Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Neeltje is te werelds voor Sietse en dat voelen zijn ouders goed aan...grappig om te bedenken dat ik ook een keertje bij hun aan de tafel heb gezeten tijdens het middageten...maar toen was er nog geen sprake van boer zoekt vrouw...eerder van kleuter zoekt peuter
Leuk zeg! Nu je zijn ouders hebt gezien, wist je het zeker dus?Ik zei al op het werk gisteren, waar we het wel eens over dialecten hebben: mijn vader praat net zo als de vader van Wietse
Nauwelijks, bedoel je?
whahahaha ik herkende het taaltje ook meteen...als het moet dan klets ik zo met wietses heit en mem mee...ben tenslotte ook een stellingwerver En ik wist al langer dat het idd om dé Wietse ging want mijn moeder heeft er al met zijn ouders over gesproken want zij zit bij Wietses ouders op koor
Nee ik weet van niets want zijn ouders mogen niets zeggen en doen dat zeer zeker ook niet...vooral wietse's vader is zeer gesloten
Ik las ergens datSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Wietse nog steeds verkering heeft! Ze zullen wel met Neeltje bedoelen...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Dat heb ik ook gehoord uit zeer betrouwbare bron
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
766 gasten en 11 vaste bezoekers
RealityTV vandaag