Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
245 gasten en 8 vaste bezoekers (wouterv, Nieky, Nigel, D*N, Lukie4, MollenvangR-Art, belg, Loezel)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
1 Augustus
RN Songfestival: Inschrijvingen open!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: 1 ... 8 9 10 [11]
  Print  
Auteur Topic: Hunted  (gelezen 28434 keer)
-Sven

Geslacht: Man

Voorheen Molloot200

« Antwoord #200 Gepost op: 18.12.2017, 22:04:55 »

Bravo! Bravo!

GOED GEDAAN OMAR!

Meike en Froukje hadden daar gewoon moeten wachten in dat huisje. Dan hadden de hunters geen signalen en dus ook geen aanknopingspunt. Dries en Anourry waren slim door de batterij/simkaart te verwijderen maar dat was net te laat. Mike was slim maar ik denk dat een cameraman aan boord van de boot hem genekt heeft.

:-)
Starlight
Actief Lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #201 Gepost op: 18.12.2017, 22:10:15 »

Supertof, hoopte echt dat Omar het zou halen Bravo!

Die broers hadden gewoon het zekere voor het onzekere moeten nemen en er alsnog snel vandoor gaan na dat telefoontje. Maar wel mooie stunt Hilarisch

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #202 Gepost op: 18.12.2017, 22:26:42 »

Froukje en Meike hadden gewoon laying low moeten doen, laat die boer maar als afleiding de hunters aantrekken. En ga dan zelf er van tussen. De twee en hun diploma uitreiking deden het goed, maar waarom vertrekken ze niet meteen? Want simkaart eruit halen en telefoon uitzetten was een beetje te laat.

Michael deed zo goed zijn best net zoals de vorige marinier. Na Omar een complete outfit als vermomming Grin Maar een cameraploeg nekt je inderdaad. Hoog tijd dat de kandidaten enkel go pro en aanverwanten krijgen om zichzelf te filmen. Die complete cameraploeg per kandidaat verlinkt je gewoon enorm.

Omar maakte goed gebruik van de chaos op het water. Niemand lette na die dikke Hummer meer op inkomend autoverkeer. Omar kon winnen omdat ie Samir had als handlanger. Graag zie ik hem volgend jaar terug in een nieuw seizoen. Als een van de weinige heeft ie de hunters op een dwaalspoor gebracht.  Cool

Petra, Sigrid, Paméla, Astrid, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris/Marlijn, Ellie, Sigrid, Olcay
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #203 Gepost op: 19.12.2017, 09:36:32 »

#teamOmar en #teamSamir: wat een toppers Bravo! Echt fantastisch gedaan, ondanks de slechte start.

Vond het zo jammer dat de broers zich überhaupt lieten verleiden tot een live verbinding en dat het filmpje niet was verwijderd, etc. Jammer en een gemiste kans, al hadden ze het sowieso al moeilijk gehad om exact de juiste plek te moeten vinden zonder de breedtegraad...

En die helikopter was, lijkt mij, ingezet door de productie? Goede actie wel Bravo! Verder hoop ik inderdaad dat de kandidaten volgend jaar iets minder opvallend mogen zijn: d.w.z. minder camera's en zeker op de finaledag geen cameramensen erbij. Al snap ik het risico voor de uitzending ook wanneer er voornamelijk met GoPro's en vlog-achtige camera's gewerkt wordt (stel dat het beeld niet goed is/mis gaat/etc.) Maarja... Was wel weer een mooi seizoen om te volgen!

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2016 #9 - 2018 #16 // RN Songfestival - Rome '16 #15 - Malta '17 #8 - Helsinki '17 #7 - Berlijn '18 #34
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #204 Gepost op: 19.12.2017, 10:26:30 »

Ja, want er waren ook een paar beelden vanuit de cirkelende heli.

Daar vond ik gewoon echt goed over nagedacht, zodat de hunters niet zouden weten wat en hoe precies de exit zou zijn.
Zowel een heli als 2 boten; de boten die ook nog eens meerdere mogelijke locaties afgaan voor wat extra dwaalsporen Duimen omhoog!

Mja het was misschien net wat optimistisch van de broers, maar wel een toffe actie - en met slechts de helft van het coördinaat hadden ze het toch niet gered. Dan kan het ergens op het strand rond Noordwijk zijn, meerdere plekken in de haven van rotterdam, meerdere plekken in Zeeland.. ging 'm sowieso niet worden.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Pagina's: 1 ... 8 9 10 [11]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005