Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 66239 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #40 Gepost op: 26-08-2003, 11:04:47 »
Maargoed: ik denk dat we een niet ál te groot groepje moeten hebben als we het bij iemand thuis doen...
Anders wordt het te druk...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #41 Gepost op: 28-08-2003, 00:02:45 »
Sinterklaasmeeting? En of ik kom?

DUH

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #42 Gepost op: 28-08-2003, 00:52:27 »
Ik kom ook  :D

We moeten natuurlijk wel "zoet" zijn tot 5 december.  ;) Malcolm pakt nog wat extra snoep...   ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #43 Gepost op: 28-08-2003, 08:42:28 »
Sinterklaasmeeting? En of ik kom?

DUH
Ik heb zo'n hekel aan dat woord dat ik nu ter plekke hoop dat je erachter komt dat je elk weekend in november,december en januari al volgepland zit... >:D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #44 Gepost op: 28-08-2003, 09:56:15 »
Deelnemers:
*Annuh (+Bob)
*Bodejosm43
*D*A*A*N
*Floor
*Elmar
*Giorgio
*Avron
*Annemieke
*@miesh
*Malcolm

Wordt gezellig! En druk ;) .
Wat zijn de regels? Een surprise en een gedicht? Voor max. €5,- ofzo?
En is de plaats al bekend (m.a.w. FLOORTJE!!! vraag het eens!)?

En wat denken jullie van Zondag 18 januari??
« Laatst bewerkt op: 28-08-2003, 09:58:52 door Annuh »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #45 Gepost op: 28-08-2003, 10:01:57 »
Euhm... ik ben Maandag 19 januari jarig, en mijn moeder 25 januari dus ik denk dat we dat dan vieren... :-\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #46 Gepost op: 28-08-2003, 10:06:42 »
je kan er toch ook sinterkerstklaas van maken, dan doe je het  op 14 of 21 december ofzo...
we're back :(

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #47 Gepost op: 28-08-2003, 10:17:08 »
dat kan ook ja, of in november...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #48 Gepost op: 28-08-2003, 10:18:22 »
November heb je nog meer sinterklaassfeer want dan is hij al in het land en dergelijke.. ::) :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #49 Gepost op: 28-08-2003, 13:25:14 »

je kan er toch ook sinterkerstklaas van maken, dan doe je het  op 14 of 21 december ofzo...
Aangezien we hier op de site een geheel eigen tijdrekening erop na lijken te houden, stel ik  voor de paashaas er ook maar bij te betrekken ;D.

Serieus: tussen half november en 5 december heb ik ook meer kans dat ik bijvoorbeeld een maandag vrij kan krijgen, mocht het op een zondag erg laat worden. Mij maakt het niet zo gek veel uit waar het wordt gehouden, een beetje centraal (dat wil zeggen: voor de mensen die met de trein komen: een beetje in de buurt van Utrecht), zou helemaal niet verkeerd zijn. Dit geeft de grootste kans om diezelfde dag nog terug te kunnen reizen voor de werkenden/schoolgaanden onder ons.

November heb je nog meer sinterklaassfeer want dan is hij al in het land en dergelijke.. ::) :P
Ik heb hem gisteren nog zien lopen in Maastricht. Zonder mijter, en zonder zijn personeel ::)
Ik kom ook  :D

We moeten natuurlijk wel "zoet" zijn tot 5 december.  ;) Malcolm pakt nog wat extra snoep...   ;D
Zoals gezegd kun je daar nu al voor terecht in sommige Wibra-filialen. Zeggen ze van ons dat wij de seizoenen een beetje overhoop aan het gooien zijn. Krijg nou wat.....
« Laatst bewerkt op: 28-08-2003, 13:35:07 door bodejosm43 »

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #50 Gepost op: 28-08-2003, 13:28:32 »
ja, hijs al goed op pad, ik zag 'm in dongen vandeweek
we're back :(

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #51 Gepost op: 28-08-2003, 14:29:59 »
tja... ik woon idd dichtbij utrecht en heel centraal enzo... maar ik ben bang dat het niks gaat worden. het hangt er ook een beetje vanaf op wat voor dag en met hoeveel mensen enzo...
zondag 18 januari klinkt prima... maar das wel errug laat he  ;D   dan liggen bij de AH de paaseitjes alweer in de winkel

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #52 Gepost op: 28-08-2003, 19:02:19 »
Dat laatste bedoel ik dus, Floor, met het erin betrekken van de paashaas. Zo gek is dat helemaal niet.

Er is nog een praktisch probleem: maar misschien is dat helemaal geen probleem. Hoe hebben jullie het bij de vorige editie gedaan met het vaststellen wie voor wie iets maakt? Ik weet dat er een virtuele lotingmachine moet zijn op internet, waarmee meteen een ander groot probleem "getackled" is (betekent: ''onderuitgehaald'''): namelijk: op die manier hoeven we niet vooraf ergens bij elkaar te komen voor het loten. Dat kan natuurlijk ook weer niet te vroeg, want er zullen gegarandeerd mensen afhaken, en dan zit je met een probleem.

We zouden een proefloting kunnen doen, waarbij we niet moeten vergeten dat het een PROEFloting is, om te kijken of het allemaal correct werkt. Het staat anders zo lullig als iemand tijdens zo'n meeting twee surprises krijgt, en de andere helemaal geen. Door er tijdig aan te denken, kun je ook bijtijds problemen oplossen, waar je anders geen mogelijkheid meer voor hebt.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #53 Gepost op: 28-08-2003, 20:13:46 »
Ik heb hem gisteren nog zien lopen in Maastricht. Zonder mijter, en zonder zijn personeel ::)

Ik zie 'm ook redelijk vaak .. ;D met al z'n boodschappen bij mij aan de kassa

Tsja, ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig. :)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #54 Gepost op: 29-08-2003, 08:39:24 »
Ik weet dat er een virtuele lotingmachine moet zijn op internet

(blablablablabla)
www.lootjestrekken.nl hebben we vorig jaar ook gebruikt en het werkte...  dus geen proeflotingen nodig en weetikveel wat bodejos allemaal van plan was.. ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #55 Gepost op: 29-08-2003, 13:39:07 »
Mij was niets van plan, D**AA**AAN (ik word gek van al die sterren ;D :D), ik dacht al dat we hier erg vroeg over die ouwe met die rooie puntmuts zaten te praten, maar ik heb bij ZOEKEN eens het woord Sinterklaas ingetoetst, en het blijkt dat dit heerschap het hele jaar door op het forum van de partij is.

Dan is dat met dat lootjes trekken perfect geregeld. Ik wist dus dat zoiets ergens moest zijn. Jammer: kunnen we daar ook de boel niet mee flessen zoals bij stemmen-beurs....

Weten we echter nog steeds geen lokatie. Als jij je kamer nou eens begint op te ruimen (zie berichtje van Elmar.......), dan zou dat laatste ook al geen probleem zijn. Grapje.......

Het was te verwachten: pas vanaf oktober kun je op de site terecht die D*A*A*N heeft genoemd. De uitleg is echt volkomen duidelijk, tenminste: voor mensen die kunnen lezen. (De meesten hier......)
« Laatst bewerkt op: 29-08-2003, 13:42:57 door bodejosm43 »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #56 Gepost op: 29-08-2003, 15:48:16 »
op deze site kun je nu al lootjes trekken:

http://members.lycos.nl/rik82/index.htm

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #57 Gepost op: 29-08-2003, 16:35:31 »
op deze site kun je nu al lootjes trekken:

http://members.lycos.nl/rik82/index.htm

nuttig ja, in augustus ;) . Zullen we daarmee wachten totdat we genoeg mensen hebben die ook zeker kunnen? Hoeveel mensen mogen er meedoen? We hebben er nu 10, gaan we voor de 15? Wie biedt er meer? En waar? En welke maand heeft de voorkeur?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #58 Gepost op: 29-08-2003, 16:54:22 »
bleh 15, is dat niet errug veel? Dan wordt het zo druuuuk
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sinterklaas-meeting-topic
« Reactie #59 Gepost op: 29-08-2003, 19:37:23 »
Als jij je kamer opruimt, zoals Elmar eens in dit topic schreef, moet er wel plaats zijn voor 15 personen.
Anders gaan we het in ploegendienst doen. :-X

Het IS natuurlijk ook nog steeds ZOMER, maar vandaag had die wel een herfst-achtig tintje. Het kan daarom geen kwaad om nu al uit te kijken voor een lokatie, ik zag straks op de site die D*A*A*N had gegeven, dat ze daar pas vanaf oktober de boel draaiende hebben.

En wat belangrijker is: gegarandeerd krijg je afvallers. Kun je echt alles opnieuw gaan invoeren. Het programma is dan kennelijk niet zo intelligent, dat een persoon die afvalt, of erbij komt, automatisch erin wordt verwerkt.

Dus: als je eens wil proberen hoe zo'n programma werkt: niks mis mee, maar nietsvermoedende mesen krijgen dan emailtjes waar ze niets van snappen. Je kunt achter alle namen je eigen email-adres invullen, dan kun je zien hoe het werkt.
« Laatst bewerkt op: 29-08-2003, 19:39:00 door bodejosm43 »