Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275676 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #320 Gepost op: 12-01-2006, 23:24:14 »
Iets minder heftig, maar zeker weten leuk!!!

Op 14 en 15 januari vindt de 20e editie van de Paradiso Korendagen plaats.

Door de enorme belangstelling is dit korenfestival met de jaren uitgegroeid tot een evenement dat 2 volle dagen en avonden beslaat. Dit jaar zullen 142 koren uit Amsterdam en omstreken, vanaf 11.30 uur s' ochtends tot middernacht, hun opwachting maken op het podium van de grote en kleine zaal van Paradiso. Van smartlap tot gospel, van pop- en jazzkoren tot oratorium, elk denkbaar genre is vertegenwoordigd tijdens de korendagen. Zij mogen zich tijdens deze dagen op een warme belangstelling verheugen. Elk koor zal in een kwartier tijd een deel van hun repertoire laten horen.

De presentatie, een belangrijk onderdeel van de korendagen, zal verzorgd worden door mensen die het programma een warm hart toedragen en, gezien hun professionaliteit, ook daadwerkelijk onderdeel van het programma uitmaken. De presentatoren dit jaar zijn: Anita Rosmolen (Tropentheater), Abel de Lange (RTV Noord Holland), Michaëla de Jong (organisatie Korendagen), Joost Kuper (gitarist van TillensRoom), Erica de Haan (actrice, cabaretière), Jan-Willem Dienske (musicus) en Eva van de Vlasakker (Paradiso).


Oja.. mijn Jan doet mee met z'n koor!!!!
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Concerten
« Reactie #321 Gepost op: 14-01-2006, 12:54:12 »
16 februari in het Mecc: Mary Black.


Voor niet weet wie het is: goegel eens op haar naam.........

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Concerten
« Reactie #322 Gepost op: 24-01-2006, 17:07:24 »
Ik ben 16 december naar Jamie Cullum in de Heineken Music Hall geweest, was echt een geweldig concert! Begon al super met Relax als support act en Boris kwam ook nog opdagen. Vooral toen hij ging zingen midden tussen het publiek was leuk.

Volgende keer weer heen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #323 Gepost op: 25-01-2006, 17:14:19 »
Ik ben 16 december naar Jamie Cullum in de Heineken Music Hall geweest, was echt een geweldig concert! Begon al super met Relax als support act en Boris kwam ook nog opdagen. Vooral toen hij ging zingen midden tussen het publiek was leuk.

Volgende keer weer heen!
ja een vriendin van mij is er ook heengegaan. ze vond het geweldig

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #324 Gepost op: 28-01-2006, 00:27:08 »
Strakjes naar de hommage-tournee 'Tijdloos' ter nagedachtenis van Bram Vermeulen.  ::jaja::



“Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde, nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten”, zingt Bram Vermeulen in “De Steen”. Vorig jaar overleed de gevierde zanger onverwacht in zijn vakantieverblijf in Italië. In deze éénmalige hommagetournee brengen bevriende muzikanten een bundeling van Brams mooiste nummers. Het is een eerbetoon aan een groot artiest. In de band spelen onder anderen zijn dochter Katarina Vermeulen en producer Ernst Jansz (ex-Doe Maar). De groep wordt aangevuld met één Vlaamse gastzanger: Raf Walsschaerts, Geert Hautekiet, Sioen of Jan De Wilde.


Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Concerten
« Reactie #325 Gepost op: 10-02-2006, 09:55:34 »
Zijn er hier nog mensen die wel een kaartje hebben kunnen bemachtigen voor The Arctic Monkeys? Heb helaas de band te laat ontdekt, was alles uitverkocht :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Concerten
« Reactie #326 Gepost op: 17-02-2006, 00:37:34 »
Helaas LC, ik kan je niet helpen. Misschien wel een gebruikt kaartje voor het concert van Mary Black, waar ik zojuist van terug kwam. Wat zet DIE een geweldige show neer, zeg. Voor liefhebbers van Ierse muziek: een echte aanrader, maar ze staat niet vaak in Nederland op de planken.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #327 Gepost op: 17-02-2006, 01:59:32 »
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt Jos  ::ok::
Houd wel van Ierse muziek, maar niet van Mary Black (hoewel sommige liedjes wel aardig zijn)  >:D ;D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Concerten
« Reactie #328 Gepost op: 17-02-2006, 13:51:20 »
Op CD klinkt het anders dan in een live-uitvoering, maar ze maakte er een spetterend optreden van (ik heb qua nummers ook mijn voorkeuren, hoor). Met steun van haar band.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #329 Gepost op: 18-02-2006, 14:31:17 »
Vanavond naar 'Kleinkunsteiland' - Uit liefde en respect
 
Een collectie van onweerstaanbare Nederlandstalige luisterliedjes,
met Liesbeth List, Kris de Bruyne, Eva De Roovere & Lucas Vandeneynde.



Zowel Spinvis, Drs P. als Jaap Visser zullen de revue passeren. Uiteraard zullen er een aantal klassiekers van de artiesten zelf (Kris de Bruyne 'Amsterdam', Liesbeth List 'Brussel') ten berde worden gebracht. Daarnaast zal je ook ‘minder traditionele kleinkunst’ in dit programma terug vinden zoals bvb. ‘Terug naar de kust’ van Maggie Mc Neal en ‘Benjamin’ van Louis Neefs .

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #330 Gepost op: 3-03-2006, 23:13:09 »
Morgen begint de kaartverkoop voor Gavin DeGraw in de Vreedenburg in Utrecht (15 augustus). Op 10 uur sta ik voor het postkantoor 8)niet veel eerder hoor, dan heb ik maar pech, maar zo hard zal het echt niet gaan.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #331 Gepost op: 5-03-2006, 09:34:38 »
Morgen begint de kaartverkoop voor Gavin DeGraw in de Vreedenburg in Utrecht (15 augustus). Op 10 uur sta ik voor het postkantoor 8)niet veel eerder hoor, dan heb ik maar pech, maar zo hard zal het echt niet gaan.

Hmpf..ik hoop het voor je, Gavin deGraw in paradiso was ook heel erg snel uitverkocht, lijkt me wel vet om hem live te zien.

(een vriend van mij heeft wel kaartjes voor The Arctic Monkeys weten te bemachtigen.. wat is het ??) ken ik die ???
Da Vincie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #332 Gepost op: 5-03-2006, 16:20:26 »
Hmpf..ik hoop het voor je, Gavin deGraw in paradiso was ook heel erg snel uitverkocht, lijkt me wel vet om hem live te zien.

(een vriend van mij heeft wel kaartjes voor The Arctic Monkeys weten te bemachtigen.. wat is het ??) ken ik die ???
dat is de beste verkopende band in Amerika op dit moment, volgens mij

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Concerten
« Reactie #333 Gepost op: 5-03-2006, 21:14:47 »
The Arctic Monkeys begint hier in Nederland anders ook flink door te breken hoor. Ik vind het in ieder geval heel geweldige muziek.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #334 Gepost op: 5-03-2006, 22:49:06 »
dat is de beste verkopende band in Amerika op dit moment, volgens mij
Ik denk Engeland, aangezien het een Engelse band is.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #335 Gepost op: 6-03-2006, 11:33:49 »
Ik denk Engeland, aangezien het een Engelse band is.
Nee, dat was het speciale! Een Engelse band in Amerika

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Concerten
« Reactie #336 Gepost op: 6-03-2006, 21:42:33 »
Zaterdag 10 uur verkoop voor Pinkpop. Meer mensen die gaan dit jaar? Ik waarschijnlijk wel. Moet alleen de moeder van een vriendin even overhalen dat er echt niks geks gaat gebeuren ;)

Offline Sayuri

  • Forumlid
Re: Concerten
« Reactie #337 Gepost op: 29-03-2006, 20:25:24 »
Nou ik ga naar metallica en maybe ook nog wel naar Lowlands aanfezien muse komt  ::bravo::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #338 Gepost op: 4-04-2006, 11:33:06 »
The Strokes op 11 juli in de HMH  ::ok::
That's all

Re: Concerten
« Reactie #339 Gepost op: 29-04-2006, 21:41:26 »
ik heb kaartjes voor pearl jam ::tandpastasmiley::