Auteur Topic: Aflevering 1 - 11 november 2010  (gelezen 25897 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #40 Gepost op: 13-11-2010, 11:21:45 »
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat elise bedoelt, ik had hetzelfde gevoel.

En verder weet ik niet zo heel goed wat ervan te denken. Ik keek het net via uitzending gemist op de computer en begon halverwege tegelijk Patience te spelen, wat me niet echt een goed teken lijkt.
Het doet me inderdaad zoals anderen al zeiden aan Terra Incognita en Mercator denken, waar je een hoop vage aanwijzingen krijgt, waar je toch niet echt een touw aan vast kan knopen, als je er zelf niet in zit, dus van meepuzzelen is al geen sprake.

Volgende week nog eens kijken, maar ik vrees dat ik ga opgeven...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #41 Gepost op: 13-11-2010, 19:10:03 »
Erg leuk programma, met een leuke, diverse groep kandidaten. Ik ga het zeker volgen!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #42 Gepost op: 13-11-2010, 20:31:06 »
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat elise bedoelt, ik had hetzelfde gevoel.

En verder weet ik niet zo heel goed wat ervan te denken. Ik keek het net via uitzending gemist op de computer en begon halverwege tegelijk Patience te spelen, wat me niet echt een goed teken lijkt.
Het doet me inderdaad zoals anderen al zeiden aan Terra Incognita en Mercator denken, waar je een hoop vage aanwijzingen krijgt, waar je toch niet echt een touw aan vast kan knopen, als je er zelf niet in zit, dus van meepuzzelen is al geen sprake.

Volgende week nog eens kijken, maar ik vrees dat ik ga opgeven...
Same here Robby. Ik vond het mooi in elkaar gezet, mooie beelden, maar is miste toch een soort spanning. Dan krijgt iemand een aanwijzing, maar volgens mij weet je helemaal op het eind pas wat je met die aanwijzing kunt. Ofzo. Zal volgende keer nog wel eens kijken, maar ik vond het eigenlijk een beetje tegen vallen..
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #43 Gepost op: 13-11-2010, 20:51:34 »
Ik heb net de afelvering bekeken op uitzending gemist.

Dit spel gaat me echt enorm boeien.
Ik ben een 14 jaar geleden in Jerusalem geweest en ik herkende direct de contouren van de muren van jerusalem.

Ik ben reuze benieuwd.
Heb al speculaties over de aanwijzingen die gegeven zijn... maar zal die niet plaatsen, daar het misschien spoilers kunnen zijn.

ja, geweldige serie, ben nu al dik fan. ER gaat van de programering af, die kijk ik zondagavond wel, de PC gaat er bij mij op (heb een vent thuis zitten die voetbal kijkt..... dus dan maar openmen. hihi)
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #44 Gepost op: 14-11-2010, 22:48:20 »
Het gaat er een stuk rustiger aan toe dan bij WIDM, maar ik vind het wel de moeite waard. Mooie beelden.
Donderdag weer kijken. ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #45 Gepost op: 14-11-2010, 23:43:24 »
Ik vind t ook een boeiend programma. Er is veel te zien en nog meer te leren, de kandidaten zijn allemaal leuk tot nu toe. Schiffmacher gedroeg zich mollig alhoewel er geen mol in zit. Sandra is er terecht al uitgestapt. en komisch om te zien dat John de Wolf geen verstand van puzzelen heeft.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #46 Gepost op: 15-11-2010, 01:23:27 »
Net gekeken, ik vond het leuk! Net als vele anderen hier, ging ik op zoek naar De Mol in het midden. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #47 Gepost op: 16-11-2010, 14:07:59 »
Net gekeken, ik vond het leuk! Net als vele anderen hier, ging ik op zoek naar De Mol in het midden. ;D

Haha, inderdaad :)! Driftig op zoek naar aanwijzingen en dergelijke. Prachtig programma, ik stoor me alleen een beetje aan de ietwat dramatisch en kinderachtige voice-over...
Weet je het niet, antraciet

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #48 Gepost op: 16-11-2010, 16:47:26 »
ik ga donderdag eens goed naar die voice over luisteren. Hij was mij nog niet opgevallen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #49 Gepost op: 17-11-2010, 19:13:28 »
ik ga donderdag eens goed naar die voice over luisteren. Hij was mij nog niet opgevallen.

Ik ook, als iemand zegt, let daarop, ga ik dat automatisch doen en me er vervolgens héél erg aan irriteren (of niet). ;D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #50 Gepost op: 17-11-2010, 20:27:36 »
Ik ook, als iemand zegt, let daarop, ga ik dat automatisch doen en me er vervolgens héél erg aan irriteren (of niet). ;D

Ik vond het wel mee vallen eerlijk gezegd.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kimr1

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #51 Gepost op: 18-11-2010, 16:10:42 »
Hier nog een fan. Het is echt een leuk programma.
Zijn er ook mensen die meedoen via de website?
Ik kom er echt niet uit ::ohno::
Volgens mij heb ik alles goed, maar hij keurt niets goed, wat ik ook probeer.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #52 Gepost op: 18-11-2010, 19:16:37 »
hoi Kim  ::zwaai::

Heb je al wel een eo paspoort gemaakt, en jezelf goed geregistreerd?

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kimr1

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #53 Gepost op: 18-11-2010, 19:53:40 »
Ja, ik ben ingelogd en heb het internet afgespeurd voor de goede antwoorden.
Dacht dat ik alle antwoorden goed had. Je moet dan de eerste letters achterelkaar zetten en dat inbvullen bij "kraak de code".
En dat telt hij niet goed, dus heb toch niet alles goed  ;). Kan alleen niet ontdekken wat ik fout heb  ???
« Laatst bewerkt op: 18-11-2010, 20:00:33 door kimr1 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #54 Gepost op: 20-11-2010, 21:31:44 »
Ik heb de eerste afelvering vanmiddag bekeken en heb wederom genoten van al het moois wat Istanbul je brengt....veel mooie herinneringen kwamen bij me boven ::bravo::
Op zich lijkt het me een leuk programma...ik ga dan ook zeker de tweede aflevering bekijken.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - 11 november 2010
« Reactie #55 Gepost op: 9-12-2010, 23:03:22 »
Vorige week Expeditie Robinson afgesloten dus ik denk laat ik de Pelgrimscode aflevering 1 maar is online ga kijken.

Ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden. De opdrachten gaan te snel en zijn niet spannend genoeg, de chemie onderling is wel goed, de aanwijzingen over de schat zijn nog niet interessant aangezien ik nog niet weet wat het inhoud. Veel jatwerk van Wie is de Mol maar ook weer niet zo erg dat het vervelend wordt. De enige 2 die ik vervelend vind in de serie zijn Melody Klaver en de voice-over.

Niet onaangenaam om te kijken maar nog zeker geen 'must see' voor mij. Binnenkort aflevering 2 maar eens bekijken.
When life knocks you down, fight back!