigenlijk niet erg hoor. Als ik vijftig ben lijk ik dertig”, bedenkt Roel zich.

Creatief met shag

“Jezus, wie is hier bezig geweest?”, vraagt Roel geschokt als hij het pakje shag openmaakt. “Daar krijg je helemaal kanker van.” “Tanja”, antwoordt Linda. “Wat zie je dan?”, vraagt nieuwsgierige Ralph. “Een opgerold stuk papier”, antwoordt Roel. “Je kan het wel met een bijbel doen, da’s dun papier.” “’s Ochtends rookt ze zware shag”, zingt Joost heel toepasselijk. “Oh, laat die sigaretten echt snel komen”, zegt Chantal even later.

Geen haar op mijn hoofd

Ingrid komt de Huiskamer binnenlopen en heeft net het gesprek van Joost en Lieske bijgewoond over studentenverenigingen. “Ik wordt echt misselijk van die verhalen van Joost over zijn studentenvereniging”, laat ze de rest weten. Joost was lid geworden van een studentenvereniging, maar werd echt vernederd en zag anderen vernederd worden. Hij heeft toen besloten bij die vereniging weg te gaan. En dat namen de leden hem niet in dank af. Roel is er duidelijk over: “Er is echt geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om bij een studentenvereniging te gaan.” “Ze hadden zich ook de klere geschrokken als jij daar was aangekomen”, grapt Chantal. “Volgens mij zit Lieske ook gewoon bij een ‘softe’ studentenvereniging, waar ze bomen planten ofzo.”

Onverwachte hoek


Lieske is, wederom, bezig haar studentenvereniging te verdedigen. Joost heeft natuurlijk een nare ervaring achter de rug en probeert gewoon duidelijk te maken dat hij persoonlijk niet zo veel meer heeft met studentenverenigingen. Maar Lieske betrekt het op zichzelf en gaat vol in de aanval. Ze krijgt daarbij hulp uit onverwachte hoek. Roel vindt namelijk niet dat je alle studentenverenigingen over één kam moet scheren. Wat wel opvallend is, aangezien hij hier toch meerdere malen erg fel op reageerde. Maar waarschijnlijk heeft het feit dat hij vannacht zo lekker bij Lieske heeft geslapen er iets mee te maken.

Junkies

Als Nathalie zich in de Badkamer opmaakt, komt Rob binnen. Hij baalt van zijn mede-Bewoners die de koffie en sigaretten zo missen. “Ze zitten en ze hangen. Er komt niets meer uit hun handen, daar pas ik voor.” Nathalie ziet de positieve kant: “Wees blij dat we er zelf geen last van hebben.” Rob: “Ze doen het zelf. Ze hadden ook rustig aan kunnen doen met roken.” Nathalie: “Laat je er niet door meeslepen.” Rob mompelt iets als hij de deur uitloopt. Nathalie roept nog: “Wat zeg je?” Maar niemand reageert nog

Kroelen en lief doen


Linda zit met Rob in het bubbelbad. Ze wisselen ervaringen uit over scheiden. Linda’s ouders zijn gescheiden en Rob zette ook een punt achter de relatie met zijn vrouw. Rob: “Het is lastig, maar dat hoeft het niet altíjd te zijn. Als je als ouders grapjes met elkaar maakt, herkennen de kinderen dat.” Linda: “En je kan als vader vragen: 'Hoe was het bij je moeder, heeft ie een leuke vriend?'” Rob gaat verder over de liefde in het Huis, en de kans die hij die liefde geeft. “Iedereen mist iets op dit moment. Als je een beetje gaat kroelen en lief doen, heb je het al snel gezellig. Je kan voor een deel iets bij elkaar vinden, maar als je het Huis uitgaat, is dat waarschijnlijk voorbij.” Als Linda behoefte heeft aan aandacht, zoekt ze vooral Joost op. “Want bij hem weet ik dat er niks achter zit.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #172 Gepost op: 17-09-2005, 22:42:00 »
De potloodventer

Lieske vertelt een anekdote over een potloodventer die geen goede bedoelingen had. Ze fietste op een dag, nog niet zo lang geleden, in het donker naar huis. Ineens zag Lieske in de bosjes een man en terwijl ze langs hem fietste zei ze in al haar enthousiasme gedag. De man kwam de bosjes uit, zijn geslachtsdeel hing uit zijn broek. Lieske schrok er wel van maar zag de ernst van de situatie niet zo in. Totdat de man achter haar aan rende. “Hij had het zwart voor zijn ogen. Ik heb nog nooit zo iets gezien”. Ze was doodsbang, maar gelukkig haalde de engerd haar niet in. Huilend en helemaal in paniek belde ze haar moeder op. Lieske ziet nog wel één voordeel in de situatie; ze mag nu altijd de auto van haar ouders lenen. Het gesprek gaat over op het onderwerp verkrachting. ‘Stel je voor dat zo iemand je de bosjes in sleept.’ Roel: “En dat ie dan ook nog je fiets mee neemt.” “Als je gaat gillen, dan worden ze geil”, weet Nathalie te vertellen. “Hoezo, jij kent er een paar ofzo”, zegt Roel verbaasd.

Vieze asbak

Rob: “Iedereen mag dronken zijn, maar ik hou niet van agressieve mensen.”
Linda: “Iedereen moet wat van elkaar kunnen hebben. Ik moet het van jou kunnen hebben dat je er soms moeite mee hebt dat wij veel alcohol en sigaretten bestellen.” Maar Rob vindt dat helemaal niet zo erg: “Daar zit ik niet mee. Ik zie mensen graag blij met hun sigaretje.” Behalve Tanja, blijkt. Het feit dat zij vanmiddag een vieze asbak doorzocht, op zoek naar een peuk, vinden ze beiden niet kunnen. Rob: “Dan denk ik: ‘Waar ben je toch mee bezig kindje!’”

Linda over haar vriend

Linda vertelt over haar vriend. ”Het is een knappe jongen, ik ken hem al heel lang, maar ik dacht dat hij niet op mij zou vallen: meer op types als Lieske. Toen hebben we een keer gezoend en bleek het hartstikke goed te klikken. Hij is ook nog gewoon student. Gek hoor, ik hoor ook al die verhalen.”

Eindelijk!

De boodschappen zijn binnengebracht, maar de heren missen een heleboel. Roel: "We hadden heel veel bier besteld en nu hebben we ontzettend veel flessen wijn. En Olijfolie? Een hele fles, waarvoor hebben we dat nodig?" Chantal: "Om te koken." Dido: "Zullen we dan eerst maar een kopje koffie zetten?" Tanja zegt dat ze dat al heeft gedaan. "Wat goed!", reageert Dido enthousiast. "Heerlijk!" Ze wordt helemaal vrolijk van het idee van een bakkie leut en een peuk.

haarverf of bier?

De heren weten nog steeds niet welk kunstje de dames hen hebben geflikt. Joost en Menno gaan naar de Dagboekkamer. Even later wordt ook Ingrid daarheen geroepen. Ingrid komt lachend de Dagboekkamer weer uit. "Ze zijn goed op hun plek gezet", gilt ze door de Huiskamer. "Ze werden zo op zijn plek gezet. Heerlijk vond ik het." De heren begrijpen maar niet wat ze fout hebben gedaan. "Haarverf is belangrijker dan bier?'

Salmiakknotsen deel 56
Joost kan echt niet zonder zijn salmiakknotsen. “Tanja heeft de zakken meer nodig en als wij er wat van willen moeten we het gewoon aan haar vragen”, zegt Chantal. Maar waar zijn al die andere zakken dan gebleven.? “Rob heeft de zakken verstopt en ik weet echt niet waar”, zegt Joost. Op hetzelfde moment staan Rob en Ralph te koken. Als Ralph het pak mie van de plank haalt vindt hij één van de zakken met knotsen. “Kijk nou wat ik vindt Rob”, brengt hij verontwaardigd uit. Rob pakt snel de zak en rent er mee weg. Maar waar verstopt hij ze deze keer? Joost mag het weten.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #173 Gepost op: 17-09-2005, 22:42:58 »
Menno heeft het door….voor even

De dames zijn heel blij met hun haarverf, maskertjes en andere vrouwenspulletjes. Maar ze willen het teveel onder de neuzen van de heren wrijven. Opeens begrijpt Menno het. “Dat hebben jullie natuurlijk gisteren besloten.” De dames beginnen te joelen en één ogenblik lang lijkt het geheim ontrafelt. Chantal blijft echter koel en laat weten dat het daar absoluut niets mee te maken heeft. En de jongens...die geloven dat!


Mannen maak schoon!

Dido en Chantal zijn naar de Dagboekkamer geweest. Dido heeft een boodschap voor de mannen in het Huis. Niet van haar, maar van Big Brother. “Beste mannen, zoek niet overal iets achter”, leest ze voor van de brief die Big Brother in het Huis heeft neergelegd. De tekst maakt duidelijk dat Big Brother bij een budgetovertreding bepaalt wat er wordt gedaan. Deze keer werd gekozen voor de schoonheid van de vrouwen. Ze kregen watten, nagellak en nog wat andere verzorgingsproducten. En dat is niet alles. Want Dido leest voor dat de mannen binnenkort moeten schoonmaken. De benodigde schoonmaakmiddelen komen hun kant op. Natuurlijk gaan de vrouwen helemaal uit hun dak. Heeft vast ook wel iets te maken met de wijn die ze dronken voor het avondeten…

Septemberleden zijn niet cool
Lieske pakt een onderwerp op dat eerder op de dag ter sprake kwam: het studentenleven dat ze buiten het Huis leidt. Heus, het is allemaal niet zo erg als het lijkt met die ontgroeningen, vertelt ze Joost, die zelf nare ervaringen had bij een studentenvereniging. “Er zijn een paar pijlers waar rekening mee wordt gehouden en als aspirant-lid kan je mensen aanklagen via een rechtssysteem als jou iets wordt aangedaan. Het is heel strak geregeld. Jongens en meisjes hebben natuurlijk af en toe teveel drank op, net als in het echte leven trouwens, en dan worden ze aangeklaagd. En die mensen worden echt niet cool gevonden hoor! We hebben zelfs een hekel aan de zogenaamde septemberleden. Dat zijn mensen die alleen op de vereniging zijn tijdens een ontgroening en hun gezicht de rest van het jaar niet laten zien.” Dat vindt Joost ook niets. Dan voelt Lieske opeens iets: “Ik voel mijn wijntje al behoorlijk hangen hoor, jij?”

“Get the party started”

De dames jutten Joost op om naar de Dagboekkamer te gaan om muziek te vragen voor vanavond. Hij is eerst niet echt enthousiast. “Je durft zeker niet meer”, daagt Ingrid hem uit. Maar Big Brother roept hem prompt zelf naar de Dagboekkamer. Als Joost terugkomt heeft hij een mededeling voor de groep. “Even stil allemaal”, vraagt Joost. “We krijgen muziek.” Iedereen schreeuwt het uit, maar waar blijft de muziek dan? De dames kijken nog één keer zwoel in de camera en vragen in koor: “Big Brother, mogen de dames alstublieft muziek? “ En voor ze het weten knalt Pink de speakers uit. “Get the party started.”

Wie met wie?

De Tuin van het Huis is vanavond de dansvloer van de Bewoners. De favoriete nummers van de vrouwen lijken allemaal voorbij te komen. Robbie Williams, Marco Borsato, Des’ree en Kane. Iedereen leeft zich helemaal uit. Menno zoent Ingrid, Joost probeert Dido te zoen, Roel pakt Lieske even lekker vast en Chantal… Chantal zwijmelt weer eens weg bij Dinand.


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #174 Gepost op: 17-09-2005, 23:02:39 »
Tanja: "Dat heeft geen zin." Ze baalt omdat het eten niet naar haar smaak is. "Eergisteren hadden we aardappelen met sla. Nou sorry, dat vind ik geen eten. Daarna alleen soep."
Laat haar dan zelf koken. Toen mijn moeder zwanger was heeft ze altijd nog gewoon gekookt en het huishouden gedaan. Toen ze ging bevallen van mijn zus heeft ze zelfs zelf nog de auto aangeduwd.
En over mijn zuster gesproken, zij heeft ook gewoon alles gedaan tijdens haar zwangerschappen.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #175 Gepost op: 17-09-2005, 23:15:49 »
Paringsdans

Op deze avond lijkt niets meer voorspelbaar. Zo danst Roel lekker met Tanja, geven Ralph en Lieske een ‘latin’-showtje weg en hebben de bewegingen van Dido en Menno iets weg van een paringsdans. “Ik kan niet meer serieus dansen”, zegt Dido. Menno vindt dat niet zo’n probleem. “Kun je wel serieus zoenen?”

Ingrid heeft te veel op

Ingrid rent naar haar kamer en gaat op bed liggen. Menno gaat gelijk achter haar aan en vraagt wat er is. “Ik ben kotsmisselijk”, laat ze hem weten. Even later geeft ze inderdaad over. Met haar hoofd in haar handen zit ze op de rand van haar bed. Voor Ingrid lijkt het feest een voortijdig einde te krijgen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #176 Gepost op: 17-09-2005, 23:21:03 »
Eerste Big Brother-kots van het jaar :D
Zit Menno ineens achter Dido aan?!
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #177 Gepost op: 18-09-2005, 00:07:38 »
"Ze heeft een vriend!"

Chantal probeert Linda nog te redden van een herhaling van haar 'fout'. "Ze heeft een vriendje waar ze echt heel veel van houdt!", roept ze tegen Roel, als hij Linda nog een keer probeert te zoenen. Linda lijkt ook wat schuldig te kijken. Even later zit Tanja weer gezellig bij Roel op schoot. Hij slaat een arm om haar heen en ze straalt. Hij is erg geliefd vanavond, alleen van Dido krijgt hij weinig aandacht. Zou dat voor hem een reden zijn geweest met Linda te gaan zoenen?

Linda vertelt het Dido

Dido komt bij Linda op de zitzak zitten: "Ik vind je lief!" Linda vertelt het meteen: "Ik heb met Roel gezoend." Ze zegt het of ze er spijt van heeft. "Maar waarom doe je dat dan?", vraagt Dido lief. Ze heeft hem al behoorlijk zitten. Linda haalt haar schouders op. Ondertussen doet Chantal een solodans met twee preien in haar hand. De innige Roel en Tanja kijken toe.

Heel wat om over na te denken

Wat doen mensen toch rare dingen als ze gedronken hebben. Na de zoen met Roel beseft Linda opeens wat ze gedaan heeft. En dan komen de waterlanders. Chantal pakt haar stevig beet: “Het komt wel goed lieve schat.” Linda laat de tranen de vrije loop. “Het komt allemaal echt goed”, zegt Chantal nog eens. “Jij slaapt vannacht bij mij.” Tanja biedt op haar beurt Roel de overbekende schouder. En als de laatste tonen van André Hazes wegsterven hebben sommige Bewoners heel wat om over na te denken.

Wat nu?

Alle Bewoners zijn nog in dromenland en dat is ook niet zo raar. Wat een avond. Zo was Linda troosteloos na haar zoen met Roel, lag Ingrid helemaal alleen ziek in haar bed, heeft Roel het nog geprobeerd bij Dido, was Lieske jaloers en kon Menno niet genoeg krijgen van de mooie Dido. Wat voelen ze als ze wakker worden? Kunnen alle Bewoners elkaar nog recht in de ogen kijken?

Ralph ziet het zonnetje schijnen

Ralph is wakker. Met een warrige haardos constateert hij dat buiten het zonnetje schijnt. Eerst maar eens een beetje opfrissen!


Een stralende morgen


Ralph scharrelt wat rond in de keuken; glaasje melk, oven voorverwarmen, koffie zetten. Met een mok cornflakes gaat hij naar de tuin, trekt een stoel in de zon en rustig geniet hij van een stralende zondagmorgen.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2005, 11:05:11 door Nîcky »

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #178 Gepost op: 18-09-2005, 10:08:24 »
oei oei....
 ::oink::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #179 Gepost op: 18-09-2005, 11:48:55 »
Alleen koffie gezet

Rob en Dido zijn ook in de Keuken verschenen. Ralph verontschuldigd zich (terwijl hij de smeulende puinhopen van vanacht aan het opruimen is) dat hij alleen koffie heeft gezet en niet aan thee heeft gedacht. Rob en Dido hebben daar alle begrip voor.

"Was het nog leuk?"

Joost wakker, Ingrid komt de Keuken binnen strompelen met een donkere zonnebril op: “het kwam nog net m’n oren niet uit," kreunt ze. “Was het nog leuk?” Dido: “eeuh... ja, je hebt het natuurlijk gemist; wat er is gebeurt. Dat moet je maar terugzien ofzo, dat kan ik echt niet vertellen.” Ingrid is nog te brak om verder te vragen en ze gaat richting badkamer. Daar komt ze Linda tegen: “Ik heb met m’n lompe kop met Roel lopen zoenen!" Ingrid verblikt of verbloost niet: “Ja, dat hoor ik net van Joost,” reageert ze koeltjes.

Ik voel me keigoed!

Chantal: “Lig ik net lekker te slapen, springt Linda bij mij op bed. Jankend, alsof de wereld was vergaan.”
Roel komt aanlopen en Linda geeft hem van achteren een slag voor z’n hoofd. “Ik voel me keigoed” zingt hij.
Chantal: “dat geloven we niet.”
“Ik voel me keigeil” zingt hij verder.
Chantal: “dat geloven we dan weer wel.”
Roel:”Ik was gister behoorlijk van m’n padje af. Maar goed dat alles op DVD staat, want ik kan me niet alles herinneren.”
Ingrid:”In mijn geval zal dat niet zo’n prettig DVD’tje worden”
Roel:”En jij, Chantal, ook een beetje veel op?”
Chantal: “Ik had zoveel op dat ik maar naar bed ben gegaan, anders was ik gevaarlijk geworden.”

Een goede zoen

De heftige avond lijkt de Bewoners niet los te laten. Er wordt nog steeds over nagepraat in de Tuin. “Ik kan alleen maar herinneren dat we gezoend hebben, wat er dat uur ervoor is gebeurd weet ik echt niet meer. Al had ik ondersteboven aan die camerapaal gehangen, dan nog zou ik het me niet kunnen herinneren”, zegt Roel. “Met andere woorden, ik heb aardig geslet dus gister.” “Dat ik dan toch weer de eerste moet zijn die weer moet gaan zoenen”, zegt Linda zuchtend. “Nou we hebben het toch echt samen gedaan hoor”, valt Roel haar in de rede. Dan voegt Tanja zich bij de groep: “Goedemorgen zuiplapjes.” “Playboy”, zegt ze schertsend tegen Roel. “Zo, die rosé doet het wel”, concludeert Roel. “Ja, voor mij niet meer”, zegt Chantal beslist. Roel: “Ja, ik was echt totaal uit mijn pannenlap”. “Het is een nieuw soort drugs voor je Roel, misschien kun je er pilletjes van maken”, stelt Ingrid voor.
Linda voelt zich wel schuldig over haar escapade van gisteravond. “Daarna heb je toch ook gehuild, dat vond ie (Bart, de vriend van Linda, red.) ook weer mooi om te zien denk ik”, zegt Roel. “Het was wel lekker in ieder geval”, zegt Linda. “Ja je kan goed zoenen”, beaamt Roel. “En dat allemaal in je Nominatieweek”, zegt Chantal. “Maar het kan ook zijn dat al die meisjes denken ‘laat die Roel maar naar huis komen, die zoent lekker.’” “Ja, het was een goede zoen”, besluit Roel.


Een beetje SM

Chantal, Roel en Tanja praten in de Tuin over Lieske. Ze bespreken hoe de zoen van Roel en Linda op Lieske moet zijn overgekomen. Twee dagen geleden kroop ‘playboy’ Roel nog bij Lieske in bed en nu zoende hij tegen alle verwachtingen in met Linda. “Ze voelde zich er niet gemakkelijk bij. Ik zag haar wel een aantal keer kijken. Ze begreep het niet helemaal, zo kwam het op mij over”, zegt Tanja. “En ze voelt zich al niet zo lekker in de groep”, voegt Chantal toe. Roel ziet het probleem niet helemaal: “We hebben toen gewoon knus bij elkaar geslapen.” Chantal maakt zich zorgen over haar dans met Roel. Naar haar idee is ze te ver gegaan. “Nou, dan was de dans met de stengels erger, een beetje SM”, antwoordt Tanja geruststellend. Ze legt uit dat de dans met Roel er juist heel onschuldig uitzag. Chantal is er niet gerust op en benadrukt weer dat de televisiemakers de beelden zo kunnen monteren dat ze als een slet overkomt. Hierbij maakt ze met haar vingers een knippende beweging. Chantal lijkt de aanwezigheid van de camera’s niet los te kunnen laten. Paranoia?
« Laatst bewerkt op: 18-09-2005, 13:20:10 door Nîcky »