Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275669 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Concerten
« Reactie #600 Gepost op: 12-10-2008, 18:11:06 »
Haha. Robin-naäper :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Concerten
« Reactie #601 Gepost op: 12-10-2008, 19:31:52 »
Ja, wel aardig zo...

Beetje ongenuanceerd zo he?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Concerten
« Reactie #602 Gepost op: 13-10-2008, 12:20:28 »
Tof  :o
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #603 Gepost op: 13-10-2008, 13:10:29 »


Speciaal voor jou Karen

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Concerten
« Reactie #604 Gepost op: 13-10-2008, 13:13:09 »
Dan heb je wel de drempel veranderd.  ::) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #605 Gepost op: 13-10-2008, 13:23:45 »
Dan heb je wel de drempel veranderd.  ::) ;)

Je moet de drempel bepalen naar het aantal artiesten die de persoon heeft ::jaja::
Heb jij een seen live lijstje ergens staan? Dan kan ik daar ook wel ff een mooi overzicht van maken?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #606 Gepost op: 13-10-2008, 14:29:42 »
Leuk zo'n lijstje. Had ik 18 jaar eerder aan moeten beginnen, dan had ik alles nog geweten. Ik ben gek op concerten, dus heb zo veel gezien. Wie weet kom ik nog met een the best of.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #607 Gepost op: 23-10-2008, 11:13:41 »
Vanavond naar 3 Doors Down  ::bravo::

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #608 Gepost op: 24-10-2008, 18:05:12 »
Ben er geweest!

Stond vooraan tegen het hek aan geplakt. Wat me opviel was dat er veel fans waren die een stuk jonger waren dan ikzelf. Had ik niet verwacht.
Ze hebben de liedjes gespeeld die ik graag wilde horen (Kryptonie, Here without you, When I'm gone oa.), heb een plectrum gescoord van de gitarist, heb alles goed kunnen zien. Ben dus helemaal enthousiast.
Moest in het begin even wennen aan het geluid, was net of er iets mis mee was. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Maar het was helemaal top en voor herhaling vatbaar. Er staan al heel wat filmpjes op youtube. Dus voor degene die nieuwsgierig is......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #609 Gepost op: 29-10-2008, 00:35:28 »
Keane was weer leuk. De derde keer voor mij. Ik moet eerlijk zijn, ik ben verwend, en ik vond het deze keer minder. De magie is er een beetje af. Waar de kracht van Keane vorige twee keren lag in de energie (Zanger Tom Chaplin vloog van de ene naar de andere kant van podium en pianist Tim Rice-Oxley stuiterde achter zijn piano) zijn ze het nu een beetje kwijt. Optreden kunnen ze zeker, maar toch, het was minder. Ligt misschien ook aan het feit dat wéér in Ahoy was (ben ik sowieso al nooit zo gecharmeerd van, al viel het bij Coldplay zeker mee).

Verder een prima setlist. Goede mix tussen nummers van het nieuwe album Perfect Symmetry en de oude, veelal briljante, songs. Verrassingen zaten er echter niet bij, alleen misschien A Bad Dream. Setlist is hier te vinden: http://www.setlist.fm/setlist/keane/2008/the-ahoy-rotterdam-netherlands-43d6a767.html

Ondanks dat het minder was dan de vorige keren, was het toch echt wel weer tof ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #610 Gepost op: 8-03-2009, 23:24:29 »
Morgen kondigen de epische koningen van U2 hun nieuwe tour aan. Man man man wat wil ik daar graag heen.
Rond 9 uur is op U2.com te zien waar en wanneer onze Ierse vrienden zullen optreden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #611 Gepost op: 14-03-2009, 13:29:51 »
Yaay ik ga naar U2 op 21 juli!

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #612 Gepost op: 28-03-2009, 11:42:35 »
Hiephoi!

Ik ga ook naar U2 op 21 juli.
Ben hier helemaal gelukkig mee.


Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Concerten
« Reactie #613 Gepost op: 2-05-2009, 21:17:18 »
Ik ga 16 Oktober naar Green Day  :D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #614 Gepost op: 11-07-2009, 14:28:43 »
Nog 10 nachtjes en dan ga ik U2 zien. Het komt echt dichtbij nu en heb er super veel zin in.
Helaas krijg ik in de ochtend geen vrij van de baas, maar om 12 uur zo snel mogelijk naar A'dam.
U2 here I come!!

 ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concerten
« Reactie #615 Gepost op: 11-07-2009, 21:07:48 »
Ik ga 16 Oktober naar Green Day  :D
Ik op 17 oktober  :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Concerten
« Reactie #616 Gepost op: 24-07-2009, 16:39:34 »
Hoe hebben alle U2-gangers het beleefd? Ik heb super genoten, en ik was van een aantal nummers toch echt wel flink onder de indruk. Sowieso heb ik bij 'One' altijd moeite om het droog te houden, en doet 'Bad' me ook altijd wel iets, maar toen Sunday Bloody Sunday begon en het ging over die mevrouw in Birma, en Bono zong 'how long must we sing this song' werd ik toch wel weer met m'n neus gedrukt. Echt heel indrukwekkend.

Voorprogramma was natuurlijk ook strak, maar Snow Patrol komt in een kleinere zaal waarschijnlijk veel beter tot z'n recht. Tijd om Paradiso te boeken (afgelopen keren speelden ze Heineken Music Hall, maar die vind ik eigenlijk te groot).




Ik heb overigens ook een kaartje besteld voor Anathema, volgens mij zaten daar ook wel fans van hier.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #617 Gepost op: 28-07-2009, 06:55:27 »
Op 21 juli stond ik in het 1e vak bij U2.
Het concert was geweldig, laat daar geen twijfel over bestaan.

Wat ik wel heel jammer vond is het volgende:
Om 12.00 uur waren mijn schoonzus en ik in A'dam en sloten achteraan in de rij (ingang G).
Tot 16.00 uur was er vrij weinig aan de hand. Hier en daar wat mensen die proberen in de rij te kruipen ipv achteraan sluiten, maar die mensen zitten er altijd wel tussen.
Maar opeens kwam er vanaf achteren een enorme groep aangerend en die gingen dus even voorkruipen. De sfeer sloeg opeens om en van relaxed zitten was ook geen sprake meer.
Dit heb ik eerlijk waar nog nooit meegemaakt bij een concert. En ik vond dit wel heel jammer. Zou Nederland dan idd steeds asocialer worden?

Maar nogmaals, het concert was geweldig. Keuze aan nummers was helemaal ok. En U2 zelf natuurlijk ook. Ik kon alles heel goed zien. Maar de Arena blijft qua geluid niet mijn favoriet.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Concerten
« Reactie #618 Gepost op: 21-10-2009, 11:43:22 »
Vanavond naar Marco Borsato & Friends :D !
The sun came up and reality set in.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Concerten
« Reactie #619 Gepost op: 21-11-2009, 21:41:25 »
diana ross ze zingt live nog beter dan op cd, en niet te vergeten michael jackson zijn bad-tour in 1988 de mooiste en de beste van zijn conserten ooit.
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...