Auteur Topic: Spelen Lieke en Michon vals?  (gelezen 13572 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Spelen Lieke en Michon vals?
« Reactie #20 Gepost op: 10-12-2004, 11:12:19 »
Bij Jensen zeiden ze ook dat ze niet vals hebben gespeeld. Ik zie niet in waarom ze niet te geloven, bovendien zullen zij het vast wel beter weten dan een paar fans die zich baseren op wat ze op tv zien. Bovendien nog weer een dieptrieste actie van Tobias die zich flink laat kennen, die ik gemist had.


Lieke en Michon, van harte gefeliciteerd!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelen Lieke en Michon vals?
« Reactie #21 Gepost op: 10-12-2004, 15:52:05 »
Bij Jensen zeiden ze ook dat ze niet vals hebben gespeeld. Ik zie niet in waarom ze niet te geloven,


nou ja lijkt me logisch dat ze zeggen dat het niet vals ging..ze hebben namelijk gewonnen..(niet dat ik denk dat er vals is gespeeld, heb de finale niet gezien, maar lijkt me niet dat zij zullen zeggen van 'ja dat klopt, we hebben door valsspelen gewonnen'..)

Offline betty_boopoop

  • Forumlid
Re: Spelen Lieke en Michon vals?
« Reactie #22 Gepost op: 10-12-2004, 17:32:47 »

Bij Jensen zeiden ze ook dat ze niet vals hebben gespeeld. Ik zie niet in waarom ze niet te geloven,


Slaap maar door hoor!
Lieke en Michon kan je niet op hun woord geloven?? Keer op keer hebben ze gelogen. Lieke liegt keihard over alles. Vergeten dat toen Theo haar vroeg wie verantwoordlijk was voor de vloer in het 5e apartment ze glashard loog, want zij was er zelf wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze liegen en draaien om alles heen (dat contract gedoe bij Boulevard!) en wat ik ook niet snap is dat we alleen de bieder hebben gezien, niet die "Hans" die eventueel aan de telefoon hing. Bovendien staat Lieke met d'r kop op de site van de vloerleverancier, ze hebben dus deals gesloten en dat is tegen de regels. Lieke & Michon: firma list en bedrog???