Auteur Topic: Bewoner Egbert  (gelezen 4365 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Bewoner Egbert
« Gepost op: 21-08-2006, 21:48:30 »


(Egbert is de vader van Marcia)

Leeftijd:
45 jaar

Beroep:
Justitieel medewerker

Houdt van:
Fietsen, biljarten, kaarten en in de stamkroeg rondhangen

Wie is Egbert?
Egbert woont in in de gemeente Noord-Koggenland en werkt in een jeugdinrichting als groepsleider. Daarvoor heeft hij vijftien jaar lang een eigen taxibedrijf gehad in Amsterdam. Maar Egbert heeft veel meer gedaan. Hij heeft gewerkt als bewaker en vrachtwagenchauffeur. Egbert is gescheiden en heeft twee zoons en een dochter. Hij is opgegroeid in een schippersgezin.

Wat is je dierbaarste herinnering?
Uit met mijn vrienden op brommers naar Sint Maarten in Noord-Holland. We hebben toen in de duinen geslapen.

Egbert over zichzelf:
“Cambodja, dat is een land waar ik nog een keer naartoe wil.”

Marcia over Egbert:
“Mijn vader is leergierig en kan goed communiceren.”
Geniet nooit met mate...

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2006, 15:10:15 »
Egbert is een aardige man en gaat toch de discussies niet uit de weg. Dat komt denk ik ook door zijn werk, maar hij heeft goede mensenkennis en als hij ergens mee zit, wil hij het zo snel mogelijk uitpraten. Aan hem kan je het wel heel goed merken wanneer hij het ergens niet mee eens is en hij begint meteen te schelden (vooral tegen zichzelf) en zijn gezicht veranderd in onweer.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2006, 18:46:09 »
Egbert is een leuke kandi. Hij zegt alles recht voor z'n raap.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #3 Gepost op: 23-08-2006, 21:30:41 »
Ik vind hem een beetje de mister-know-it-all van het stel. ::)

Verder vind ik hem wel een beetje te close met zijn dochter. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #4 Gepost op: 23-08-2006, 21:32:16 »
Ik vind hem een beetje de mister-know-it-all van het stel. ::)

Verder vind ik hem wel een beetje te close met zijn dochter. :-\\

En hij denkt dat hij gaat winnen. Beetje eigendunk idd.. en daar win je geen (SMS)stemmen mee!
The sun came up and reality set in.

Offline Schaterlachje

  • Forumlid
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #5 Gepost op: 23-08-2006, 22:42:50 »
Hij is wel een oprecht persoon. Hij heeft idd aangegeven graag te willen winnen, maar ja, wie niet ?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #6 Gepost op: 25-08-2006, 17:51:21 »
Ik denk dat hij wel iets voelt voor Hilde.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2006, 08:50:10 »
Egbert vind ik op zich een normale man. Ik denk dat als hij in het nauw gedreven is, gekke sprongen kan maken. Een man met een duidelijke mening.
JJF

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2006, 13:20:11 »
Hij is wel erg met het spel bezig. Voerde een mooi stukje drama op nadat ie de redfoon had opgepakt en gisteravond weer toen ie mocht blijven.
Maar toch mag ik hem wel, hij wil een spel spelen, denkt dat ie de juiste tactieken kent en het wordt afwachten hoe ver hem dat zal brengen.

Ja, hij is idd wel erg close met zijn dochter maar niet TE. ALs 1 van de 2 het huis zal verlaten wordt het wel een groot drama ::jaja::

Als ik Talpa was geweest: Egbert, je moet het huis nu verlaten. Marcia: jij mag je vader sparen door zelf het huis te verlaten... Dat was pas drama tv geweest ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Bewoner Egbert
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2006, 18:48:49 »
Hij is wel erg met het spel bezig. Voerde een mooi stukje drama op nadat ie de redfoon had opgepakt en gisteravond weer toen ie mocht blijven.
Maar toch mag ik hem wel, hij wil een spel spelen, denkt dat ie de juiste tactieken kent en het wordt afwachten hoe ver hem dat zal brengen.

Ja, hij is idd wel erg close met zijn dochter maar niet TE. ALs 1 van de 2 het huis zal verlaten wordt het wel een groot drama ::jaja::

Als ik Talpa was geweest: Egbert, je moet het huis nu verlaten. Marcia: jij mag je vader sparen door zelf het huis te verlaten... Dat was pas drama tv geweest ;D
Dat was écht briljant geweest qua TV ja. Vooral als Marcia na haar sacrifice zou horen dat het toch niet hoefde ofzo (of andersom, nadat ze haar vader had 'genaaid')