Auteur Topic: Vierdaagse Nijmegen  (gelezen 26598 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #60 Gepost op: 23-07-2010, 11:40:55 »
Yep, vanaf half twaalf bij de molen, Lau komt ook geloof ik.

 ::jaja:: tot zo!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #61 Gepost op: 23-07-2010, 15:08:58 »
Ben benieuwd naar de foto's!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #62 Gepost op: 23-07-2010, 20:48:28 »
Het was erg gezellig bij de Vierdaagse! We hadden een kleine RN meeting met Bodejos, Lautjuh en Seraphina. Jammer genoeg wisten we niet hoe Tunnelkijkertje eruit zag...

Jos heeft foto's geloof ik en ik heb ook foto's, maar die staan op mijnn nieuwe mobiel en ik weet nog niet hoe ze eraf kunnen :-[
Tell me what your telescope says

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #63 Gepost op: 23-07-2010, 21:00:06 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Arme Tunnelkijkertje.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #64 Gepost op: 23-07-2010, 21:37:53 »
Ach, als ze maar weet dat we er waren, geeft toch ook wel een goed gevoel?

Maar ook mijn foto's staan op mijn mobiel, en ik moet even opnieuw mijn blauwe tand instellen, dan kan ik ze plaatsen.

De sfeer daar in Nijmegen? Onbeschrijfelijk, dit. Al loop je niet mee, je hebt het gevoel deel uit te maken van 1 gigantish feest. Geen wanklank te horen.

En een geluk, ik ben de drukte op de terugweg voor geweest, ik was vroeg genoeg bij de trein om heel simpel een zitplaats te bemachtigen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #65 Gepost op: 23-07-2010, 21:40:07 »
Yep, vanaf half twaalf bij de molen, Lau komt ook geloof ik.
ja, heb IK weer: bij de molen afspreken, heeft het ding geen wieken.

Ook echt iets voor Laura en Vera om uitgerekend bij de MOL-en af te spreken.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #66 Gepost op: 23-07-2010, 23:11:40 »
Van mij ook een bossie gladiolen Tunnelkijkertje ::bravo::

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #67 Gepost op: 24-07-2010, 10:04:08 »
Nu alleen nog Tunnelkijkertje wakker schudden.


Gisteravond zag ik in het vierdaagsejournaal veel dingen die ik eerder op de dag live had gezien, erg leuk allemaal. Ze pikken er de bijzondere getallen wel uit: zoveel keer uitgelopen, en dan gaat het om getallen als 45, 50 en 58.

Krijg je toch echt wel de kriebels van, en je voelt je bijna schuldig als je zegt dat je voor de sfeer bij de intocht bent gekomen.

Wat ik me dus afvraag: je loopt daar op de Annastraat, op het laatst ook langs de tribunes, maar waar ligt nou de echte finish? Ik hoorde dat de afstand per dag ook niet altijd gelijk is, maar in zijn totaliteit dus wel, dus dat 40 kilometer betekent dat je per dag GEMIDDELD 40 kim loopt, maar dat de werkelijke dagafstand daarvan kan afwijken (overigens niet meer dan 1 tot 2 kilometer).

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #68 Gepost op: 24-07-2010, 14:26:36 »
ik ben wakker, ik had gisteren heel even internet maar ik moest wat doorsturen voor mijn werk en daarna eten met de fam, dus vandaar dat ik niet heb gereageerd. Hoera, het is voorbij. heb vandaag heerlijk geslapen in mijn eigen bed. Maar eerst even een kort verslagje: de 4de dag was ook best zwaar, maar och, wat scheelt het als je weet dat je familie je op zit te wachten. eerst op de dijk was het best deprimerend, je zag in de verte wat je nog moest lopen. en dat was ver:
die foto is van een brug af genomen, je ziet de dijk waar ik toch 1-1,5 uur op heb gelopen (ik noem maar een tijd, kan best langer geweest zijn)

deze foto was tijdens een rust op de militaire plek, we zagen een trap die er zeer comfortabel eruit zag. Dit was de eerste dag, je ziet ook wel de roodheid van mijn gezicht af knallen :P  dat het een militaire rustplek was zie je hier, je ziet nog mijn wandelschoen er een beetje op staan :P

maarja. de laatste dag. ik liep de laatste kilometers alleen (hoewel alleen een relatief begrip is), mijn vriendinnen hadden net een hoger wandeltempo. Op de via gladiola zag kennissen uit mijn dorp, die de 30 liepen en al gefinisht waren en weer voor de gezelligheid aan de weg zaten. daar had ik mijn laatste pauze, echt heel lief, toen ik ze zag sprongen ze op om me te omhelzen  en lieten ze me op hun krukje zitten en gaven ze me een zeer koud colaatje :) en omdat ze nog hun medaille moesten ophalen, zijn ze meegelopen tot en met de wedren. Maar daarvoor waren mijn ouders er nog, die ongeveer een kilometer van de finish met een bordje stonden Met een babyfoto van mij, dat dan weer wel :P De laatste kilometer is onbeschrijfelijk, nou ja, het voelde als een lange versie van mijn diploma-uitreiking, maar dan beter. De mensen aan de kant waren ook super. En na het halen van de medaille gingen mijn ouders en ik de slaapspullen opruimen en daarna mijn broer en zus ophalen, die ook naar Nijmegen toe kwamen :) Daarna naar de snackbar geweest en zijn mijn ouders naar huis gegaan met een groot deel van mijn spullen. Daarna nog met zus- en broerlief een drankje of 3 gedronken bij een café en ook naar huis gegaan. Toen een bad genomen en snel naar bed gegaan :P
de overwinningsfoto:

hoe ik me nu voel: stijfjes. ook heb ik wat blaartjes tussen me tenen, maar verder is alles prima. oh, nou ja. de binnenkant van mijn armen zijn gaan schuren met mijn rugzak ( vandaar ook het superonflatteuze fnv shirt op de laatste dag) en dat doet nu ook een beetje pijn. zometeen ga ik naar een tuin toe van iemand, die had vorige week in het lokale suffertje een berichtje gezet dat de vierdaagselopers uit het dorp welkom waren voor een drankje in de tuin.

Bedankt voor de berichtjes in het topic, echt tof!  En Tdietz... volgend jaar loop je mee? :P
Laat de zomer beginnen!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #69 Gepost op: 24-07-2010, 14:32:49 »
Gefeliciteerd met deze Superprestatie Tunnelkijkertje  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #70 Gepost op: 24-07-2010, 14:48:32 »
super TK ::bravo::

en een leuke uitdaging voor Tdietz ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #71 Gepost op: 24-07-2010, 14:49:48 »

Wat ik me dus afvraag: je loopt daar op de Annastraat, op het laatst ook langs de tribunes, maar waar ligt nou de echte finish? Ik hoorde dat de afstand per dag ook niet altijd gelijk is, maar in zijn totaliteit dus wel, dus dat 40 kilometer betekent dat je per dag GEMIDDELD 40 kim loopt, maar dat de werkelijke dagafstand daarvan kan afwijken (overigens niet meer dan 1 tot 2 kilometer).
wat je zegt is waar, gister hebben we 42,2 kilometer gelopen, terwijl het die dag ervoor 38,6 (volgens mij) was, dat wisselt inderdaad. De finish was niet op de st. Annastraat, na de tribunes moesten we nog een keer naar rechts afslaan om op de Wedren te komen, waar de echte finish was. Daar was ik voor het laatst gescand en heb ik mijn medaille opgespeld gekregen.
Laat de zomer beginnen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #72 Gepost op: 24-07-2010, 15:07:03 »
Gefeliciteerd met je fantastische prestatie, Tunnelkijkertje! ::wijn::
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #73 Gepost op: 24-07-2010, 15:08:12 »
gefeliciteerd TK, maar geen haar op mijn hoofd die denkt aan lopen

ik heb wel wat beters te doen >:D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #74 Gepost op: 24-07-2010, 15:09:32 »
je wil niet weten hoeveel vet ik in heb geruild voor spier, Tdietz ;)
Laat de zomer beginnen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #75 Gepost op: 24-07-2010, 15:29:38 »
Super gedaan Tunnelkijkertje! ::bravo::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #76 Gepost op: 24-07-2010, 15:31:39 »
Met bewondering buig ik diep door mijn knieën voor deze topprestatie ::bravo:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #77 Gepost op: 24-07-2010, 18:59:07 »
Gefeliciteerd Tunnelkijkertje.

Gelukkig hebben een paar RN-mensen hier toch een beetje van de sfeer mee kunnen pikken. Anders gezegd, ik heb gisteren 4 kilometer gelopen, achter de kijkende mensen langs, tot aan de molen zonder wieken, en weer terug.

Grappig, ik heb meerdere mensen gezien met zo'n FNV-shirt.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #78 Gepost op: 24-07-2010, 19:17:07 »
Echt leuk,Tunnelkijkertje ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::tandpastasmiley::


ficiat met pro
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vierdaagse Nijmegen
« Reactie #79 Gepost op: 24-07-2010, 19:21:13 »
Goed gedaan Tunnelkijkertje..Gefeliciteerd ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.