Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3420586 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30060 Gepost op: 29-06-2021, 11:39:33 »
Thanks all ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30061 Gepost op: 1-07-2021, 12:07:09 »
Weet er iemand hoe je word ermee kunt laten ophouden om zelf na te denken over de nummering. Ik ben bezig met de inhoudsopgave. En mijn scriptie is inmiddels al begonnen met hoofdstuk 3, hoofdstuk 5 enzovoort. Ik blijf het terugzetten naar 1 en als ik dan weer een stukje verder ben, dan zie ik ineens weer een ander nummer staan. Ik word er knettergek van. En ik ben bang dat ik het dan straks per ongeluk toch over het hoofd zie en dat mijn scriptie dan begint bij paragraaf 7 ofzo.

Edit: oh aha nu begint mijn scriptie met hoofdstuk 5 en hij eindigt met hoofdstuk 1. Tuurlijk word. Snap ik helemaal hoor.  ::) Ongelooflijk hoeveel tijd je extra kwijt bent, omdat word het nodig vindt om zelf na te denken.
« Laatst bewerkt op: 1-07-2021, 12:19:39 door Loezel »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30062 Gepost op: 1-07-2021, 12:21:53 »
Ga naar Bestand --> Opties --> Controle --> klik op het tabblad 'AutoOpmaak tijdens typen' en vink de optie 'Automatisch genummerde lijst' uit.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30063 Gepost op: 1-07-2021, 12:56:22 »
Thanks. Bij mij stond ie ergens anders, maar na overal op klikken toch gevonden.  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30064 Gepost op: 1-07-2021, 13:19:55 »
Weet er iemand hoe je word

Ik dacht al, WAT een dt fout van Loezel?!  ::oink::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30065 Gepost op: 1-07-2021, 14:04:35 »
Ik snapte de zin ook eerst totaal niet, maar toen ik verder las was het zo'n aaaaaaaah-gevoel  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30066 Gepost op: 1-07-2021, 15:14:13 »
Eh ja, waarschijnlijk had ik Word met een hoofdletter moeten schrijven ofzo. Maar goed, ik was in complete frustratie en had ook al tegen mijn computer geschreeuwd enzo. Tip: dat helpt niet!

Anyways, mijn scriptie is ingeleverd. Nu nog 4 weekjes in spanning zitten.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30067 Gepost op: 1-07-2021, 15:58:58 »
Dat schreeuwen helpt idd niet, maar het lucht wel op ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30068 Gepost op: 1-07-2021, 18:31:27 »
Ingeleverd, yes! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30069 Gepost op: 2-07-2021, 05:02:51 »
Eh ja, waarschijnlijk had ik Word met een hoofdletter moeten schrijven ofzo. Maar goed, ik was in complete frustratie en had ook al tegen mijn computer geschreeuwd enzo. Tip: dat helpt niet!

Anyways, mijn scriptie is ingeleverd. Nu nog 4 weekjes in spanning zitten.
Zolang je je laptop nog niet létterlijk door de ruit naar buiten hebt gelanceerd, komt het vast nog wel goed.

Met je nagels daarentegen, moet je de komende 4 weken oppassen....

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30070 Gepost op: 21-07-2021, 10:20:46 »

Ben ik de enige die in dit nummer van John Mayer een melodie van een heel andere bekende hit hoor? (en als je het ook hoort, welke hoor je dan?)

Ik hoorde vanmorgen het intro op de radio en dacht eerst dat het om een extende version van die hit die ik erin hoor ging :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30071 Gepost op: 22-07-2021, 10:27:12 »
Iets van Lionel Richie???

Wat een lekkere stem toch dit nummer weer  ::love::
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30072 Gepost op: 22-07-2021, 11:35:33 »
Iets van Lionel Richie???

Wat een lekkere stem toch dit nummer weer  ::love::
Nee niet eens. Ik doel op dit nummer:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: wat zoekwerk levert me dit op: https://www.nporadio2.nl/nieuws/30930/waar-john-mayer-de-inspiratie-vandaan-haalde-voor-zijn-albumhoes (daar zit ook een vleugje Lionel Richie in).
« Laatst bewerkt op: 22-07-2021, 11:37:59 door MollenvangR »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30073 Gepost op: 24-07-2021, 12:42:04 »
Al zappend kom je langs de meest meekwaardige tv-zenders. TellSell vind ik vooral vermakelijk.

Meestal zap ik verder naar een zender waar ik echt naar op zoek ben. Maar dit keer bleef ik hangen.

Ze hadden een aanbieding voor sókken. Niet zómaar sokken: nee, sokken die je van allerlei kwalen zoals knie- en rugpijn af zouden helpen.

Heeft iemand énig idee of daar enige kern van waarheid in zit? Ik bedoel: hoe wérkt dat dan? Ze strooien met allerlei "wetenschappelijk onderbouwde" getuigenissen. Ik probéér er serieus naar te kijken, ik peins er niet over om 44 euro voor een paar sokken uit te geven, maar ik wil alleen weten: wat zit er in die sokken dat die idiote prijs moet rechtvaardigen?

Het enige dat ik me kan bedenken: er zitten rode en blauwe "zones" in die sokken, en dan denk ik al gauw aan metalen strips die door het gebruik van die sokken een soort energie afgeven, die dan weer via je voeten aan je rug en knieën wordt doorgegeven.

Dus: weet iemand of dit echt wérkt, of dat dit de zoveelste duurbetaalde en complete nonsens is?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30074 Gepost op: 24-07-2021, 13:52:36 »
...
Dus: weet iemand of dit echt wérkt, of dat dit de zoveelste duurbetaalde en complete nonsens is?

Gebakken lucht. Of je nu over wonderarmbandjes praat of over wondersokken:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133263
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30075 Gepost op: 24-07-2021, 15:08:55 »
Zoiets moet het wel zijn. Áls er al iets van geleidend materiaal in zit, zal dat tóch op de een of andere manier ín de voeten, kníeën of je rug terecht moeten komen. En dat gaat echt niet door de lucht.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30076 Gepost op: 30-07-2021, 14:11:37 »
Waar zou ik online alle seizoenen van NCIS kunnen vinden?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30077 Gepost op: 2-08-2021, 12:54:58 »
Al zappend kom je langs de meest meekwaardige tv-zenders. TellSell vind ik vooral vermakelijk.

Meestal zap ik verder naar een zender waar ik echt naar op zoek ben. Maar dit keer bleef ik hangen.

Ze hadden een aanbieding voor sókken. Niet zómaar sokken: nee, sokken die je van allerlei kwalen zoals knie- en rugpijn af zouden helpen.

Heeft iemand énig idee of daar enige kern van waarheid in zit? Ik bedoel: hoe wérkt dat dan? Ze strooien met allerlei "wetenschappelijk onderbouwde" getuigenissen. Ik probéér er serieus naar te kijken, ik peins er niet over om 44 euro voor een paar sokken uit te geven, maar ik wil alleen weten: wat zit er in die sokken dat die idiote prijs moet rechtvaardigen?

Het enige dat ik me kan bedenken: er zitten rode en blauwe "zones" in die sokken, en dan denk ik al gauw aan metalen strips die door het gebruik van die sokken een soort energie afgeven, die dan weer via je voeten aan je rug en knieën wordt doorgegeven.

Dus: weet iemand of dit echt wérkt, of dat dit de zoveelste duurbetaalde en complete nonsens is?
Als het steunkousen zijn, dan zorgt dat wel voor een betere doorbloeding en stimulering van het lymfestelsel. Wie weet kan dat ook helpen tegen sommige oorzaken van knie- en rugpijn?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30078 Gepost op: 5-08-2021, 20:32:52 »
Kan iedereen die dat wil een reistest-bureau openen ofzo?

Net voor de zekerheid een PCR test laten doen, is officieel niet nodig waar ik heen ga, maar toch iets veiliger dan een zelftest of niks... dacht ik.

Ik kwam aan, gaf mijn ID-kaart af, een stokje werd kort langs mijn wang gehaald. Een ander stokje ging een seconde lang ondiep in mijn neus. ik steek mijn vinger er nog dieper in

Verder heb ik ook niet eens mijn reserveringscode hoeven laten zien. Het kwam heel erg over alsof het personeel het totaal niet boeide of je nou corona hebt of niet. Zij krijgen toch wel betaald en de mensen een reiscertificaat.

Dus zijn die PCR testen nou zo goed of was dit bureau gewoon zo slecht?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #30079 Gepost op: 5-08-2021, 21:29:35 »
bureaus zijn slecht.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.