Ja, hier sluit ik me bij aan. Bij de New York Times podcast was iemand die vroeger democratisch was en nu gelooft in allerlei complottheorieën. En als het allemaal niet klopte, dan puzzelde het wel zo dat het allemaal wel klopte. Ook nu zijn er mensen (een republikeinse politicus heeft dit gister onder andere gezegd tijdens het proces om de president te benoemen) die zeggen dat de bestorming van het Capitool niet gebeurt is door Trumpaanhangers, maar door aanhangers van Antifa, die zich verkleed hadden en zich voordeden als Trumpaanhangers.
En er zijn zelfs mensen die aan de beademing moeten op de IC, maar alle beschermende pakken van de medewerkers maar onzin vinden, want Corona bestaat niet, dus zij hebben toch echt iets heel anders. Dit had eerst een Amerikaanse arts op twitter gezet. En toen dacht ik: nou ja, oke, Amerika.... Maar ik las laatst ook een Nederlandse IC verpleegkundige die hier over schreef. Dus werken op de IC zal dat soort mensen ook niet verder werken.
Enige lichtpuntje van dit gebeuren is dat de steun voor Trump binnen de republikeinse partij aardig aan het afbrokkelen is.