Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Flashback 2011 / Re: Flashback in de media
« Laatste bericht door KD. Gepost op 12-04-2012, 22:51:26 »
Een tweede seizoen zou leuk zijn! Prima concept. ::ok::

Maar als het met BN'ers moet, dan liever helemaal niet.  :-\\
2
« Laatste bericht door joligmolletje Gepost op 4-04-2012, 09:36:17 »
Ik hoop ook op een tweede flashback. Ik vond het een heel leuk programma met leuke kandidaten, opdrachten en locaties (en eindelijk weer eens een nieuw programmaformat).
3
« Laatste bericht door NextGP Gepost op 30-03-2012, 08:31:32 »
Erik van der Hoff hoopt op 2de kans Flashback op tv-beurs
Het is één van de mislukte programma’s van Nederland 1 van vorig jaar: Flashback. Patrick Lodiers nam kandidaten mee naar Zuid-Afrika waar ze heel de dag een intensief spel speelden met aan het einde van de dag een flashback-test. Erik van der Hoff van producent Blazhoffski hoopt Flashback dit weekend te verkopen op de MipTV, een internationale tv-beurs in Cannes. “Maar we zouden ook heel graag een tweede serie maken op Nederland 3, eventueel met bekende Nederlanders. BNN is ook Nederland 3, maar ze moesten iets op Nederland 1 doen, omroeppolitiek.”

De presentator/producent vertelt aan deze blog: “We zouden een prachtserie kunnen maken, ook door alle lessen die we hebben geleerd bij het maken van de eerste. Dat was nog zoeken. Omdat we in absolute aantallen niet genoeg kijkers haalden, ziet Nederland 1 het als mislukt. Maar Flashback werkte wel in de doelgroep. De normale Nederland 1-kijker ging naar Nederland 2 of RTL 4, maar uit een grondige analyse bleek de jonge doelgroep over te blijven. We hoorden ook dat zij fanatiek meespeelden bij elke aflevering. Het principe werkt heel goed.”

Blazhoffski is voor de internationale uitrol van het format de samenwerking aangegaan met Warner Brothers. “We hopen dus Flashback nog ergens in het buitenland te kunnen maken, om te bewijzen dat het wel degelijk werkt.”

bron: http://zappen.blog.nl/hot-abroad/2012/03/29/erik-van-der-hoff-hoopt-op-2de-kans-flashback-op-tv-beurs

Spannend  :)
4
Flashback 2011 / Re: Flashback aflevering 8. DE FIINALE donderdag 20.30 uur
« Laatste bericht door Addie Gepost op 5-06-2011, 20:29:20 »
eey valen-el-topo jij doet mee aan dat online widm spel weer ik strax ook aan meedoe XD
5
Flashback 2011 / Re: Flashback aflevering 8. DE FIINALE donderdag 20.30 uur
« Laatste bericht door valen-el-topo Gepost op 5-06-2011, 16:42:27 »
joehoe sanne wins de leukste beste enz. echt spannend want jeffrey hing met haar oop gelijke hoogte!
6
Flashback 2011 / Re: Team 2: Henny
« Laatste bericht door valen-el-topo Gepost op 5-06-2011, 16:39:42 »
Hier idem. Vond maar irritant overkomen. Precies zien waar het fout gaan, maar ondertussen bijna geen vraag goed beantwoorden. Nu zien we natuurlijk maar een klein stukje, maar ik vind het niet erg om hem te zien gaan.
ik ook niet. wel jammer dat jou zus er ook uitligt >:D
7
Flashback 2011 / Re: Aflevering 1. Donderdag 24 maart 20.30 uur
« Laatste bericht door valen-el-topo Gepost op 5-06-2011, 16:37:11 »
erg leuk maar widm is  leuker!!!
wel jammer dat henny eruit moest, sanne lijkt me op zich wel een goede kanshebber
8
Flashback 2011 / Re: Exclusief: Stel hier je vragen aan de makers!
« Laatste bericht door Jelsir Gepost op 2-06-2011, 22:42:06 »
Bedankt voor de antwoorden!  ;D
9
« Laatste bericht door Flashback Gepost op 1-06-2011, 10:01:55 »
24. Komen jullie volgend jaar terug ?

Dat hopen we!

25. Dank je wel "Flashback" voor het beantwoorden van onze vragen!

Graag gedaan! En we vonden het erg leuk om jullie vragen te krijgen en te kunnen beantwoorden.

26. Zouden jullie bij een vervolg seizoen, een soort van popup-screen willen plaatsen op de website, waarin de laatste aflevering gekeken kan worden. Vond het namelijk erg vervelend om steeds de afvaller (en winnaar) al te zien voor ik de aflevering ging kijken.

Bedankt voor je opmerking! Deze hebben we ook aan BNN gegeven.

27. Zijn jullie blij met de behaalde kijkcijfers? En wat was de voorspellling qua kijkers?

We hadden gehoopt op hogere kijkcijfers (wie niet?). Het is moeilijk te voorspellen wat de kijkcijfers zouden zijn. Het was voor het eerst zo'n wekelijks programma op NL1.
10
« Laatste bericht door Jelsir Gepost op 29-05-2011, 17:21:09 »
Zijn jullie blij met de behaalde kijkcijfers? En wat was de voorspellling qua kijkers?
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10