Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45897 keer)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #40 Gepost op: 9-09-2005, 21:43:52 »
Ze zit nu in dat huisje waar Rob ook gezeten heeft.En daar mag ze bedenken of ze er echt uit wil.Schop haar er dan maar uit hoor.Wat een zeur.Ze zegt gister ik wil niet meer.en nu krijgt ze weer een voorkeurbehandeling.Als het een van de andere geweest was,hadden ze al weg geweest

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #41 Gepost op: 9-09-2005, 21:46:11 »
najah tis vooral zo dat de kijkcijfers gereigd waren op die baby van Tanja, nu die er ineens uit wil moet John er natuurlijk alles aan doen om haar erin te houden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #42 Gepost op: 9-09-2005, 21:53:42 »
ik denk dat er nog wel een andere Tanja staat te trappelen om een baby in dat huis te krijgen, voor haar 7 anderen  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #43 Gepost op: 9-09-2005, 22:03:58 »
Ze zit idd enige tijd in het 'buitenverblijf' (waar Rob eerst ook zat), na uitvoerig overleg met Hummie & mama Tanja. Geen contact met de buitenwereld, behalve als je een trol bent, dus.
Lieske is het er niet helemaal mee eens. Als zij zich rot voelt, mag ze dan ook een paar dagen buiten het huis tot rust komen, vraagt ze zich terecht af. Natuurlijk niet, dan wordt er wel nog meer antidepressiva aangerukt, als ze 'even' weg zou willen, zou ze er volledig uit moeten.
Als ik in het huis zou zitten, zou ik actie gaan voeren. Staken of zo.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #44 Gepost op: 9-09-2005, 22:28:59 »
Hmmh zal ook wel een klein beetje meespelen dat het Tanja is, en als Tanja terug zou komen, oeww bitchfight ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #45 Gepost op: 10-09-2005, 12:32:42 »
Tanja is terug, Big Brother kon haar onmogelijk laten gaan, ze mocht in ene huisje gaan zittne en dit vind ik toch wel ene beetje naar competitie vervalsing rieken zoals sommige bewoners ook al zeiden. Op internet hebben fans zich massaal tegen Tanja gekeerd zo blijkt uit verscheidene reacties
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Innervision

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #46 Gepost op: 10-09-2005, 20:55:58 »
owke... weird.... :| Dacht dat ze weg wilde... Maar ze is dus weer terug.... :S

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #47 Gepost op: 12-09-2005, 08:55:15 »
sjeetje,ik had toch niet gedacht dat BB zich zo zou laten kennen!
Hoe overduidelijk kun je zijn om perse iemand in het huis te willen houden,wat een voorkeursbehandeling,wat een macht heeft Tanja zeg....
eerlijkheid is niet het sterke punt van deze serie,erg jammer dit....

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #48 Gepost op: 13-09-2005, 09:23:52 »
Als er iemand bevoordeeld word, dan is het Tanja wel. Ze loopt de hele dag zo depressief als een konijn rond. Ze krijgt speciaal voedsel, ze hoeft niets te doen, als ze ene nieuw matras wil, dan krijgt ze die, in het weekend moesten de bewoners een uurtje naar de mannenslaapkamer, mevrouw mocht naar de vrouwenkamer. En als ze dan eens een keertje niet als prinses wordt behandeld, en Big Brother haar laat kennismaken met het spel, is mevrouwtje boos. Schijnheilige zwangere kip.

Dat de andere bewoners zich aan haar gaan irriteren is niet meer dan normaal. Ik zou me al veel eerder aan haar hebben geļrriteerd.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #49 Gepost op: 13-09-2005, 09:50:15 »
Als er iemand bevoordeeld word, dan is het Tanja wel. Ze loopt de hele dag zo depressief als een konijn rond. Ze krijgt speciaal voedsel, ze hoeft niets te doen, als ze ene nieuw matras wil, dan krijgt ze die, in het weekend moesten de bewoners een uurtje naar de mannenslaapkamer, mevrouw mocht naar de vrouwenkamer. En als ze dan eens een keertje niet als prinses wordt behandeld, en Big Brother haar laat kennismaken met het spel, is mevrouwtje boos. Schijnheilige zwangere kip.

Dat de andere bewoners zich aan haar gaan irriteren is niet meer dan normaal. Ik zou me al veel eerder aan haar hebben geļrriteerd.

sterker nog: ik vind het knap dat ze nog zo met Tanja om kunnen gaan zoals ze nu doen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #50 Gepost op: 13-09-2005, 12:57:52 »
hmm,net ff naar wat site`s gekeken en ook naar de live beelden maar er is weer een enorme relletje op komst!

Moet iedereen een  soort van rugzak om ,wat een zwanger buik moet voorstellen inc gewicht, en gaan puffen met een echte zwangerschaps-puf-mevrouw en wie wil er niet aan meedoen.....
juist TANJA!!

Iedereen dringt aan dat ze mee moet doen en probeert haar te motiveren en wat roept Tanja: NEEHEEEE !!

Onberijpelijk dit,wordt er eindelijk iets gedaan waar  Tanja aan mee moet en kan doen,weigert mevrouw de koningin (sorrie hoor) om mee te doen
Ik snap niet wat ze nog in dat huis doet,haar uitleg om te blijven was:
Mijn ouders vinden dat ik hier moet blijven omdat ik en de baby hier goed verzorgt worden.........

nou ja....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #51 Gepost op: 13-09-2005, 13:23:20 »
Ik snap niet wat ze nog in dat huis doet,haar uitleg om te blijven was:
Mijn ouders vinden dat ik hier moet blijven omdat ik en de baby hier goed verzorgt worden.........

Ik hoop dat de bewoners de volgende nominatieronde durven te doen wat ze moeten doen... haar nomineren. Het Nederlands publiek zorgt dan wel voor de volgende stap: naar huis.
Ik vind haar totaal niet (meer) horen in het huis. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #52 Gepost op: 13-09-2005, 16:31:59 »
100% mee eens, wat mij betreft  ::zwaai:: Tanja!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #53 Gepost op: 13-09-2005, 18:22:47 »
Aha, nu weten we waarom ze er als een drugsverslaafde uitziet: ze heeft in meerdere coffeeshops gewerkt!
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #54 Gepost op: 13-09-2005, 20:44:00 »
de bewoners beginnen zich tegen haar te verzetten, hoe lang gaat tanja nog blijven?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #55 Gepost op: 14-09-2005, 00:25:42 »
de bewoners beginnen zich tegen haar te verzetten, hoe lang gaat tanja nog blijven?

Ik denk nog een week volgende Nominatieronde is het Bye Bye  :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #56 Gepost op: 14-09-2005, 00:39:50 »
Echt wel dat ze er uitgestemd wordt als ze genomineerd is. Zo niet, wordt het tijd voor actie.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #57 Gepost op: 14-09-2005, 00:48:06 »
Echt wel dat ze er uitgestemd wordt als ze genomineerd is. Zo niet, wordt het tijd voor actie.

::rofl:: Wat ga je doen dan? Het huis bestormen en haar eruit halen? ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #58 Gepost op: 14-09-2005, 02:50:08 »
Zoiets ja!

...

Haar? Je bedoelt de baby?
The British are not impressed.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #59 Gepost op: 14-09-2005, 12:31:43 »
Ik geloof nooit dat de andere bewoners haar
durven te  nomineren!