Auteur Topic: Het LOTR-topic  (gelezen 36705 keer)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #20 Gepost op: 24-11-2002, 21:56:30 »
sorry dat ik het weer ff offtopic trek... :P maar anders vergeet iedereen gewoon dat dit fout is...!

:( Je hebt helemaal gelijk hoor; en het was ook nog geen half-drie s'nachts geweest... :( :(
 
Maar wat ik dus eigenlijk eerder vertellen wouilde was over die ene LOTR-poster nl. deze:



Dit vind ik dus echt een schitterende poster die ik absoluut op de deur van mijn kamer wil hebben.

Ik stel mij dan die 2 soldaten voor als e en A&K die de verloedering van de Nederlandsche taal tegenhouden.  ;)

Gr. B.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #21 Gepost op: 24-11-2002, 22:08:56 »
Ik stel mij dan die 2 soldaten voor als e en A&K die de verloedering van de Nederlandsche taal tegenhouden.  ;)
Wat een eer! Je wilt mij graag op de deur van je kamer! :D








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #22 Gepost op: 25-11-2002, 18:05:57 »
Maar wat ik dus eigenlijk eerder vertellen wouilde was over die ene LOTR-poster nl. deze:



Dit vind ik dus echt een schitterende poster die ik absoluut op de deur van mijn kamer wil hebben.

Ik stel mij dan die 2 soldaten voor als e en A&K die de verloedering van de Nederlandsche taal tegenhouden.  ;)
die poster heb ik op mn kamer hangen  :) :P, heb speciaal voor de filmposters van film 2 en 3 nog wat plek vrij gehouden op mn muren!  ;)

hahaha, e en A&K als die soldaten :D en in die bootjes zitten de mensjus zo als ik dan, die erdoor willen  :o







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #23 Gepost op: 25-11-2002, 20:41:18 »

Ik stel mij dan die 2 soldaten voor als e en A&K die de verloedering van de Nederlandsche taal tegenhouden.  ;)



super bertha  ;D dan krijgen wij de eer om op je deur te hangen als soldaten dan nog wel  :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #24 Gepost op: 25-11-2002, 23:44:51 »
Wat een eer! Je wilt mij graag op de deur van je kamer! :D
super bertha  ;D dan krijgen wij de eer om op je deur te hangen als soldaten dan nog wel  :)

Jullie mogen nog vechten over wie degene met de baard mag zijn...   :)

hahaha, e en A&K als die soldaten :D en in die bootjes zitten de mensjus zo als ik dan, die erdoor willen  :o

Ziedaar ook de ironie; het helpt namelijk helemaal niets, iedereen kan er gewoon langs, want de taal gaat hoe dan ook verloederen. Maar toch dapper...  ;D

Ik lig iig nog goed op koers met LOTR, heb alweer een kwart deel uit van Two Towers.

Gr. B.








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #25 Gepost op: 26-11-2002, 12:29:53 »
Ziedaar ook de ironie; het helpt namelijk helemaal niets, iedereen kan er gewoon langs, want de taal gaat hoe dan ook verloederen. Maar toch dapper...  ;D

Ik lig iig nog goed op koers met LOTR, heb alweer een kwart deel uit van Two Towers.
ja oke, e en A&K zijn dus gewoon nutteloos?! :P ::) wat dat betrefd natuurlijk.... ;)
maar idd, dapper ben ik wel... ;)

ohwww, je krijgt de two towers wel uit, tog? voordat de film in premiere gaat?  ;)







« Laatst bewerkt op: 26-11-2002, 12:30:57 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #26 Gepost op: 26-11-2002, 15:43:03 »
ja oke, e en A&K zijn dus gewoon nutteloos?! :P ::) wat dat betrefd natuurlijk.... ;)
maar idd, dapper ben ik wel... ;)
betreftttttttt!!!!! >:( :P en WIJ zijn degene die dapper zijn joh! :P
je kunt er trouwens helemaal niet 'zomaar' langs, dan zul je vervloekt raken en ten onder gaan in een gigantische draaikolk of onder die immense waterval (als ik het goed zie) of... of...








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #27 Gepost op: 26-11-2002, 21:31:54 »
betreftttttttt!!!!! >:( :P en WIJ zijn degene die dapper zijn joh! :P
je kunt er trouwens helemaal niet 'zomaar' langs, dan zul je vervloekt raken en ten onder gaan in een gigantische draaikolk of onder die immense waterval (als ik het goed zie) of... of...
okok, sorry! :-[ dr is idd een waterval achter, (zie film, einde v. Boromir) dus ik ben wel dapper, om proberen langs jullie te gaan zonder vervloekt te worde :P
oke, en nu weer beje on-topic ;)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #28 Gepost op: 26-11-2002, 21:42:15 »
Jullie mogen nog vechten over wie degene met de baard mag zijn...  

nou, e is een jaartje ouder  ;D

:)Ziedaar ook de ironie; het helpt namelijk helemaal niets, iedereen kan er gewoon langs, want de taal gaat hoe dan ook verloederen. Maar toch dapper...  ;D

ahum, oppassen hier, de taal hoeft niet te verloederen als jullie de moeite doen ze in eer te houden en wij jullie op jullie fouten wijzen,waardoor jullie ze niet meer zullen maken, of toch minder, omdat je geen zin hebt om weeral eens op je vingers getikt te worden door ons  :P

en btw @miesh: betreft met een d ? dat was toch met opzet hoop ik?

(en wee degene die onder ons door vaart en fouten durft te maken...)







« Laatst bewerkt op: 26-11-2002, 21:46:04 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #29 Gepost op: 26-11-2002, 21:49:38 »
ahum, oppassen hier, de taal hoeft niet te verloederen als jullie de moeite doen ze in eer te houden en wij jullie op jullie fouten wijzen,waardoor jullie ze niet meer zullen maken, of toch minder, omdat je geen zin hebt om weeral eens op je vingers getikt te worden door ons  :P
en btw @miesh: betreft met een d ? dat was toch met opzet hoop ik?
(en wee degene die onder ons door vaart en fouten durft te maken...)
   
maar meestal (behalve in de lessen nederlands ;D) doe ikde moeite er nie voor om de taal in ere te houden... :-[ bad me
enne, hehe, dat betreft met een -d was niet met opzet  ::)
*ik ben echt erg, ik wou zo verzenden, las ik door stond er: dat betrefd met een -d was niet met opzet :-X







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #30 Gepost op: 26-11-2002, 22:01:41 »
nou, ik weet niet hoe het komt hoor, maar ik snap soms echt niet hoe mensen dt-fouten kunnen maken !! alléja, ik maak ook schrijffouten en mss uitzonderlijk in een ingewikkelde zin een dt-fout ofzo, iedereen is menselijk (had bijna: iedereen is misselijk geschreven  ::)) maar over het algemeen mag je toch echt wel geen fouten maken bij voltooide deelwoorden of werkwoordsvormen? je voelt dat toch aan of je hoort dat toch? spreek eens 'wat betreft' uit... zieje  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #31 Gepost op: 27-11-2002, 17:01:51 »
iedereen is menselijk (had bijna: iedereen is misselijk geschreven  ::))
lol hahahahahahaha ;D

Ja ik begrijp het soms ook niet, maar een vriend van me bijv die heeft tot zijn zesde of zo in het buitenland gewoond en heeft daarom net toen hij in de leeftijd was dat ie taal goed kon leren, het niet geleerd, dus hij heeft echt nul komma nul taalgevoel. Hij praat wel normaal en zo, maar echt van die onbegrijpelijke fouten, en dat heeft ie dan ook echt niet door. Echt zow jammer, en ik mag hem niet meer verbeteren :-X, hij zegt bijv "met ik"......








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #32 Gepost op: 27-11-2002, 19:59:05 »
nou, e is een jaartje ouder

 :) Dat is dan geregeld.

nou, ik weet niet hoe het komt hoor, maar ik snap soms echt niet hoe mensen dt-fouten kunnen maken !! alléja, ik maak ook schrijffouten en mss uitzonderlijk in een ingewikkelde zin een dt-fout ofzo, enzenz. blabla....

 ;)

Maar sommige mensen hebben gewoon minder gevoel daarvoor; zij zien dat gewoon echt niet (ik vind dat zelf ook heel moeilijk). Anderen kunnen bv. weer een topic totaal niet ontopic houden. Dan gaan ze bv. in een LOTR-topic over taal en spelling beginnen!! Dat is nog veel erger!

ohwww, je krijgt de two towers wel uit, tog? voordat de film in premiere gaat?  ;)

18 dec. is de premiere tog? Dat gaat me wel lukken... En ik hoef m niet in de premiere week te zien; veel te druk en te duur. ;)

Gr. B.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #33 Gepost op: 27-11-2002, 20:46:09 »

 Anderen kunnen bv. weer een topic totaal niet ontopic houden. Dan gaan ze bv. in een LOTR-topic over taal en spelling beginnen!!

dat zie ik dan eerder weer als een gave om anderen eens van gedachten te doen wisselen zodat hun hersenen niet de hele tijd gefocust blijven op dat ene onderwerp waar het oorspronkelijk over ging => originele hersengymnastiek  :P








banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #34 Gepost op: 27-11-2002, 22:32:02 »
Dan gaan ze bv. in een LOTR-topic over taal en spelling beginnen!! Dat is nog veel erger!
ja, mee eens!  ;)
18 dec. is de premiere tog? Dat gaat me wel lukken... En ik hoef m niet in de premiere week te zien; veel te druk en te duur. ;)
jips, 18 december is de premiere (tenminste de landelijke premiere of hoe dat ook heet, is 17 december, mn leraar-eco ziet em dan al >:( )
ik ga hopelijk 20 december naar de TTT, en dan slaap ik zo, net een hele mooie film gesien, word ik wakker ben ik jarig ;D jaja, heb et al helemaal uitgedagt







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2002, 01:35:24 »
dat zie ik dan eerder weer als een gave om anderen eens van gedachten te doen wisselen zodat hun hersenen niet de hele tijd gefocust blijven op dat ene onderwerp waar het oorspronkelijk over ging => originele hersengymnastiek  :P

De hele tijd gefocust? Dit topic is nog maar 2 pagina's! Ga eerst maar eens de spelling verbeteren in het HP-topic dan! ;)  :P

Maar bij het lezen van LOTR moet je wel gefocust zijn idd, want ik lees LOTR in het Engels. En Engels in LOTR is wat anders dan Engels bij Harry Potter. Dat is erg simpel Engels, daarbij kan je, zoals de Srilankezen het zeggen, ondertussen de was bij doen! (niet dat ik zlef ooit de was doe, maar het zou wel kunnen ;D)

Ziet iedereen ook hoe mooi ik het weer on-topic trek?

Gr. B.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #36 Gepost op: 29-11-2002, 19:09:07 »
(niet dat ik zlef ooit de was doe, maar het zou wel kunnen ;D)

Ziet iedereen ook hoe mooi ik het weer on-topic trek?
( :P )
on-topic? was het topic-onderwerp dan de was doen? Of Srilankezen?
nou dan kan ik ook niet echt meepraten... :( :P








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #37 Gepost op: 30-11-2002, 20:31:34 »
De hele tijd gefocust? Dit topic is nog maar 2 pagina's! Ga eerst maar eens de spelling verbeteren in het HP-topic dan! ;)  :P


wie gaat er hier klagen over spelling? toch niet bertha zlef zeker ???
én nooit zelf de was doen? waar is de nieuwe man gebleven?








banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #38 Gepost op: 1-12-2002, 23:55:33 »
( :P )
on-topic? was het topic-onderwerp dan de was doen? Of Srilankezen?
nou dan kan ik ook niet echt meepraten... :( :P

wie gaat er hier klagen over spelling? toch niet bertha zlef zeker ???
én nooit zelf de was doen? waar is de nieuwe man gebleven?

Ik heb heus wel door wat hier aan de hand is!!  >:(
Jullie proberen weer totaal off-topic te gaan...  >:(  >:(

En het is nog gelukt ook...  :(  ;)

Nouja ik denk dat het wachten is op 18 december wil dit LOTR-topic weer echt herleven...  
Alles op z'n tijd zeggen de Srilankezen tenslotte... :)

Gr. B.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #39 Gepost op: 2-12-2002, 21:41:31 »
die gasten kennen nogal wat spreekwoorden :) en dat allemaal tijdens de was...  ;D







banaan begint met een b, soms met een s