Auteur Topic: candy crush  (gelezen 69295 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #40 Gepost op: 1-01-2014, 12:46:12 »
Ik heb al zo'n 20 levens verspild aan level 67... maar ja, ik probeer het gewoon nog eens. Volgens mij had ik dit spel nooit moeten downloaden :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #41 Gepost op: 1-01-2014, 12:46:29 »
Ik vind 169 mega irritant (kwam er trouwens achter dat ik helemaal geen 3 maanden heb vastgezeten in 165, het waren er maar 2, maar goed, was lang zat).

En 54 bij die uil is ook echt níet leuk.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: candy crush
« Reactie #42 Gepost op: 1-01-2014, 13:05:50 »
ik haaaaaaaaaaaaaang op 181
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: candy crush
« Reactie #43 Gepost op: 1-01-2014, 13:06:07 »
die dakduif is trouwens inderdaad heel vervelend
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #44 Gepost op: 1-01-2014, 14:56:43 »
Die speel ik alleen als ik moet wachten tot mijn vriendjes me hebben geholpen om een nieuwe episode vrij te spelen.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #45 Gepost op: 2-01-2014, 18:47:40 »
die dakduif is trouwens inderdaad heel vervelend

Ik vond het juist heel leuk, heb alle uillevels inmiddels uitgespeeld.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: candy crush
« Reactie #46 Gepost op: 2-01-2014, 19:05:02 »
ow :(
ik zit vast in beiden en heb het al een hele dag niet meer gespeeld ::zweet::
*pakt tablet
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2014, 18:13:24 »
Ik zit nu in het gewone spel vast op 88. Iemand enig idee soms hoe je die best speelt? Ik geraak er in de verste verte voorlopig niet uit. Heel af en toe krijg ik één kant gelatine weg en meer niet. :(
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2014, 18:37:55 »
Ik denk zoveel mogelijk proberen gestreepte snoepjes en gespikkelde snoepjes verzamelen. En vooral die twee combineren.

Ik zit zelf vast in leven 123, ik hou steeds een of twee stukjes gelatine over.  :\'(

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #49 Gepost op: 4-01-2014, 22:41:12 »
Ik denk zoveel mogelijk proberen gestreepte snoepjes en gespikkelde snoepjes verzamelen. En vooral die twee combineren.
Jaa, het is gelukt! ::boogie:: Ik kon opeens heel veel speciale snoepjes maken en combineren, en inderdaad, dan lukt het. :D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2014, 10:42:55 »
We hebben een klein candy crush 'probleempje'. Ik speel het regelmatig op mijn ipad. Iemand anders logt regelmatig in op zijn facebook op mijn ipad. En op de één of andere manier is nu mijn candy crush gekoppeld gaan worden aan zijn facebook. Oftewel, hij is ineens ook op level 434, terwijl hij eigenlijk op level 3 of zo is, en net begint met spelen. Het verwijderen van candy crush uit zijn FB-apps en deinstalleren op de ipad helpt niet, als we candy crush weer installeren en koppelen is hij nog steeds op level 434. En ik weiger om candy crush uit mijn facebook apps te halen, ik ga niet weer vanaf nul beginnen. Iemand een idee hoe we zijn score kunnen resetten?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: candy crush
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2014, 12:16:02 »
geen idee Swifty.



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh 181 :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #52 Gepost op: 5-01-2014, 12:43:05 »
Weer ff wat opgeschoten bij die uil, zit nu in 60. Nr 169 in de gewone blijft lastig.

Edit: ik weet t ook niet Swifty

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2014, 12:49:22 »
Geen idee, zou je geen mailtje naar facebook kunnen sturen ofzo? Of misschien is er ergens een hulpforum voor candy crush?

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2014, 14:09:48 »
We hebben een klein candy crush 'probleempje'. Ik speel het regelmatig op mijn ipad. Iemand anders logt regelmatig in op zijn facebook op mijn ipad. En op de één of andere manier is nu mijn candy crush gekoppeld gaan worden aan zijn facebook. Oftewel, hij is ineens ook op level 434, terwijl hij eigenlijk op level 3 of zo is, en net begint met spelen. Het verwijderen van candy crush uit zijn FB-apps en deinstalleren op de ipad helpt niet, als we candy crush weer installeren en koppelen is hij nog steeds op level 434. En ik weiger om candy crush uit mijn facebook apps te halen, ik ga niet weer vanaf nul beginnen. Iemand een idee hoe we zijn score kunnen resetten?
Ik heb hetzelfde probleem al gehad met de Uno app volgens mij :P Hoe het veroorzaakt wordt weet ik niet, maar ik vind het iig raar dat het gebeurt. :P
Ik heb het met uno als volgt opgelost gekregen. (Het is nogal ingewikkeld, dus ik hoop dat ik het goed uitgelegd krijg :P)

- Staat je fb app nog open? Meld je daar dan af en verbreek ook je verbinding met facebook op de candy crush app. Staat je fb app niet open, dan moet je enkel je verbinding met fb in de app van candy crush zelf verbreken.
- Vervolgens meldt de persoon die normaal in level 3 staat zich aan op de fb app. Daarna gaat hij terug naar de candy crush app en koppelt hij zich daar terug aan fb. Ik denk dat hij dan normaal terug in level 3 moet staan. ;)
- Als jij dan wil spelen, meldt je hem weer af, log jij je in in de fb app en vervolgens koppel jij je terug aan fb in de candy crush app en dan heb jij normaal weer jouw spel denk ik. ;)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat je het zo opgelost krijgt want het is inderdaad een vervelend probleem.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2014, 15:14:42 »
Tja, helaas werkt dat allemaal niet bij Candy Crush. Ik heb het nogmaals zo geprobeerd, en terwijl hij afgemeld was candy crush gewist als app bij zijn FB account, en alle browsegegevens gewist, en de ipad opnieuw opgestart. Helaas :(
Keep calm and eat chocolates!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2014, 17:09:43 »
Tja, helaas werkt dat allemaal niet bij Candy Crush. Ik heb het nogmaals zo geprobeerd, en terwijl hij afgemeld was candy crush gewist als app bij zijn FB account, en alle browsegegevens gewist, en de ipad opnieuw opgestart. Helaas :(

Ik kan me voorstellen dat jij niet helemaal opnieuw wilt beginnen, maar je kennis kan dat toch wel doen? Hij/zij kan toch gewoon Candy Crush er helemaal uitgooien en opnieuw beginnen (3 levels heb je zo weer opnieuw gedaan).

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: candy crush
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2014, 17:14:41 »
We hebben een klein candy crush 'probleempje'. Ik speel het regelmatig op mijn ipad. Iemand anders logt regelmatig in op zijn facebook op mijn ipad.

En, wat hebben we nu hiervan geleerd?  ::hypocriet::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: candy crush
« Reactie #58 Gepost op: 5-01-2014, 17:32:34 »
Ik kan me voorstellen dat jij niet helemaal opnieuw wilt beginnen, maar je kennis kan dat toch wel doen? Hij/zij kan toch gewoon Candy Crush er helemaal uitgooien en opnieuw beginnen (3 levels heb je zo weer opnieuw gedaan).


ja maar dat is dus het probleem, dat lukt niet :P we gooien alles eraf, verbreken alle verbindingen, maar zodra hij weer ergens candy crush opnieuw downloadt en gaat spelen staat ie weer op lvl 434


Bladwijzer, jaja, niet meer de ipad uitlenen. Hij wou beweren dat het mijn schuld was omdat ik mezelf levens gaf via hem (wat ik al maanden niet meer doe), maar het is zijn schuld omdat hij steeds mijn ipad gebruikt, grmbl.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: candy crush
« Reactie #59 Gepost op: 5-01-2014, 17:42:49 »
ja maar dat is dus het probleem, dat lukt niet :P we gooien alles eraf, verbreken alle verbindingen, maar zodra hij weer ergens candy crush opnieuw downloadt en gaat spelen staat ie weer op lvl 434

Hij moet Candy Crush verwijderen van zijn FB profiel. Verwijderen van iPad of telefoon helpt niet.