Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2358565 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7420 Gepost op: 18-03-2008, 19:12:44 »
mannen die vrouwen slaan  >:(



herstel: mensen die slaan  >:( >:( >:(
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #7421 Gepost op: 18-03-2008, 19:16:06 »
mannen die vrouwen slaan  >:(



herstel: mensen die slaan  >:( >:( >:(
mee eens. schoppen met stalen neuzen doet veel meer pijn ::jaja::
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7422 Gepost op: 18-03-2008, 20:56:48 »
wij hebben echt zo'n super irritante lerares op school. die verdient gewoon een klap tegen haar muil, maar goed dat kan natuurlijk niet ik krijg over 6 weken nog een cijfer van haar.

daarna ga je los ??? ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #7423 Gepost op: 18-03-2008, 21:09:35 »
daarna ga je los ??? ::)
wel als ze dan nog zo irritant doet. stel: iedereen heeft een vieze labjas, dan spreekt ze mij aan terwijl iedereen dat heeft.
maar nu kan ik nog niks zeggen omdat ze nog een cijfer moet geven. en het cijfer telt voor 50% mee en er is eigelijk niks waaraan je kan zien waar je het cijfer aan verdient hebt. je krijgt gewoon een hoog cijfer als ze je mag.
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7424 Gepost op: 18-03-2008, 21:16:41 »
wel als ze dan nog zo irritant doet. stel: iedereen heeft een vieze labjas, dan spreekt ze mij aan terwijl iedereen dat heeft.
maar nu kan ik nog niks zeggen omdat ze nog een cijfer moet geven. en het cijfer telt voor 50% mee en er is eigelijk niks waaraan je kan zien waar je het cijfer aan verdient hebt. je krijgt gewoon een hoog cijfer als ze je mag.

 ::hug:: en dat op je trouwdag ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #7425 Gepost op: 18-03-2008, 21:19:47 »
::hug:: en dat op je trouwdag ::)
dat ja, da's irritant  ::rofl:: ::rofl::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7426 Gepost op: 19-03-2008, 08:23:00 »
wel als ze dan nog zo irritant doet. stel: iedereen heeft een vieze labjas, dan spreekt ze mij aan terwijl iedereen dat heeft.

Oh, en als je dan je labjas wast zitten er ineens allerlei gaten in (was bij mij tenminste zo  :-X), dan zal ze daar vast weer commentaar op hebben, of niet dan
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7427 Gepost op: 19-03-2008, 16:07:11 »
Ik loop al dagen te denken aan een excollega, dat ik die eens een lang mail wil sturen, omdat ik een heleboel te vertellen heb, en nu wil ik er aan beginnen en kan ik nergens dr emailadres vinden :( Heb het met de jaarwisseling geloof ik gewoon met de oude agenda weggegooid :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #7428 Gepost op: 19-03-2008, 16:41:28 »
Tering internet, klapt er iedere 5 minuten uit geloof ik  >:( >:( >:(

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #7429 Gepost op: 19-03-2008, 19:16:23 »
Oh, en als je dan je labjas wast zitten er ineens allerlei gaten in (was bij mij tenminste zo  :-X), dan zal ze daar vast weer commentaar op hebben, of niet dan
jaja dat heb ik ook. snap nooit hoe dat kan maar iedereen die wast loopt met gaten
Menno is gek

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7430 Gepost op: 19-03-2008, 19:33:54 »
Volgens mij is wasmiddel erg basisch, en daar waar (ik denk)  zuren in de stof zitten zal er wel een reactie plaatsvinden. Of zou dit onzin zijn van mij?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #7431 Gepost op: 19-03-2008, 19:37:53 »
Volgens mij is wasmiddel erg basisch, en daar waar (ik denk)  zuren in de stof zitten zal er wel een reactie plaatsvinden. Of zou dit onzin zijn van mij?

Wasmiddel in inderdaad vrijwel altijd base. En dan zal en met de zuren stoffen een reactie plaats vinden. Dan krijg je een neutrale stof. Kan best zijn dat je dan gaten krijgt omdat de stof van je pakkie mee reageert ::jaja::.

Wat leuk zeg, kan ik wat ik geleerd heb met scheikunde ook nog in de 'praktijk' brengen :D
Zuurbasereacties oid :P

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #7432 Gepost op: 20-03-2008, 16:36:07 »
Waarom doet de linker ALT-toets andere dingen dan de rechter?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #7433 Gepost op: 20-03-2008, 16:37:20 »
hij heet niet voor niets ALT-toets: die doet altijd onverwachte dingen, toch? Tenminste bij mij..... ::rofl::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Irritant
« Reactie #7434 Gepost op: 22-03-2008, 00:18:09 »
ik probeer mezelf dronken te eten met chocolade eitjes met advocaat. maar het lukt maar niet :-\\ al heb ik wel het gevoel dat ik bijna moet overgeven
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #7435 Gepost op: 25-03-2008, 18:45:48 »
Ik ben de aanmaning van een bekeuring vergeten, dus nu wordt ie weer verhoogd en betaal ik uiteindelijk het dubbele van wat het was ::dom:: ::dom:: ::dom::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #7436 Gepost op: 25-03-2008, 19:10:03 »
kinderen die het nodig vinden om continue te moeten schreeuwen, terwijl ze nog geen meter bij elkaar vandaan zitten. En dan ook nog een grote mond opzetten wanneer je ze daarop wijst. >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #7437 Gepost op: 25-03-2008, 19:13:09 »
Ik ben de aanmaning van een bekeuring vergeten, dus nu wordt ie weer verhoogd en betaal ik uiteindelijk het dubbele van wat het was ::dom:: ::dom:: ::dom::
ja, 25 procent, en dan 50 procent van het nieuwe bedrag.


Kan er ook leukere dingen voor bedenken.........


Had je beter twee keer dezlfde overtreding kunnen maken, dan heb je tenminste nog waar voor je geld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #7438 Gepost op: 25-03-2008, 20:14:41 »
iets niet snappen, en het dan aan iemand op msn vragen. Maar dat die er niet is :(.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Irritant
« Reactie #7439 Gepost op: 25-03-2008, 20:29:49 »
iets niet snappen, en het dan aan iemand op msn vragen. Maar dat die er niet is :(.

Buzzer ::jaja::

Amerikaanse TV-stations (CBS, USA Networks) die series afkappen terwijl het verhaal nog niet afgelopen is ::niet-ok::
The sun came up and reality set in.