Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358597 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15920 Gepost op: 27-04-2015, 23:42:56 »
Die NS klantenservicebot, Eva. Dat ding snapt letterlijk niets. Komt na mijn vraag eerst met allerlei nutteloze suggesties, dus ik maar steeds in andere bewoordingen m'n vraag herhalen. Daarna volgde dit:

Eva: Okee, dat was niet wat u bedoelde. Wilt u misschien meer weten over een Kids Vrij abonnement?
Ik: nee, ik wil iets weten over reizen via een andere route dan de reisplanner aangeeft.
Eva: Okee, dat was niet wat u bedoelde. Wilt u misschien meer weten over een Kids Vrij abonnement?
Ik: nee, dat wil ik niet.
Eva: Okee, dat was niet wat u bedoelde. Wilt u misschien meer weten over een Kids Vrij abonnement?

En zo bleef het dus doorgaan... ik heb zo'n idee dat ze bij de NS hun Kids Vrij abonnement aan het promoten zijn ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15921 Gepost op: 28-04-2015, 06:20:16 »
En zo bleef het dus doorgaan... ik heb zo'n idee dat ze bij de NS hun Kids Vrij abonnement aan het promoten zijn
En dat terwijl het Kids Vrij-abonnement gratis is :P
« Laatst bewerkt op: 28-04-2015, 06:22:18 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #15922 Gepost op: 28-04-2015, 17:21:06 »
voor de tweede dag en de derde keer op rij in de wacht hangen bij World Ticket Centre. Ik heb mijn heenreisticket inmiddels binnen maar mijn terugreis ticket lijkt niet te lukken Gelukkig kan een gesprek maximaal 22,50 kosten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #15923 Gepost op: 28-04-2015, 17:27:07 »
voor de tweede dag en de derde keer op rij in de wacht hangen bij World Ticket Centre. Ik heb mijn heenreisticket inmiddels binnen maar mijn terugreis ticket lijkt niet te lukken Gelukkig kan een gesprek maximaal 22,50 kosten

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15924 Gepost op: 29-04-2015, 15:06:13 »
Had zaterdagavond een vrij goed idee voor een plot, dat ook nog eens redelijk goed uit te werken was.. Niet genoteerd natuurlijk want had even niets bij de hand.

Dus weer vergeten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #15925 Gepost op: 29-04-2015, 23:20:08 »
het Zwanenmeer-gifjes  >:(

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Irritant
« Reactie #15926 Gepost op: 29-04-2015, 23:31:24 »
::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15927 Gepost op: 30-04-2015, 21:09:58 »
Als een nummer worden gezien ... cijfers zeggen niet alles ::ohno::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Irritant
« Reactie #15928 Gepost op: 2-05-2015, 22:46:42 »
Op FB zie ik een evenement langskomen dat 'Broertjes en Zusjes'-dag heet.


Met een foto van Suske en Wiske.




Als oud Suske en Wiske die hard fanaat vind ik dit echt niet kunnen  ::ohno::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #15929 Gepost op: 3-05-2015, 13:31:48 »
Op FB zie ik een evenement langskomen dat 'Broertjes en Zusjes'-dag heet.


Met een foto van Suske en Wiske.




Als oud Suske en Wiske die hard fanaat vind ik dit echt niet kunnen  ::ohno::
Au, dat is inderdaad pijnlijk...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15930 Gepost op: 4-05-2015, 16:01:02 »
Begeleiding weereens..

Had een superleuk los voorstelstuk geschreven voor de nieuwbrief van de vakgroep.
Iedereen  die ik er over gehoord heb vind het enorm grappig, creatief, leuk etc.

Begeleidster vind het niet professioneel.
Prof kennende gaat die helemaal boos zijn ::)

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15931 Gepost op: 4-05-2015, 17:21:28 »
Begeleiding weereens..

Had een superleuk los voorstelstuk geschreven voor de nieuwbrief van de vakgroep.
Iedereen  die ik er over gehoord heb vind het enorm grappig, creatief, leuk etc.

Begeleidster vind het niet professioneel.
Prof kennende gaat die helemaal boos zijn ::)



Pfff stom zeg!  ::niet-ok::

Het is toch zeker jouw voorstelstukje. Jouw stukjes hier op het forum vind ik ook vaak grappig en creatief, dus ik zou zeggen dat het juist iets over jouw persoon zegt, zo'n los, grappig stukje.

Hopelijk mag het toch geplaatst worden. Volgens mij kunnen de lezers van de nieuwsbrief het juist wel waarderen!  ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15932 Gepost op: 4-05-2015, 18:15:34 »
Ze las het ook pas in de nieuwbrief ;)

Ja, het was een typisch ik-stukje: vrij random, redelijk geestig, creatieve woordkeuze :)

Maar m'n beide begeleidsters zijn veel.. Zakelijker.
Dus dat ia een frequente bron van wrijving.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15933 Gepost op: 4-05-2015, 21:59:39 »
Oh haha, dat had ik even verkeerd begrepen.

Nou wie weet krabbelen ze nog wel terug als ze de positieve reacties van de nieuwsbrief-lezers horen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15934 Gepost op: 4-05-2015, 22:05:52 »
De internetproblemen zijn terug :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #15935 Gepost op: 4-05-2015, 22:09:50 »
Rome is prachtig maar iets wat echt irritant is zijn de duizenden mannen die je overvallen met hun selfie  sticks.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15936 Gepost op: 5-05-2015, 17:16:28 »
Mensen die geen nee accepteren en er een hele uitleg bijwillen waarom niet ... en daar heb ik nou echt geen behoefte aan. ::ohno::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15937 Gepost op: 5-05-2015, 23:55:58 »
De staatsloterij die je constant telefonisch benaderen omdat je ooit een keer automatisch hebt meegespeeld  ::niet-ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #15938 Gepost op: 6-05-2015, 17:22:41 »
Bel-me-niet register? Anders beroepen op recht van verzet (doe ik ook met alles en iedereen ::trots::).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15939 Gepost op: 6-05-2015, 20:17:58 »
Mijn mobiele telefoon blokkeert iedereen die met een onbekend nummer belt, dus niet de nummers die mijn telefoon niet kent, maar de afgeschermde nummers waar bedrijven altijd mee bellen. Werkt geweldig. Alleen een beetje jammer dat mijn huisarts schijnbaar ook met een afgeschermd nummer belt.  :P

OT al die flutbedrijven die wij kunnen inzetten voor het uitvoeren van workshops, 9 van de 10 workshops kun je zelf ook doen, maar dan goedkoper en vaak nog beter ook  ::). Vorige keer zouden we gaan beeldhouwen uit steen, gingen ze gewoon 5 weken kleien  ::) vervolgens moesten we 5x bellen of ze hun spullen weer kwamen ophalen, tot we het uiteindelijk zelf maar gebruikt hadden, omdat het in de weg stond (hebben we het inmiddels over 7 mnd later o.i.d.) belden ze na nog twee maanden of ze hun spullen konden ophalen. Nou zegt mijn collega: die spullen zijn al opgehaald. "Oh oké" was het antwoord en we hebben nooit meer wat van ze gehoord  ::) (het ging om klei hoor, niet dat we echt iets groots en belangrijks gejat hebben ofzo).
Nu wilde ik een gps workshop gaan doen, staat op de website dat het is voor 4 tm 12 jaar. Dus ik denk leuk, dan kunnen die groten met de gps lopen en die kleintjes meehelpen met de opdrachten. Worden we gebeld: ja dat gaat niet met die kleintjes, we moeten even iets anders verzinnen, wat denken jullie van boogschieten? (Ja, dat lijkt mij nu een waanzinnig idee om te doen met kleuters  ::)). Goed, ze zouden terugbellen. Niks meer van gehoord. Ik zelf maar bellen. "Oh ja iedereen is nu op vakantie en eh ze hebben ook niks overgedragen, dat is gek. Ik bel u vanmiddag even terug". Uiteindelijk maandagmiddag om 15.30, vlak voor we 2 dgn gesloten zijn: "Ja, nee sorry maar dat kunnen we nu niet meer regelen. Jammer hoor. Dag".

Fijn, ik geloof dat ik voor morgen een gps speurtocht uit moet zetten.  ::) Gelukkig heb ik een geocache app op mijn telefoon staan en daar kun je zelf ook gps coördinaten mee doorgeven. Dus komt wel goed. Mij lukt dat gewoon in een halve dag. En ik vraag/krijg er niet eens 300 euro voor.  ::)
« Laatst bewerkt op: 6-05-2015, 22:35:05 door Loezel »