Auteur Topic: Hoe heet jouw band en album?  (gelezen 17400 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #100 Gepost op: 27-04-2013, 19:00:56 »
De Poolse soul band "Grand Hotel Lublinka" heeft altijd al een eigen geluid gehad. De band heeft net een tour langs de Baltische staten afgesloten. Tijdens deze tour kregen ze de inspiratie voor nummers als  "it's about the right person" , The life of Lev, Where are they? en het autobiografische " on the road"
Leadzanger Lech Pawulski vertelt nog over de cd: "dit is zeer waarschijnlijk onze laatste plaat, de nummers op deze plaat vertellen het echte verhaal.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #101 Gepost op: 27-04-2013, 19:22:48 »
Die is awesome! Die wil ik kopen!! Maak je de muziek ook even erbij?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #102 Gepost op: 9-05-2013, 13:14:50 »
Het heeft even geduurd, maar JB Productions (voorheen JBP Productions) brengt weer een nieuwe plaat uit. Ditmaal is de Amerikaanse countryzanger Tommy Duncan de gelukkige. Met gevoelige liedjes als Make that the cat wise, Each bird sings as it's beaked en Now comes the monkey out of the sleeve hoopt hij op een succesvolle comeback. :)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #103 Gepost op: 15-05-2013, 21:28:51 »
De Moldavische band "FC Dava Soroca" kent zijn oorsprong als communistisch bolwerk. Ooit opgericht door de partij van Ceausescu als ontspanningsplek voor jongeren na de gedane arbeid.  De voetbalafdeling speelt in de derde divisie in Moldavië. Maar de muziekafdeling heeft deze band voortgebracht.
Nog steeds brengen ze oude communistische strijdliederen ten gehore zoals "one does not lead"  "together"  "We are one"  Dit doen ze met keiharde gitaarmuziek maar als gimmick begint en eindigt elk liedje met een fluit.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #104 Gepost op: 15-05-2013, 23:42:07 »
Onderstaande was een experimentje hoe ver je kon gaan qua leesbaarheid ;)


Shoegazer-hardrock. Kan dat?
De Portugeze band Fuad Bicaku -de enige in het genre- bewijst van wel en brengt alweer het derde album uit. Onder de naam Ultimately Trivial Human Enterprise worden we constant geconfronteerd met ons doelloos bestaan, tijdens oorverdovende gitaarsolo's.

Dit is muziek van mannen.
Stoere mannen.
Stoere doemdenkende mannen.

Echt, als dit album voor jou is - dan zit je in een niche van jewelste.


Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #105 Gepost op: 15-05-2013, 23:47:09 »
mooi gemaakt HDD

maar ik ga nu die jongen even aflossen ::super::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #106 Gepost op: 15-05-2013, 23:49:37 »
Merci


vind ze leuk om te maken - maar neem er zelden de tijd voor :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #107 Gepost op: 16-05-2013, 15:47:55 »
Matigt u.
De Hindi-band Abhidenaka Abhishekam sinds hun ontstaan de taak op zich genomen de essentie van het leven te doorgronden.
Al het leven.


Zo behoren wij mensen ons te matigen en deugdzaam te zijn.
De andere vormen van leven daarentegen wordt door de AA's slechts opgedragen reasonable te zijn. En dat zullen ze weten. Deze dubbel-cd begint ijzersterk met enkele herhalende mantra's waar de luisteraar op wordt geroepen eerlijk, bedachtzaam en oprecht te zijn. De tweede helft van het album is daarentegen bedoelt om te worden beluisterd door kamerplanten. Met ambient muziek worden deze gestimuleerd om minder gulzig hun voedsel op te nemen; en aangemoedigd beter hun sapstromen te reguleren.


Onderzoek heeft reeds uitgewezen dat het luisteren naar deze cd zorgt voor een verhoogde aandacht voor de wereld om u heen, alsmede bloemen die harmonieuzer bij uw bankstel passen.







edit: weird, url werkte ineens niet meer. Inasmuch dat hij wel werkte wanneer ik het eind veranderde van png naar jpg - en eerder met de voorgaande url eveneens werkte ???
« Laatst bewerkt op: 16-05-2013, 23:09:39 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #108 Gepost op: 19-05-2013, 19:24:31 »
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #109 Gepost op: 28-05-2013, 20:36:23 »
De modern-gregoriaanse electrogroep Coptic Orthodox Church in Wales, meestal afgekort als COCIW, komt met een nieuw album dat grammaticaal volledig de plank misslaat: lives and just relax. Deze multi-interpretabele titel bracht veel fans in verwarring, maar uiteindelijk over won de muziek.

 

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #110 Gepost op: 29-05-2013, 20:22:27 »
Ze zijn weer terug!
World B Free  de punkachtige band met Jazz invloeden, heeft zijn nieuwe cd uit. De titel verzinnen was wat lastig en kwam tot stand doordat de vier leden alle vier hun favoriete woord mochten opschrijven. Dat is ook de reden dat de titel wat verdekt opgesteld staat.
De hoes is trouwens een zomerfoto gemaakt door de bassist George Manfield.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #111 Gepost op: 8-06-2013, 20:08:37 »
De Hongaarse shoegaze-formatie Alacizumab pegol, waarvan de leden dikwijls moeite hebben om hun eigen bandnaam uit te spreken, brengt weer een nieuw pareltje op de markt. When they are dead is een indrukwekkend dubbelalbum, waarin het trio elk nummer apart opdraagt aan een lid uit de Club van 27.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #112 Gepost op: 8-06-2013, 23:06:20 »
ik heb ooit nog pogingen gedaan om er een club van 28 van te maken, maar daar wilden ze niet aan :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #113 Gepost op: 2-12-2013, 20:55:27 »
De beroemde Italiaanse tenor Giovanni Bianchini wil graag bijdragen voor de wederopbouw in de Fillipijnen en heeft er speciaal een strekelijk album voor opgenomen. Van de opbrengsten gaan  73.52% naar het rampgebied, dus koopt vroeg en koopt vaak! Perfect als Kerstcadeau!

Inclusief de hits 'With a Little Help from my Fans' & 'Contribute a Contrabas'.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #114 Gepost op: 11-12-2013, 23:43:58 »
De naam van deze groep werd gekozen door de ouders van de bandleden. Na lang nadenken, kwamen ze met een simpele, maar prachtige naam: Our Children.
In dit album gaat de Indie groep dieper in op wat zij in hun jeugdjaren hebben doorstaan...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #115 Gepost op: 11-12-2013, 23:45:00 »
Onderstaande was een experimentje hoe ver je kon gaan qua leesbaarheid ;)


Shoegazer-hardrock. Kan dat?
De Portugeze band Fuad Bicaku -de enige in het genre- bewijst van wel en brengt alweer het derde album uit. Onder de naam Ultimately Trivial Human Enterprise worden we constant geconfronteerd met ons doelloos bestaan, tijdens oorverdovende gitaarsolo's.

Dit is muziek van mannen.
Stoere mannen.
Stoere doemdenkende mannen.

Echt, als dit album voor jou is - dan zit je in een niche van jewelste.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Die is gaaf!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #116 Gepost op: 12-12-2013, 09:26:45 »
I aim to please :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #117 Gepost op: 27-04-2014, 21:30:11 »
Ben ter zelfafleiding maar weereens bezig geweest ;) Jammer wat dat betreft dat er automatisch naar 600px wordt geschaald, soms minder handig voor details  :P


--

Ditmaal heeft onze grote vriend San Emigdio Creek een nieuwe plaat uitgebracht ::bravo:: Sterker nog, meneer Creek heeft speciaal voor zijn nieuwe album, genaamd A Form of Truth, een stillleven geschilderd. Alle kunsten zijn een uitdrukking van de waarheid, vind San, zodat het de vraag is welke kant je hiervan wilt belichten. Geef je uitdrukking aan wat de waarheid kan zijn, blijf je bij de menselijke perceptie dat het een stilleven van een vaas bloemen is? Of verkies je de toeschouwer de rauwere waarheid zien, dat alles slechts doek, verf en vernis is?
Deze vragen hebben de kunstwereld al ruim anderhalve eeuw bezig gehouden, en leidde tot uiteenlopende meningen en kunststromen. Als geen ander probeer San Emigdio Creek hierin balans te vinden door zowel het vangankelijke subjectieve als het zuiverdere killere objectieve; men ziet zowel de schildering als de opbouw.
Via nauwkeurig geconstrueerde teksten weet Creek dit onderwerp van verschillende facetten te belichten. Tijdens de ruim anderhalf uur durende plaats wordt de luisteraar meegenomen door het gehele spectrum, om uiteindelijk bij de stervende noten van "Isn't it just a load of.. ?" uitgeput en verzadigd ineen te zakken.
Een dikke 4.5 ster, hoewel die natuurlijk slechts virtueel zijn.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #118 Gepost op: 13-05-2014, 12:11:06 »
Ter gelegenheid van niks, heeft de Boliviaanse band Auliscomys een nieuwe plaat uitgebracht, getiteld 'seat on the bus' over de gestoffeerde busstoeltjes. Volgs Aulicomys staan deze gestoffeerde zitplekken symbool voor eenzaamheid: slechts een enkeling die met het openbaar vervoer reist is samen, net zoals in de bus, waar je eigenlijk ook vaak alleen zit, het enige echte bankje waar je met meer mensen bent, bevindt zich achterin, en dan ben je hoogstens nog met z'n vieren. Daarnaast is een lege zitplek in de bus metafoor voor de lange reis van het leven, die vaak net zo oncomfortabel is als de busstoelen, zonder armleuning en je moet opletten dat je niet in de kauwgom gaat zitten . De anonimiteit en teleurstelling die de leden van Auliscomys zien in busstoeltjes is te voelen op de albumhoes: een lege weg, die nergens heen leidt, maar waar je wel vies van wordt.

Een beetje een depressieve plaat, dan vraag je je toch af waarom ze niet gewoon blijven staan in de bus. Twee sterren.


Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #119 Gepost op: 13-05-2014, 12:34:45 »
Gaaf topic ::oink:: ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!