Auteur Topic: Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!  (gelezen 14280 keer)

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #80 Gepost op: 28-02-2003, 14:48:26 »
Hulde aan Dreber!

Kijk, ik als PSV fan zijnde heb echt totaal niets tegen andere voetbalclubs, het zou ook maar een saaie competitie zijn zonder andere clubs toch?
Maar dan moeten die clubs en de spelers en supporters wel ff normaal doen, en sorry, de enige club die dat niet doet is helaas Ajax...
Waarom wordt Ajax - Feyenoord nog steeds bestempeld als DE wedstrijd van het jaar? 20 jaar geleden misschien ja, maar ik mag toch wel zeggen dat PSV de laatste 20 jaar ook niet slecht ge"boerd" heeft wel?
Maar nee, we tellen nog steeds niet mee volgens de heren uit Amsterdam en Hilversum.
En als PSV dan weer eens wint van Ajax, dan was het omdat we geluk hadden, of de scheids was op onze hand, of Ajax had een drukker programma ivm de CL, maar we hebben geloof ik nog nooit gewonnen omdat we goed gespeeld hebben volgens diezelfde heren uit Amsterdam en Hilversum...
Nee, Ajax won lekker verdiend die Amstelcup tegen Utrecht? Dat ding had daar gewoon moeten staan, geen twijfel aan mogelijk...

Anywayzzz..Dreber: nog veel succes met je clubbie en nog gefeliciteerd met de welverdiende overwinning op Ajax...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #81 Gepost op: 28-02-2003, 14:54:13 »
He Ellen, wat ik zei over dat PSV talent verpest is wel waar hoor:

voorbeelden:
vd Weerden
Bruggink
Iwan
Gudjohnson
John de Jong
Lamey
ten Rouwelaar

Dit is gewoon een rijtje dat zo in mijn hoofd opkomt. Er zijn wel tientallen voorbeelden te noemen!








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #82 Gepost op: 28-02-2003, 15:00:57 »
Misschien zijn het wel gewoon slechte voetballers? John de Jong, wat maakt die nou klaar?
Dat hele rijtje, behalve Bruggink misschien,(Daar twijfel ik over eerlijk gezegd) zijn middelmatige voetballers, heeft PSV, Ajax, of welke club dan ook niets mee te maken..

Of wou je soms zeggen dat Gerets, Hiddink, Rijvers, Advocaat, noem ze maar op, slechte trainers zijn?
En waarom is het dan wel goed gekomen met Gullit, Ronaldo, Romario, Nilis, Kieft, van Nistelrooy, Gebroeders van de Kerkhof, moet ik doorgaan?
Omdat dat wereldspelers zijn en dat rijtje wat jij op noemt middelmatige spelers dus...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #83 Gepost op: 28-02-2003, 17:02:19 »
Het zijn middelmatige voetballers, omdat ze PSV niet verder kunnen ontwikkelen. Tomek Iwan bijvoorbeeld, dat was toen een van de beste voetballers van Nederland, toen hij bij Roda JC voetbalde, maar eenmaal bij PSV echt helemaal verpest.








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #84 Gepost op: 28-02-2003, 17:21:13 »
Ja, ik heb het er straks met een Ajax kenner over gehad en we zijn het er mee eens:

PSV heeft een slechte beurt gemaakt door Chris vd Weerden op te stellen. Hadden ze dat niet gedaan, dan had ie lang niet zoveel blessures gehad. FOEI PSV!!!!!

'k Dacht dak al veel onzin in mijn leven had gehoord maar dit slaat echt alles: Gefeliciteerd!







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #85 Gepost op: 28-02-2003, 17:25:49 »
Ja, dat is lekker makkelijk zeggen dat het onzin is, maar er valt niks in te brengen tegen mijn standpunt:

Bij PSV zijn er veel voetballers die in de ontwikkeling stil blijven staan.

Het rijtje voetballers dat ik erbij gaf, is daar een voorbeeld van. Ik weet dat het ook anders kan, spelers zoals Cocu en v.Nistelrooy zijn echt enorm gegroeid bij PSV, maar toch gaat er bij PSV veel talent verloren.  










Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #86 Gepost op: 28-02-2003, 17:29:59 »
mensen lief wat een voetbal kenners zijn er hier tomek ivan de beste voetballer van nederland noemen toen ie nog bij roda speelde. dat si zoiets als zeggen dat ali elkattabi geweldig voetbalde voor een klein clubke als sparta.

Als 1 speler in een bepaalde club er even tussenuit springt, maakt hem dat nog geen wereldvoetballer. een heel duidelijk voorbeeld Rick Hogednorp, bij RKC de beste man op het veld bijna elke week, maar gewoon gewogen en te licht bevonden voor internationaal werk.

Als bv die ivan zo goed was, was ie echt wel boven komen drijven tijdens trainingen op de heerdgang en werd ie wel opgesteld, maar helaas zijn talent is blijven steken op kaalheide en is nooit getoond in de bossen rondom de heerdgnag omdat het er gewoon niet was, In een selctie van 20 middelmatige spelers is de ene die zijn veters kan strikken al snel koning. In een selectie met echte voetballers, blijft ie netjes op de bank zitten.

Kijk dit jaar eens naar Gakokhidze, voor veel clubs in nederland, waaronder zeker willem2(mijn eigen cluppie) zou dat een geweldige aanwinst zijn, maar voor psv is ie echt enkel super sub.

Echt talent komt overal boven drijven en echt talent duurt langer dan een seizoen. en dan praat ik dus over het nivo van een bergkamp, Sammer, Ronaldo, Henry. en niet over Chris brekepoot van der weerden of tomek Ivan.

Wat ik wel een talent vindt op de nederlandse velden en een ajaxxied is Chivu, dat is een hele grote aan het worden.

En inderdaad komt voor spelers de overstap naar een nederlandse topclub te snel, maar dan is die speler er nog niet aan toe en dat ligt dus echt niet aan de club hoor.







« Laatst bewerkt op: 28-02-2003, 17:33:43 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #87 Gepost op: 28-02-2003, 17:38:22 »
'' Wat ik wel een talent vindt op de nederlandse velden en een ajaCied is Chivu, dat is een hele grote aan het worden. ''

Chivu is inmiddels al groot...
Verder hebben we aan nederlandse talenten van Bommel en v/d vaart die inmiddels al met de top meekunnen..

Daarachter is nog een groep die de potentie heeft, met onder andere Robben, van Persie, De jong en v/d Meyde..










Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #88 Gepost op: 28-02-2003, 17:38:50 »
Oke, misschien lichtelijk overdreven, dat hij een van de besten was (Iwan). Maar echt zeker niet van het niveau van bv. El Khattabi. (Trouwens tbh Iwan werd eigelijk eerst verpest door Feyenoord)

Wat jij noemt is het zeg maar het supertalent (Henry, Bergkamp etc.), dat is zo zeldzaam. Spelers als Paauwe, Hofland, Galasek zijn dat ook terwijl ik dat ook talent noem.

Ik bedoel eigenlijk gewone spelers die langzaam maar zeker elke keer een stapje hoger komen. eerste divisie, eredivisie, subtopper en top 3-club. Bij PSV krijgen ze dan vaak te weinig speeltijd om zich verder te ontwikkelen, aan trainingen alleen heb je niet genoeg. (Waarom haal je ze dan?)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #89 Gepost op: 28-02-2003, 17:41:13 »
Het Gerard de Nooijer en Jan de Visser effect bedoel je?  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #90 Gepost op: 28-02-2003, 17:48:22 »
als een speler goed genoeg si voor een basisplaats in de nederlandse top 3, krijgt ie die ook wel hoor, alleen denk ik dat de spelers die ik hier zo af en toe hoor genoemd worden, dat nivo helaas voor hen net niet bereikt hebben.

en moet je dan als Club met beursbelangen etc, zeggen van ach laten we die jongen ook eens leuk meeballen en het risico lopen dat je daardoor naar 20 minuten tactisch moet ingrijpen omdat ie het niet aankan, Nee toch zeker.

Kijk een prima voorbeeld is adil ramzi, een heel leuke creatieve voetballer die bij willem 2 elke week de man van het veld was. Als ie nog bij willem 2 was, was ie misschien nog wat verder gerijpt, maar voor de basis-elf van psv is echt net niet goed genoeg.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #91 Gepost op: 28-02-2003, 18:00:55 »
Het Gerard de Nooijer en Jan de Visser effect bedoel je?  ;D

Ja, Feyenoord (ook Iwan en Samardzic bv.) en AJAX (Nieuwenburg, van Halst) hebben daar een handje van, maar bij PSV is het nogal het extreemst.  


Ramzi is een ander geval, omdat hij heel veel interlandverplichtingen had en daardoor voor de basiself uit de picture is verdwenen.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #92 Gepost op: 28-02-2003, 18:07:55 »
Ramzi redt het gewoon niet bij psv al speelt ie niet voor marokko, staan anderen , beteren op zijn positie.

Heb me aan het begin van het seizoen vergist in robbben. echt een goede aankoop.

En tuurlijk is de situatie het extreemst bijde club waar het meeste talent rondloopt( oei wat een simpele inkopper, die had Mido zelfs gemaakt. LOL)







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #93 Gepost op: 28-02-2003, 18:16:41 »
Ja, dat geweldige (aangekochte) talent....  :-\
 

Elke top 3-club heeft wel talent in huis. AJAX (Sneijder, vd Vaart, Nigel de Jong), Feyenoord (v.Persie) en PSV (Hofland, v.Bommel, Robben)

Maar hoe gaat PSV dat nu weer oplossen met al het nieuwe aangekochte talent, alle posities vierdubbel bezetten????Als Ramzi niet zoveel interlands speelde, was hij misschien wel uitgegroeid tot vaste waarde als linksmidden ipv Robben/Leandro en was Robben niet eens gehaald.

(Als Ramzi niet zoveel interlands speelde, was hij misschien wel uitgegroeid tot vaste waarde als linksmidden ipv Robben/Leandro en was Robben niet eens gehaald.)










Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #94 Gepost op: 28-02-2003, 18:45:13 »
Hulde aan Dreber!
Maar dan moeten die clubs en de spelers en supporters wel ff normaal doen, en sorry, de enige club die dat niet doet is helaas Ajax...

Nu meen ik me te herrinneren dat PSV pas geleden nogal wat probleempjes had door supporters die het eigen veld bestormden tijdens een uefacup wedstrijd...

Feyenoord Supporters die rellen met ajax waar zelfs een dode bij valt..

Utrecht dat in Polen bij Legia Warschau helemaal door het lint gaat...


Need I go on?








Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #95 Gepost op: 28-02-2003, 18:51:35 »
zo kan ik ook er nog wel een aantal van ajax opnoemen, do we remember beverwijk en dat had NIKS met voetbal te doen. Elke club heeft fans en mensen die komen voor de rel.

Maar ff terug aar echt belangrijke zaken voetballers. duidelijk hebben chriz en ik een andere mening.Pirma, maakt deze topic wat leuker. over dat het spelen van interlands ten koste kan gaan van je basisplek. en over dubbele bezetting(wat ik een stimulans vind), kijk maar naar de linkerfalnk bij psv. Chivu speelt altijd in het roemeense elftal en speelt altijd bij ajax, heeft ajax dan geen goed alternatief of is het spelen van interlands enkel en alleen nadelig voor ramzi edn niet voor Chivu.

En een speler als sammi Hyppia speelde bij willem 2 de sterren van de hemel en speelde regelmatig in het Finse elftal, maar speelt nu wel mooi bij Liverpool en is een van de sterkere verdedigers in de engelse competitie ondanks zijn interlandverplichtingen.







« Laatst bewerkt op: 28-02-2003, 18:56:17 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #96 Gepost op: 28-02-2003, 18:58:36 »
zo kan ik ook er nog wel een aantal van ajax opnoemen, do we remember beverwijk en dat had NIKS met voetbal te doen. Elke club heeft fans en mensen die komen voor de rel.

Ik stoorde me alleen aan de opmerking dat het alleen ajax zou zijn, that's all...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #97 Gepost op: 28-02-2003, 19:00:11 »
oei chriz van persie een talent noemen dat doet zeer, iemand die niet wil trainen , iedereen een grote bek geeft en zelfs door Van marwijk de huid volgescholden krijgt. Zo iemand moet mijns inziens een trainer meteen naar heren 6 degraderen, ongeacht wat ie kan met een bal.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #98 Gepost op: 28-02-2003, 19:10:15 »
oei chriz van persie een talent noemen dat doet zeer, iemand die niet wil trainen , iedereen een grote bek geeft en zelfs door Van marwijk de huid volgescholden krijgt. Zo iemand moet mijns inziens een trainer meteen naar heren 6 degraderen, ongeacht wat ie kan met een bal.
Ahum, Robin van Persie is wel zeker un talent!
Robin van Persie is wel zeker tijdelijk uit de selectie gehaald omdat de discipline ontbrak en hij was paar x te laat gekomen. Niet geheel onbegrijpelijk tog, nog zo jong en dan al profvoetballer. Anyway, t was un goede zet van Van Marwijk. Want... nu heeft ie weer un kans gekregen, en hij speelt nu egt top!!







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #99 Gepost op: 28-02-2003, 19:11:27 »

Utrecht dat in Polen bij Legia Warschau helemaal door het lint gaat...


Need I go on?

Ja, je vergeet de bekerwedstrijd Ajax 2 - FC Utrecht van vorig jaar, waarbij de "SUPER" fans van Ajax het gehele stadion onveilig maakten, de boel sloopten, brand stichtten en het zelfs onmogelijk maakten dat er tv-beelden konden worden uitgezonden.

Enne: Utrecht-Legia Warschauw: ik zat naast het uitvak en zag alles gebeuren: er werden door Legia "fans" vuurpijlen in de gezinstribune van Utrecht gegooid.. nadat de Legia´s de Utrechtse kinderen en hun ouders probeerden te provoceren.
Ik wil niets goedpraten (rellen trappen is dom en asociaal) maar ik kan me ergens indenken dat er lui zijn die dit niet pikken in "hun" stadion, en zelf "orde op zaken stellen" als de stuwards niet of nauwelijks ingrijpen. 1 ding weet ik wel: ik was als de dood... gelukkig is het niet verder uit de hand gelopen die avond.
Ik hoop in deze 2e helft van dit seizoen op probleemloze competitie- en bekerwedstrijden waar we allen van harte van kunnen genieten.







« Laatst bewerkt op: 28-02-2003, 19:12:52 door Dreber »
Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.