Dat vind ik nou eens heel attent, dat laatste. Maar wat eens overwogen kan worden, is het misschien een idee om alle ''dubbele'' registraties eruit te filteren? Ik weet niet of die relatief veel plaats in beslag nemen, ik denk het haast niet.
Ik kan me ook heus wel voorstellen dat je eens met je eigen naam niet kan inloggen, en dat je dan een alternatief probeert, en er zullen uit de begintijd nog veel test-users zijn, die dus onder die naam niet meer aktief zijn. Misschien is het DAT wat EIDM bedoelt?
Komen jullie waarschijnlijk wel weer beneden de 3000 uit, ik heb geen idee of die alternatieve nicks een veel voorkomend verschijnsel zijn. Iemand zei in mei eens tegen mij, dat hij, om zijn eigen naam te beschermen, zich op verschillende manieren had geregistreerd. Nou, ik begijp niet waarom hij dat toen heeft gedaan, hij is geloof ik 3 weken aktief geweest op deze site. Natuurlijk is dat geen probleem, maar de reden die hij opgaf vond ik nogal bedenkelijk: hij wilde op die manier reacties uitlokken van mensen, zonder dat ze wisten dat HIJ dat was. Je moet er maar lol in hebben.