Auteur Topic: Boer Pros  (gelezen 4130 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Pros
« Gepost op: 26-05-2006, 13:20:44 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Pros en kun je alles over hem kwijt.

Provincie:
Overijssel

Leeftijd:
35 jaar

Sterrenbeeld:
vissen

Soort bedrijf:
melkveebedrijf

Mooiste plek op bedrijf:  de strozolder, maar op dit moment ligt er geen stro.

Hobby's: koeienfokkerij, autorodeo, muziek, vissen, de handel en uitgaan.

Lievelingsdier: een koe, op dit moment is het Martha 156. Zij is fotomodel van de fokster Lutz Wine Boy.

Lievelingsmuziek: rock

Mooiste boek: Oorlogswinter

Mooiste film: Once upon a time in the west

Favoriete actrice? Kate Winslet

Lievelings tv-programma: Pelgrimstocht op RTV-Oost. Vooral de presentatie van Monique Sleidrink vind ik geweldig.

Ideale bruid: ik kan me nu nog geen beeld vormen van iemand die ik nu nog niet ken. Als ik een vriendin heb die qua karakter bij mij past dan is het uiterlijk voor mij van minder belang.

Lievelingseten: visgerechten

Bier, wijn, of...: melk

Lente, zomer, of winter: lente! Elk jaargetijde heeft zijn bekoringen, maar in de lente beginnen de dagen te lengen, de weidevogels zijn terug en alles begint te groeien en te bloeien.

Vakantie en waar naartoe: het werk op de boerderij geeft een stuk vrijheid waardoor ik vakantie minder belangrijk vind. Als ik op vakantie ga, dan het liefst naar een land om iets te leren kennen van de geschiedenis en de cultuur.

Stel je wint 14 miljoen euro: een deel ervan zou ik in mijn bedrijf steken, zodat je wat makkelijker kunt leven. Het overtollige zou ik besteden aan projecten in de derde wereld, want overdaad aan geld maakt niet gelukkig.

Mooiste jeugdherinnering: de vrijheid van de zomervakanties. Hutten bouwen in het bos, vissen aan het kanaal en logeren bij neefjes.

Levensmotto: het gaat er in het leven niet om wat je hebt, of wat je bent, maar hoe je bent.

Toekomstdroom:  een leuke vrouw, gezin, levensvatbaar bedrijf en samen gezond oud worden. Ook zou ik een eerlijke oplossing wensen in de ruilverkaveling Marshoek Hoonhorst.

Bron: kro
« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:43:09 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Pros
« Reactie #1 Gepost op: 27-05-2006, 15:15:42 »
Ik vind m eng ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Pros
« Reactie #2 Gepost op: 27-05-2006, 16:14:35 »
Ik vind m eng ;D

hij jou waarschijnlijk ook  ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ^Hester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • james blunt<3
Re: Boer Pros
« Reactie #3 Gepost op: 3-06-2006, 23:58:42 »
wat zou er in dat grote voorhoofd zitten ::schaam::
xxx