Auteur Topic: Bewoner Menno ( Vijfde Afvaller)  (gelezen 20925 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Menno
« Reactie #40 Gepost op: 19-10-2005, 22:39:37 »
ik vin dat haar nie leuk ::ohno::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Menno
« Reactie #41 Gepost op: 19-10-2005, 22:49:40 »
Zo te lezen heeft Ingrid het een beetje gehad met Menno  :-\\
klopt dat heb ik ook gelezen..
Ingrid vond Menno een beetje puberaal gedragen..
Overal waar zij was, was Menno ook..
Dus als er sprake van een vonk dan is die nu gedooft tussen de twee..

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Menno
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2005, 02:35:24 »
Ik vind Menno ook veel leuker zo zonder Ingrid  ::jaja::

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Bewoner Menno
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2005, 09:29:59 »
Ik vind Menno ook veel leuker zo zonder Ingrid  ::jaja::

Helemaal mee eens  ::jaja::
...unbeschreiblich weiblich...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Menno
« Reactie #44 Gepost op: 20-10-2005, 12:10:05 »
Morge is Menno jarig..  ::feest::
De bewoners willen hem in het zonnetje zetten door hem voor 1 dag zijn golfclubs in het huis te gunnen die hij mist in het BB-huis.
Leuk idee van de andere bewoners..  ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Menno
« Reactie #45 Gepost op: 20-10-2005, 12:12:11 »
Morge is Menno jarig..  ::feest::
De bewoners willen hem in het zonnetje zetten door hem voor 1 dag zijn golfclubs in het huis te gunnen die hij mist in het BB-huis.
Leuk idee van de andere bewoners..  ::ok::

Dat is zeker een leuk idee  ::ok:: ::ok::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Menno
« Reactie #46 Gepost op: 20-10-2005, 15:19:06 »
da heeftie zijn golfclubs, maar wat moettie dermee in ene huis?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Menno
« Reactie #47 Gepost op: 20-10-2005, 16:43:55 »
Camera's stukslaan?
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Menno
« Reactie #48 Gepost op: 20-10-2005, 16:46:16 »
Camera's stukslaan?

 ::jaja::  ::ok::
Of gewoon Ingrid in een hole in one eruit bonjouren [of hoe je dat ook maar schrijft...]  ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Menno
« Reactie #49 Gepost op: 4-11-2005, 13:06:20 »
Ik vind het best zielig voor Menno. Hij is steeds meer het pispaaltje aan het worden van de andere bewoners en ik zie echt niet in waaraan hij dat verdiend heeft.
Misschien moet hij eens leren vcan zich af te bijten en niet steeds te zeggen dat hij dingen begrijpt. Want waar hij allemaal van beschuldigd wordt, gaat helemaal nergens over. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Menno
« Reactie #50 Gepost op: 4-11-2005, 13:16:29 »
Menno heeft het nadeel dat hij mee heeft gedaan met het spel van BB door te doen alsof hij de homo was.
Nu heeft hij last van de gevolgen.
Vanaf het begin waren er al een paar die moeite met hem hadden.
Maar dit begint uit de hand te lopen, door dat er veel over hem geroddelt wordt en er niet meer positief over hem wordt gesproken. Het is erg kinderachtig..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Menno
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2005, 13:19:00 »
Ik vind het ook zeer beneden pijl dat Menno steeds de pispaal is en ik weet ook niet waar hij dat aan verdiend hebt maar ik weet wel dat ik vind dat hij deze week mag blijven  ::jaja::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Menno
« Reactie #52 Gepost op: 4-11-2005, 13:22:08 »
Als ik zo de dagboeken lees van de BB-site kan wordt ik zo moe van het gedrag tegen Menno.
Ik begin zo langerzamer hand een vergelijking te maken met ER, toen Esther de pispaal was..
Dit keer is hier geen sprake van een Carl maar van een Rob..
Die de leiding heeft en de rest zit aan te stoken...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Menno
« Reactie #53 Gepost op: 4-11-2005, 13:23:28 »
Ja maar Rob word deze week afgerekend en niet Menno dus Menno mag wel blijven hoop ik  :)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Menno
« Reactie #54 Gepost op: 4-11-2005, 13:29:18 »
Ja maar Rob word deze week afgerekend en niet Menno dus Menno mag wel blijven hoop ik  :)
Dat hoop ik wel dat Nederland het gedrag van Rob afkeurt..
Je ziet gewoon dat Menno zich sterk houdt.. Ben erg benieuwd hoe hij deze week door komt. Ik hoop ook dat hij zijn verhaal kwijt kan in de dagboekkamer of ik hoop dat BB zelf gaat grijpen.
Af en toe denk ik dat ik naar een kleuterklasje kijk..
Als ik ze zo in het huis bezig zie.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Menno
« Reactie #55 Gepost op: 4-11-2005, 14:04:34 »
ik vind de reden die menno gaf om Rob te nomineren voledig legitiem en hij mag hier dus ook niet op aangekeken worden. Er wordt hem verweten te veel met het spelletje bezig te zijn, maar wat is het anders dan? Een soapserie?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Menno
« Reactie #56 Gepost op: 4-11-2005, 14:10:50 »
ik vind de reden die menno gaf om Rob te nomineren voledig legitiem en hij mag hier dus ook niet op aangekeken worden. Er wordt hem verweten te veel met het spelletje bezig te zijn, maar wat is het anders dan? Een soapserie?
Het blijft over en weer gaan tussen Menno en Rob.
Ook is het vanaf het begin al duidelijk dat die twee elkaar niet liggen. Tja wat gebeurt er dan de 1 verteld het aan iemand omdat hij verhaal kwijt moet. Dan volgen er steeds meer ergenissen de beginnen op te vallen. Er worden steeds meer mensen bij betrokken en zo krijg je deze irritante pispaal situatie.  Voor hetzelfde geldt was het iemand anders geweest die de pispaal werd. En geen Menno. Het is gewoon erg jammer dat deze situatie zo gegroeit is..

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Bewoner Menno
« Reactie #57 Gepost op: 5-11-2005, 14:05:51 »
Lullig dat Menno het pispaaltje is. Ik vind hem de normaalste man van het stel, met een echte, eigen mening en is niet zo'n meeloper als bijv. Joost. Jammer dat het tussen hem en Ing niet meer lekker zit, maar hij heeft zo'n lekker bekkie, die krijgt thuis toch wel weer een relatie. Wat ik ook debiel vind is dat hem wordt verweten dat hij een 'spelletje speelt', maar daarvoor zit je toch in het BB huis??? Je gaat uiteindelijk voor de poen en daarvoor MOET je soms een spel spelen. Natuurlijk zien wij niet alles op tv en persoonlijk vind ik hem NIET irritant overkomen, maar je weet natuurlijk niet hoe hij 24-7 is he!? Tot nu toe is hij mijn toppertje en ik hoop oprecht dat hij in het huis blijft. Van mij mag Rob wel weg. Genoeg van gezien...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Menno
« Reactie #58 Gepost op: 6-11-2005, 15:50:05 »
Menno is absoluut niet mijn favoriete bewoner, maar sommige uitspraken van bewoners kunnen echt niet... Bijvoorbeeld Nathalie tegen Joost: "Je gaat nu meer om met Menno, en daar word je niet leuker van."
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Menno
« Reactie #59 Gepost op: 6-11-2005, 20:30:24 »
Als ik zo de dagboeken lees van de BB-site kan wordt ik zo moe van het gedrag tegen Menno.
Ik begin zo langerzamer hand een vergelijking te maken met ER, toen Esther de pispaal was..
Dit keer is hier geen sprake van een Carl maar van een Rob..
Die de leiding heeft en de rest zit aan te stoken...


Ow nou vlak Ingrid ook niet uit hoor... wat een vuil mokkel is dat! Sorry als het te raar gezegd is maar ik heb er ff geen andere woorden meer voor  >:( Ze zegt zelf al niet te sporen.... nou ze weet nog niet half hoe ontzettend ze niet spoort! Wat een idioot.

Verder kan ik alleen nog maar weer een keer zeggen dat ik Menno veel leuker vind zonder die Ingrid. Ik hoop dat hij haar gauw door heeft want zij zit hem gewoon af te kraken als hij er niet bij is.
En de rest legt alles verkeerd uit rondom Menno lijkt het wel. En die ChanKwal is echt de allerergste roddeltante die je maar kunt vinden  ::niet-ok::