DWTS: 6 VRAGEN AAN... MYRNA GOOSSENDe 5 uur Show, Eigen Huis & Tuin en Aperitivo. Je zag Myrna Goossen in al deze programma's. De komende tijd houdt de presentatrice zich met dansen bezig. Ze vindt het geweldig, ook al is het afzien. En danspartner Koen vindt ze goed bij haar passen. Waarom? Je lees het hier.
Mijn reactie was ja.. ja.. jo!! jo!!, Kortom, verbaasd en blij tegelijk. Ik vind het immers een eer om uitgekozen te worden.
Wie waren jouw favoriet uit het eerste seizoen?Mijn favoriet eerste seizoen: toch wel Jim. En heel erg gelachen om Joris. Heerlijk om hem te zien dansen!
Heb je al danservaring?Danservaring: vroeger ballet, wat overigens bij dit soort dansen een extra moeilijkheid met zich meebrengt. Verder korte stukjes gedanst bij AVRO's danstest, dat ik presenteerde. Ik denk zo'n 20 jaar geleden, dus daar heb ik nu niets meer aan.
Wat is je favoriete dans?Mijn favoriete dans heb ik nog niet ontdekt... wel mijn spierpijn!!!! Tjonge!!! Maar ik denk dat ik de rumba de leukste dans vind. Hoewel ik dat nog niet met zekerheid kan zeggen want ik weet niet precies hoe die gaat en of hij bij mij past. Heb nu nog maar 1 dans een beetje door en dat is de cha cha cha.. de eerste dans waar we mee moeten beginnen.
Past jouw danspartner Koen goed bij jou?Mijn danspartner Koen past goed bij mij omdat het een schat is, hij geduld heeft en enthousiasmeert. Bovendien heeft hij dezelfde humor als ik en is hij fanatiek en spaart me niet.
Gaan jullie winnen?Dat hoop ik natuurlijk wel! Ook al zeg ik ook eerlijk dat ik op het moment dat ik dit schrijf krom loop van de spierpijn en niet weet hoe ik de komende week de lessen door moet komen.. laat staan de komende negen weken.. maar spierpijn houdt volgens mij toch een keertje op... hoop ik...