Auteur Topic: Brett en Tobias  (gelezen 36493 keer)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Brett en Tobias
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2004, 10:33:06 »
Ze zijn echt geweldig!! ::bravo:: ze zijn zooooo grappig  ;D Dat dansje op dat liedje van The Sound of Music, geweldig  ::rofl::
Smiling isn't a crime..

Offline francoise

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2004, 23:58:25 »
Smakeloos verliefd op Tobias en Brett!!! Wat een heerlijk stel! Tobias heeft een heerlijke kop en Brett... Ach Brett is gewoon heerlijk! You Go Guys, maar uh doe mij effe een plezier!!! Winnen!!!  ::bravo::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Brett en Tobias
« Reactie #22 Gepost op: 21-09-2004, 09:57:24 »
Ze zijn leuk!!! Wat moest ik lachen om die lekkere nichterige opmerking van Tobias, toen Lieke de douche uit kwam lopen: "wat heb jij een leuk tasje"... Verder is het accent van Brett hylarisch. Ze hebben overigens wel een leuke smaak van inrichten  ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2004, 13:30:17 »
Smakeloos verliefd op Tobias en Brett!!! Wat een heerlijk stel! Tobias heeft een heerlijke kop en Brett... Ach Brett is gewoon heerlijk! You Go Guys, maar uh doe mij effe een plezier!!! Winnen!!!  ::bravo::

Daar ben ik het helemaal mee eens, echt geweldig zijn die twee mannen!!

Offline francoise

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #24 Gepost op: 26-09-2004, 22:43:29 »
'Jaloezie' lijkt zijn lelijke kop op te steken bij 'Het Blok'!
Always look on the bright side jongens!  ::rofl::

Offline mriek

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #25 Gepost op: 26-09-2004, 22:50:33 »
Ik vind Lieke af en toe een kreng, zo gaan ze zeker NIET winnen. Wat niet erg is, want Brett en Tobias zijn de beste.
 ::joehoe::

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #26 Gepost op: 27-09-2004, 09:23:37 »
Ik vraag me af wat er volgende week gaat gebeuren, liggen ze nu echt buiten de groep? Hebben ze dan alweer gewonnen? Of speelt er iets anders.
Wina en Jochem en Lieke en Michon lijken me niet zo jaloers aangelegd, of vertekend de productie het weer.

Offline runnytrack

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • if you want breakfast in bed..sleep in the kitchen
Re: Brett en Tobias
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2004, 09:46:50 »
Als ik deze reacties zo lees op dit geweldige stel  :) vraag ik me af wat zou er van Het Blok zijn geworden als ze er niet inzaten  :\'(
Want iedereen die je over het programma hoort hoor je over hen.... En dan dat moonen na het bootfeestje echt hilarisch. Ik ben echt helemaal vaste kijker geworden van Brett en Tobias  ;D Want klussers of niet ze hebben toch maar wel ff 2 kamers op tijd afgekregen en dat met hun levensstijl echte klasse  ::ok::
 
ill be back.....

Offline ***Monty***

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2004, 09:56:04 »
Brett en Tobias zijn geweldig! Zij maken Het Blok!
De kijkcijfers zonder B & T zouden weleens veel lager kunnen zijn!!!!

Hilarisch moment vond ik het portret van Bea!!!! hahahahahahahaha.

Reken maar dat je met hen een feestje kan bouwen hoor.

Overigens denk ik dat ik Tobias een keer aan boord heb mogen aanschouwen.
Hij komt mij zo bekend voor!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Brett en Tobias
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2004, 12:26:53 »
Verschrikkelijk fout ventje die Brett (dat mag ik toch wel zeggen, mevrouw moderator na al die complimentjes)  ::) Met zijn verlepte Nederlands, volgens mij vindt hij het gewoon stoer om zo idioot Nederlands te praten. Hij spreekt namelijk bijna vloeiend Nederlands, ga dan ook ff naar een spraakcursus en beetje zielig: 'Fuck off, je mag niet zeggen dat ik dat lampje niet heb vastgemaakt.' aansteller  ::ohno::

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Brett en Tobias
« Reactie #30 Gepost op: 27-09-2004, 14:45:06 »
Brett en Tobias hebben wel heel erg veel geluk gehad met hun appartement. De andere 3 stellen moeten kunst en vliegwerk uitvoeren om de ruimte uberhaupt bewoonbaar te maken, en dan moeten ze nog gaan decoreren en inrichten.
Zij halen een lik verf over een muur en een behangetje op een andere muur en ze kunnen inrichten.
Vind je het gek dat ze dan de mooiste kamers hebben. Ze hoeven er nauwelijks iets voor te doen.
we're back :(

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2004, 18:09:48 »
Ik vind ze erg leuk! ::jaja::. Maar kan inderdaad wel begrijpen dat ze, zoals we in het voorfilmpje van volgende week zagen "buiten de groep vallen". Wat de idefix ook zegt; het lijkt of ze er veel minder voor hoeven doen, en dat roept jaloezie op.
Maar ze zijn erg grappig, brengen veel humor in het programma :).

Re: Brett en Tobias
« Reactie #32 Gepost op: 28-09-2004, 19:05:02 »
I love Brett en Tobias se sijn so geweldig.
!!!Ik  hoop dat se winnen en se hebben al mijn steun. ::regenboog::
Als se niet winnen dan weet ik het niet meer ::oink::
Hun kamers sijn mooi en se hebben beiden een geweldig karakter
Ik ben hun grootste fan en se moeten het weten. Go en Win!!! ::bravo::;)

edit door moderator: van kapitalen naar klein schrift
« Laatst bewerkt op: 28-09-2004, 19:27:17 door mapel »

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #33 Gepost op: 29-09-2004, 08:12:58 »
Brett en Tobias hebben wel heel erg veel geluk gehad met hun appartement. De andere 3 stellen moeten kunst en vliegwerk uitvoeren om de ruimte uberhaupt bewoonbaar te maken, en dan moeten ze nog gaan decoreren en inrichten.
Zij halen een lik verf over een muur en een behangetje op een andere muur en ze kunnen inrichten.
Vind je het gek dat ze dan de mooiste kamers hebben. Ze hoeven er nauwelijks iets voor te doen.

Appartementen werden verdeeld door de auto die men koos, en ik geloof niet dat zij als eerste bij een auto stonden, dat waren volgens mij Lieke en Michon gevolgd door nanet en Elmer.
Door de keuze voor de auto, koos je ook voor het appartement.
Ze hebben dus zelf geen inbreng gehad in hun "geluk".
Wat iedereen nl. vergeet is dat het gaat om de waardestijging en als je appartement er al beter uitziet, kan het minder in waarde stijgen door de dingen die je eraan doet en zijn de kansen om te winnen uiteindelijk minder goed.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Brett en Tobias
« Reactie #34 Gepost op: 29-09-2004, 13:11:09 »


Appartementen werden verdeeld door de auto die men koos, en ik geloof niet dat zij als eerste bij een auto stonden, dat waren volgens mij Lieke en Michon gevolgd door nanet en Elmer.
Door de keuze voor de auto, koos je ook voor het appartement.
Ze hebben dus zelf geen inbreng gehad in hun "geluk".
Wat iedereen nl. vergeet is dat het gaat om de waardestijging en als je appartement er al beter uitziet, kan het minder in waarde stijgen door de dingen die je eraan doet en zijn de kansen om te winnen uiteindelijk minder goed.

Dat zeg ik toch ook niet, dat is nl wel vaker bij 'geluk' hebben, dat je er zelf niet de hand in hebt, maar toch iets krijgt.

en volgens mij zijn alle 4 de appartementen even veel waard bij de start? Of niet?
we're back :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #35 Gepost op: 29-09-2004, 13:45:27 »
en volgens mij zijn alle 4 de appartementen even veel waard bij de start? Of niet?

Ze zijn allemaal apart getaxeerd en hebben ook allemaal 'n andere beginwaarde. Dat was te zien in de eerste aflevering.  :)

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #36 Gepost op: 29-09-2004, 18:33:54 »


Appartementen werden verdeeld door de auto die men koos, en ik geloof niet dat zij als eerste bij een auto stonden, dat waren volgens mij Lieke en Michon gevolgd door nanet en Elmer.
Door de keuze voor de auto, koos je ook voor het appartement.
Ze hebben dus zelf geen inbreng gehad in hun "geluk".
Wat iedereen nl. vergeet is dat het gaat om de waardestijging en als je appartement er al beter uitziet, kan het minder in waarde stijgen door de dingen die je eraan doet en zijn de kansen om te winnen uiteindelijk minder goed.

Ik wist inderdaad niet dat de waarde van de appartementen verschilde, maar ik snap ook wel dat ze zelf geen inbreng hebben in hun 'geluk'.. Ik zei alleen dat ik kan begrijpen dat de andere koppels jaloers zijn omdat het lijkt dat ze er minder voor hoeven te doen. :). Misschien is het wel zo dat de andere koppels het niet zo leuk vinden dat ze de eerste kamer hadden gewonnen (en misschien ook wel de tweede)?

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brett en Tobias
« Reactie #37 Gepost op: 29-09-2004, 19:19:55 »
Ik denk ook dat ze gewoon geluk hebben gehad en dat de andere stellen misschien de balen hebben dat ze zelf niet het idee hadden om een aannemer te vragen.
Die aannemer kost natuurlijk geld maar door de minimalistische inrichting komt het toch uiteindelijk goed.
Wss hebben de anderen een te dure smaak in meubels om nog een aannemer te kunnen betalen.
Terwijl ook die aannemer er goed van is, want die zal via via heus wel weer klandizie hierdoor krijgen op een of andere manier en daardoor misschien weer minder geld vragen hiervoor?

Re: Brett en Tobias
« Reactie #38 Gepost op: 30-09-2004, 17:16:49 »
Ik vind dat niemqand moet zeiken over die waardes en zo .
ze zijn gwoon de beste!!!!
 ::joehoe::
En ik al en blijf een trouwe fan en ik sal voor ze opkomen wanneer ut moet en........
als iemand problemen er mee heeft dan zeg ut maar.
Lieke ne michon zijn gwoon arro en de rest is ook niet geweldig Maar brett en tbias sijn het zonnetje in huis.
I love Them!!!!! ::bravo::
Ga zo door!!!

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Brett en Tobias
« Reactie #39 Gepost op: 6-10-2004, 00:57:27 »
Ik wil ook zo'n Conny Van Breukhoven-room ::rofl::

Brett vind ik eigenlijk leuker dan Tobias, die begint nl. steeds slomer te praten (jet-lag?)
Maar het was wel grappig dat Lieke & Michon in die badkamer aan het zwoegen waren terwijl B & T al tijd hadden voor computerspelletjes.
Ik heb echt geen idee in hoeverre kandidaten "gecast" worden op basis van persoonlijk voorkomen...