Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Big Brother 2005 / Re: Big Brother 2005 nieuws
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 26-05-2006, 09:28:06 »
Joost gaat bij de Tv!
Voor BB5-winnaar Joost Hoebink is opnieuw een droom uitgekomen. Tijdens zijn verblijf in het Aalsmeerse huis liet hij al niet na om zijn tv-ambities bekend te maken en dat heeft nu eindelijk vruchten afgeworpen. Op zijn Website meldt Joost dat de eindredacteur van AVRO jeugd hem na een goed verlopen sollicitatiegesprek een baan op de redactie heeft aangeboden en dat hij per direct kon beginnen. Voor het komende tv-seizoen gaat hij helpen bij het produceren van een nieuw AVRO jeugdprogramma dat vanaf september te zien zal zijn bij Z@pp op Nederland3. Naast produceren blijft het zijn ambitie om te presenteren. "Ik denk dat het voor een aspirant-presentator hoe dan ook super goed is om aan de andere kant van de camera gewerkt te hebben. Ik kan nog zoveel leren. Ik heb er ontzettend veel zin in!", aldus Joost.

Bron: MediaWatchers
2
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 31-12-2005, 20:46:01 »
BB3-Ed valt Gert-Jan bij

Drie weken voor de finale van Big Brother 3 werd de forse hardrocker Ed het huis uit gestemd. Ten-minste, zo werd het gepresenteerd ... Vlak na zijn exit klapte een medewerker van het programma uit de school. "Die vertelde dat hij mij liever in het huis had gehouden, maar er was nou eenmaal al beslist over de winnaar", zo zei hij. "Drie weken voor de finale wist ik al dat Sandy ging winnen", volgens Ed in het weekblad Party. Ed en Gert-Jan waren weliswaar in het huis niet de beste vrienden, maar Ed heeft wel respect voor het lef dat zijn voormalige rivaal toont. "Ik heb het nooit aangedurfd, maar ik wéét dat Gert-Jan gelijk heeft. Als burgertje sta je toch maar even tegenover het grote Endemol. Nu ik contractueel niks meer met BB te maken heb, maakt dat Sandy-verhaal me ook niet meer uit."

Bron : Mediawatchers

3
Big Brother 2005 / Re: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Laatste bericht door Fabiann Gepost op 28-12-2005, 23:44:41 »
Kelly Van der Veer en Tatanja Simic doen ook mee aan deze Reeks.  ::jaja::
Ooh leuk! ::rofl::
4
« Laatste bericht door Fossiel Gepost op 28-12-2005, 14:26:35 »
Volgens mij doet ook die Tsjakka-goeroe mee
Emile Ratelband ::jaja::

Ik ga niet kijken, misschien volgen wie eruit gaat enzo, net als bij afgelopen serie
5
Big Brother 2005 / Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Laatste bericht door Test Gepost op 28-12-2005, 13:54:28 »
Tanja Groninger van het jaar?

Zoals elk jaar organiseert RTV Noord de Groninger van het Jaar-verkiezing. Er zijn tien genomi-neerden, allemaal Groningers die het afgelopen jaar nadrukkelijk in beeld waren. In een live tv-uitzending op 30 december, rechtstreeks vanuit de Mediacentrale in Groningen, wordt de winnaar bekend gemaakt. Eén van de genomi-neerden is BB-bewoonster Tanja Slangenberg. Haar voordracht luidt: "Zorgde voor een primeur met het op de wereld zetten van de eerste Big Brother Baby. Beviel voor de ogen van kijkend Nederland van Joscelyn. Onderscheidde zich met haar nuchtere Groningse kijk op de wereld en vooral op haar medebewoners. Trok de aandacht met haar stevige rookgedrag tijdens de zwangerschap. Heeft zich inmiddels terug getrokken in de anonimiteit."

::rofl:: ::rofl:: Hoe verzinnen ze het... ::rofl:: ::rofl::
6
« Laatste bericht door Beaudelaire Gepost op 28-12-2005, 11:43:31 »
Volgens mij doet ook die Tsjakka-goeroe mee
7
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 28-12-2005, 11:39:47 »
Een nieuwe plaat

Ook Roel Dietvorst werd de afgelopen dagen door diverse media Over zijn nare exit geïnterviewd.: "Ik was eerlijk gezegd meer opgelucht dat ik naar buiten kon. Ik had al gehoord dat Dido me miste, dus daar was ik heel blij mee. Die gemiste pot geld deed me wat minder. Roel heeft er nooit moeite mee gehad dat hij 24 uur per dag gevolgd werd door de camera's. En zo kon het gebeuren dat de honderdduizenden kijkers via televisie en internet konden zien Roel zich op het toilet opsloot om te masturberen. ,,Ik ben niet iemand die daar ingewikkeld over doet. De rest doet het in bed. Dat vind ik vies en doe het gewoon op het toilet. Wc-papiertje en klaar. Je moet het toch kwijt, anders word je gek.'' De 10.000 euro van zijn rookopdracht gaat hij goed besteden. "Ik heb thuis een semi-amateuristische muziekstudio die ik nu gigantisch kan uitbreiden. Ik ga een nieuwe plaat maken die over vier tot vijf weken klaar moet zijn."

8
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 28-12-2005, 11:38:58 »
Geen vrienden overgehouden

Nijmegenaar Joost Hoebink triomfeerde vorige week in het Big Brother-huis. Hij zat 121 dagen opgesloten voor het oog van honderdduizenden televisiekijkers. "Ik betwijfel of ik aan dit avontuur vrienden overhoud. Het was een topgroep daarbinnen, maar we komen allemaal uit compleet andere werelden. Met de één kon ik absoluut beter overweg dan de ander. Zeker Roel was echt een tegenpool van mijzelf. Daar had ik in het echte leven nooit contact mee gekregen. Maar mijn vrienden hebben voor iedereen in het huis groot respect. En dan vooral omdat die mensen wel 121 dagen met mij in één huis hebben samengeleefd. Dat was ze zelf nooit gelukt. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Echt waar. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen genoeg van me krijgen. Ik ben erg druk en aanwezig."

9
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 27-12-2005, 22:46:45 »
Bekende Nederlanders in het Hotel Big Brother

De regulier Big Brother is net ten einde, maar vanaf 12 januari komt Talpa met Hotel Big Brother, waarin zeven 'bekende' Nederlanders (daar zijn ze weer) en een bekende 'Big Boss' een hotel gaan runnen. Een gewaagde gok, na de flop met het Tien Sterren Restaurant.
Lees verder >>Acht 'eigenzinnige' BN'ers die zoveel mogelijk geld moeten gaan verdienen voor een goed doel: een nieuw Mappa Mondo Huis van het Rode Kruis. Namen van BN'ers die genoemd worden zijn Viola Holt, Kim Hol
10
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 27-12-2005, 14:38:53 »
Linda heeft geen spijt

Ze zou het zo weer overdoen. Ook al duurde het verblijf van Linda Rijsdijk in het Big Brotherhuis slechts enkele weken, het was ongetwijfeld de gekste periode uit het leven van de 25-jarige Roosendaalse. Ze staat weer vijf dagen achter de bar in Dakota, het horecabedrijf aan de Roosendaalse Markt. Maar er gaat geen dag voorbij of de vrouw wordt nog geconfronteerd met haar deelname aan het veelbesproken programma. "Het enige jammerlijke vind ik, dat ik al die weken ben afgeschilderd als een feestbeest. Op grond daarvan hebben de kijkers gestemd, terwijl ik ook een heel sociaal karakter heb. Die kant van mijn persoontje is te weinig belicht, vind ik. Maar ik heb er geen spijt van. Met een paar bewoners heb ik nog regelmatig contact. Menno zie ik bijna dagelijks. Hij was in het huis mijn beste maatje.“

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10