Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239244 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Droom topic
« Reactie #740 Gepost op: 30-03-2020, 14:04:31 »
Hahaha, die heb ik afgelopen zomer in het ABBA Museum in Stockholm echt heel vals gezongen. Er zijn opnames van ::schaam::

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Droom topic
« Reactie #741 Gepost op: 30-03-2020, 14:24:52 »
 ::rofl:: ik kan normaal wel redelijk zingen hoor alleen in dromen niet, ben daarbij wel benieuwd of ik echt wat zei buiten mn droom
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Droom topic
« Reactie #742 Gepost op: 15-04-2020, 15:03:11 »
Ik had een geniale droom vannacht. Voldemort viel Hogwarts aan, alleen de hele setting was heel mundane en hij was een totale faalhaas. Hogwarts was gewoon een apartementblok midden in de stad, en Voldemort wilde de school opblazen door handmatig rotjes neer te leggen in de straten rondom die school. En hij gaf allemaal clues naar dit plan toe middels brieven naar iedereen toe, alleen steeds snapte niemand de clues dus dan moest hij weer een nieuwe brief sturen met nog duidelijkere clues enz. Uiteindelijk rende ik weg voor de explosie, en ik was net op tijd veilig, maar de explosie viel zwaar tegen en de school stond gewoon nog.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Droom topic
« Reactie #743 Gepost op: 16-04-2020, 08:44:18 »
::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #744 Gepost op: 16-04-2020, 16:14:43 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Droom topic
« Reactie #745 Gepost op: 16-04-2020, 21:43:51 »
 ::rofl:: ik droom de laatste tijd erg veel! het laatst heb ik een minder leuke droom gehad ik werd gebeten door een slang en toen werd ik wakker :-\\
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #746 Gepost op: 18-04-2020, 02:54:37 »
ach, maak je niet druk..
Ik werd laatst gebeten door een Leeuw. Sliep gewoon verder alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik vond het wel bijzonder, liep door een soort kinderboerderij, maar dan met allemaal wilde beesten. Ik kon me al niet voorstellen dat het altijd goed ging. En natuurlijk precies bij mij ging het verkeerd. Maar ben gewoon rustig de hekken uitgelopen, zo erg was ik nou ook weer niet onder de indruk.  ::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #747 Gepost op: 8-05-2020, 12:17:07 »
Zo, er is weinig gedroomd laatste maand blijkbaar.


Ik zit al dagenlang te dromen dat ik weer op de middelbare school zit. Alsof ik 5 jaar terug in de tijd ben gegaan. Is nu al de hele week bezig. Heel surrealistisch.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #748 Gepost op: 8-05-2020, 19:37:07 »
Ik droomde vd week dat ik op een vliegveld stond ... alleen ik stond bagagekluizen leeg te halen waarin nog guldens lagen en die moest ik over de grens zien te smokkelen ???

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #749 Gepost op: 9-05-2020, 13:45:30 »
Ik zat vannacht alweer op school. Wat is dat toch?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #750 Gepost op: 9-05-2020, 13:56:46 »
welke opleiding ben je van plan te gaan volgen? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #751 Gepost op: 9-05-2020, 13:57:35 »
Ik droomde vannacht dat ik omgeven was door allemaal wespen en dat er ook allemaal wespen over mijn lichaam heen kropen.  :-X ::oink:: Niet de meest favoriete droom die ik ooit gehad heb.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #752 Gepost op: 9-05-2020, 14:32:10 »
welke opleiding ben je van plan te gaan volgen? ::hypocriet::

Als het een beetje mee zit 'Film and Television'. Drie maal raden in welk land...

OT: Hebben jullie ook in je dromen dat je al rekening begint te houden met Corona? Alles ging gewoon door als normaal. Ik snapte er totaal niks van en ook niemand hield 1,5 meter afstand.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #753 Gepost op: 9-05-2020, 15:49:47 »
Nee, mijn onderbewustzijn is nog niet gewend aan Corona, in mijn dromen is alles nog pre-Corona.  Aan de andere kant, als ik Netflix kijk en ik zie mensen elkaar knuffelen, dan denk ik wel: afstand houden! "oh wacht..."

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #754 Gepost op: 13-05-2020, 10:13:57 »
Zo, ik waande me vannacht weer even terug in Yerevan. Toch fijn om weer even  terug te zijn. Al was het niet echt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #755 Gepost op: 13-05-2020, 15:21:17 »
Nee, mijn onderbewustzijn is nog niet gewend aan Corona, in mijn dromen is alles nog pre-Corona.  Aan de andere kant, als ik Netflix kijk en ik zie mensen elkaar knuffelen, dan denk ik wel: afstand houden! "oh wacht..."

In mijn droom speelde corrona wel al mee. Ik moest mijn fiets gaan brengen naar m'n kleinzoontje, zodat zij op mijn verjaardag konden komen op de fiets i.p.v. met de trein  ???
...maar soms even niet :)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #756 Gepost op: 13-05-2020, 15:47:02 »
De eerste mensen beginnen in mijn dromen inmiddels mondkapjes te dragen. Maar niemand die afstand houdt en ik, die het niet snap, loop ook gewoon mee in groepen mensen.

Maar ik droom ook nog steeds wel de meest vage dingen zoals dat ook gebeurde voor het corona-tijdperk.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2020, 15:50:40 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #757 Gepost op: 16-06-2020, 12:18:25 »
Het was niet echt een droom,  maar toen ik vanochtend wakker werd ben ik nog even blijven liggen. Daarna weer semi in slaap gevallen en een soort van gedroomd, tenminste ik had een voorwerp in mijn hand. Het moment dat ik weer 'wakker' was, kon ik het voorwerp nog steeds voelen, maar het verdween langzaam. Voelt zo surrealistisch.

Ik heb ook wel eens een keer gehad dat is wakker werd en het voelde alsof er iemand op mijn longen zat. (Niet benauwd, maar gewoon veel gewicht erop) duurde ook zo'n 10 seconden voor dat verdween.

Maar ik heb ook wel eens gehad dat de droom gewoon verder ging terwijl ik klaarwakker was. Ik zag gewoon letterlijk een soort tv voor me terwijl ik rond kon kijken door mijn kamer. Voor wie zich afvraagt hoe scherp je dromen zijn, nou haarscherp dus. Ik heb toen echt een minuut lang naar deze 'TV-droom'  kunnen kijken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #758 Gepost op: 16-06-2020, 16:27:54 »
Het was niet echt een droom,  maar toen ik vanochtend wakker werd ben ik nog even blijven liggen. Daarna weer semi in slaap gevallen en een soort van gedroomd, tenminste ik had een voorwerp in mijn hand. Het moment dat ik weer 'wakker' was, kon ik het voorwerp nog steeds voelen, maar het verdween langzaam. Voelt zo surrealistisch.



Dat noemen ze een ochtenderectie :-X





Maar ik heb ook wel eens gehad dat de droom gewoon verder ging terwijl ik klaarwakker was. Ik zag gewoon letterlijk een soort tv voor me terwijl ik rond kon kijken door mijn kamer. Voor wie zich afvraagt hoe scherp je dromen zijn, nou haarscherp dus. Ik heb toen echt een minuut lang naar deze 'TV-droom'  kunnen kijken.

Dat heb ik weleens als kind gehad, een angstdroom die doorging toen ik wakker werd. Een Noormannenschip kwam op me af! Dat was het thema op school, we tekenden erover en luisterden naar spannende verhalen.
...maar soms even niet :)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #759 Gepost op: 16-06-2020, 16:56:57 »
Dat noemen ze een ochtenderectie :-X

Ooow... was dat het  ::)
nee, dat was de andere hand

Nee, was niet wat ik bedoelde.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?